*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

21:05:49
10.09.2010
Pavel P..
-> petr s: bez obav, nésu dylyna... to byla jen zkouška, pak sem to zpustil a najel do garáže na kopeček a ladil na kolech.
upraveno 1x, naposled 10.09.2010 21:06:11
21:02:52
10.09.2010
petr s
-> Pavel P..: Ale zbíhavost se neměří když je auto ve vzduchu
20:58:05
10.09.2010
Pavel P..
-> Syny: a proč bych neměl? stupnice budíku je cejchovaná po 0,5mm a šlo to docela dobře4
20:56:16
10.09.2010
Pavel P..
a tady ten neřád vyklavá1 ona ta vůle tam asi fakt byla3
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 10.09.2010 20:56:16
20:54:44
10.09.2010
Syny
-> Pavel P..: tyvoe ak to je jinej merak nez sem myslel... Tomu veris? 3
20:53:58
10.09.2010
Pavel P..
měřící stanice3
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 10.09.2010 20:53:58
20:52:37
10.09.2010
Pavel P..
Tak právě jsem dorazil z garage... oba kuláky po dlouhém boji vyměněny, zadní křivý náboj mi taky dal zabrat ale taky vyměněno.... nakonec ladění sbíhavosti, povedlo se na 1mm doufám, pokud měření nebylo chébnéé3
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 10.09.2010 20:52:37
12:31:58
10.09.2010
J3STER
-> Pavel P..: Na STK jsou ču*áci. Mě s tím posledně poslal do muzea.3 Jak vidí škodovku, tak si dopředu mne ruce že mě nenechá projít. Hlavně jim vadí všechno co neznají.8
10:58:03
10.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 10.09.10 10:47:05: LOL
10:47:05
10.09.2010
VeTeV
-> Pavel P..: taky pravda, jen aby si nenašel potom dalších 5 závad 3 anebo nedopadl jako známej -- co měl nesouměrnost brzd, tak postupně měnil měnil až v tom zahučel za x tisíc vyměnil půlku věcí a stejně to stálo za píču... tak dal do techničáku 500 a prošel
upraveno 1x, naposled 10.09.2010 10:48:55
10:42:20
10.09.2010
Pavel P..
-> VeTeV: tohle neni tak hrozný, to udělám za víkend.
10:41:44
10.09.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: já mu rovnou řekl že mě může v pondělí čekat..... holt pečlivka, předemnou se tam málem serval s nějakejma rákosníkama kterejm to taky nedal na dodávku3 3
10:40:12
10.09.2010
VeTeV
-> Pavel P..: a kurva - tak to je pěkný - já ti řikal jeď někam s všimným
upraveno 1x, naposled 10.09.2010 10:41:02
10:38:45
10.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 10.09.10 10:37:40: NJ viděl Škodovku, tak chtěl další odstranit ze silnice, třeba čekal, že řekneš, tak to na to seru, jdu pro Fabii 1,2HTP 8
upraveno 1x, naposled 10.09.2010 10:38:57
10:37:40
10.09.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: to byl kokot... prej ty kuláky jsou nebezpečná závada ale brzdy vážná a v protokolu je to opačně.
10:36:41
10.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 10.09.10 10:35:37: Až tak? NJ STK to chce mít podchycené, protože když vidím co projde za veteš, tak nevěřím, že to máš v horším stavu.
10:36:00
10.09.2010
suri
-> Tuner#2: pri nebezpečnej asi nie
10:35:37
10.09.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: ani na měsíc3
10:34:31
10.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 10.09.10 10:30:59: Takže jen na měsíc?
10:34:18
10.09.2010
suri
-> Pavel P..: a jéje , to je fajná diovčina čo za autá prejdu a čo nie , ked som bol na stk z feliciou tak tam bol nejaký fiat uno starý zhnitý , klepalo to smrdelo , nesvietilo ale prešlo , žiadne nebezpečné závady typu čepy náboje , a pred STK jej odpadlo zadné kolo , čo som videl tak to pakne skoro nemalo , prasiatko vytečené nj kto platí má kto neplatí nie
Extreme Tyres