*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

21:17:39
23.01.2011
petr s
-> VeTeV: Chtělo si s tím více pohrát
21:09:53
23.01.2011
VeTeV
-> Pavel P..: jen trošku předražená zkušenost - nějak mě to nejde do hlavy, že je to až takovej krám
20:54:01
23.01.2011
Pavel P..
-> sep: nepochybně... je to krám, nepovedená náhrada za rozpadlej SEDR3
17:25:54
23.01.2011
sep
-> Pavel P..: :když mě to ještě bralo tak jsem o něm přemýšlel,no asi jsem udělal dobře že jsem se na něj vyprd:)
21:07:04
22.01.2011
Pavel P..
-> sep: jako najezdil jsem s nim pár set KM... výhodou bylo lepší startování na sytič a naopak nevýhodou start teplýho motoru.



auto šlo pěkně za plynem, ale vzhledem k mizernýmu otryskování byla směs chudá a svíce jak sníh.... tak jsem objednal sadu trysek u Čepka, stejných jako u 130SEDRu, to přineslo akorát zvýšení spotřeby, musel jsem přehodit čep na páčce akceleračky jinak se to vždycky zachlastlo když jsem přidal rychle plyn, po změně páky to už bylo lepší ale zase to bylo líný na rozjezd, dávalo to málo...
21:00:59
22.01.2011
sep
-> Pavel P..: :docela mne zajimalo jak to s nim bude chodit,skoda...
20:45:33
22.01.2011
Pavel P..
-> sep: ano
14:21:46
22.01.2011
sep
-> Pavel P..: :a to byl ten fugl nový?
12:09:43
22.01.2011
Pavel P..
-> sep: bídně velebnosti, bídně... po natryskování podle SEDRu to žralo jak protržený a před STK jsem ho vyměnil zpět za SEDR a ten tam už zůstal a funguje nejlíp.8
07:15:02
22.01.2011
sep
-> Pavel P..: :jak vlastne dopadla laborace s BDIC?
10:55:43
21.01.2011
Pavel P..
-> sep: no to se rozhodně zbavovat nehodlám :-) a mě se tam ta koncovka ani moc nelíbí, musel bych stejně převařit tu trubku celou, bo jsme jí navařili příliš rovně a je nízko. zatim to nechám. 4
04:34:23
21.01.2011
sep
-> Pavel P..: :sebringu se ale nezbavuj:-) v mezicase shanej origo koncovku misto te vylevky co je tam ted,sebring daval stejnou nerbo hodne podobnou na spoustu typu tlumicu.
21:45:08
20.01.2011
Tom.MBG
Ok myslel sem si to mam tutez barvu a v tp je napsano piskova. Dik1
19:43:46
20.01.2011
Pavel P..
-> skoda 120ls: jak praví soudruh Hudris... hněď ořechová 20944
16:44:52
20.01.2011
Hurdis
-> skoda 120ls: Na faktuře k první 120L této barvy mám č. 2094
16:28:01
20.01.2011
Tom.MBG
ahoj prosim te co je to za barvu popr cislo dik
12:21:43
20.01.2011
Pavel P..
-> VeTeV: no pochopitelně :-)
12:21:05
20.01.2011
VeTeV
-> Pavel P..: až nebude zima - te´d to stejnak nehoří ne? a nejlépa karkule na kolech - abych tam mohl s tím tvým strojem zacouvat
upraveno 1x, naposled 20.01.2011 12:21:34
12:17:02
20.01.2011
Pavel P..
-> VeTeV: stačí říct kdy a jsem tam :-)
12:15:52
20.01.2011
VeTeV
-> Pavel P..: tak to spácháme - nic není nemožné - VTX dílna 2
Extreme Tyres