skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
23:56:13
26.12.2011
26.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak nevím, jestli mám gratulovat nebo vyjádřit soustrast, ale alespoň že zůstalo auto v kuse a bude dál jezdit, rozebrat by ho byla škoda.
15:57:17
24.12.2011
24.12.2011
Luky
-> bibendum30: jj, asi to tak vyznělo, ale zajímalo mě za kolik šla :)
15:53:58
24.12.2011
24.12.2011
bibendum30
-> Luky.: Jistě,o plánech do budoucna tam není zmínka,ale tvoje otázka na cenu mi vyzněla tak jako by jses sám chtěl stát kupcem
15:49:40
24.12.2011
24.12.2011
Luky
bibendum30 24.12.11 15:45:06 napsal: → Luky.: Tady někdo neumí číst
viz
14:33:14
24.12.2011
No to koukám že neumíš... Nebo tam je snad napsáno za kolik se nakonec prodala, popř. jestli bude Luboš stavět něco jiného? Kdyžtak mě nasměruj...
viz
14:33:14
24.12.2011
No to koukám že neumíš... Nebo tam je snad napsáno za kolik se nakonec prodala, popř. jestli bude Luboš stavět něco jiného? Kdyžtak mě nasměruj...
15:45:06
24.12.2011
24.12.2011
bibendum30
-> Luky.: Tady někdo neumí číst
viz
14:33:14
24.12.2011
viz
14:33:14
24.12.2011
15:41:43
24.12.2011
24.12.2011
Luky
-> Peklo-Evo-Luboš: můžeš sem alespoň rámcově dát cenu? Nebo SZ. A ty teď budeš chodit pěšky nebo plánuješ něco jiného?
15:32:41
24.12.2011
24.12.2011
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: supéééér
14:34:20
24.12.2011
24.12.2011
Jindas
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak to je paráda :) Aspoň,že tak
14:33:14
24.12.2011
24.12.2011
Peklo-Evo-Luboš
Od pátka 23.12. má auto nového majitele a jsem rád že můžeme oznámit, že bude jezdit i nadále.
13:17:43
12.12.2011
12.12.2011
Jožynek
-> radekp: -> Peklo-Evo-Luboš: 03.12.11 12:25:24
12:14:26
12.12.2011
12.12.2011
radekp
-> Peklo-Evo-Luboš: chceš přesedlat na něco jiného, nebo prostě končíte?
23:10:18
11.12.2011
11.12.2011
A.PAT.É (Pája)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ahoj. Nedělej to řezat a zničit tohle supr auto. Bude Tě to mrzet. Nejde to nějak jinak? Prachy se schani těžko, ale tu hypoteku mužete splácet déle. Pokud nechcete honosnou vilu za 5 mega nebo luxusni byt, tak by se to snad dalo nějak přelouskat. Já autům moc nerozumím, ale kdybych měla prachy, tak ho koupim celý. Prosím nedělej to
19:26:53
11.12.2011
11.12.2011
Peklo-Evo-Luboš
Spouštíme rozprodej: skoda-virt.cz/cz/.../1558
90-rozprodej-s130lr-na-dil
y
14:15:15
05.12.2011
05.12.2011
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: aha, a je to venku. to plne chapu ze rodina ma prednost. Je to rozumny :)
17:30:08
03.12.2011
03.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš 03.12.11 12:25:24: Aha, tak to je pochopitelné
12:25:24
03.12.2011
03.12.2011
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: -> WMA - navigátor :): dobře tedy vy dva. Koukáme s přítelkyní po bydlení a chceme co nejnižší hypotéku :-)
21:56:35
02.12.2011
02.12.2011
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ja mit volne prostredky tak tvoje auto hned koupim. Byla by velka skoda kdyby se to muselo rozebrat. Radeji nez bych neco stavel tak tvoje beru vsema deseti
21:55:04
02.12.2011
02.12.2011
WMA - navigátor :)
-> Tuner#2: to nikomu nechce rict :) ani mistnimu fanclubu
18:28:11
02.12.2011
02.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš 02.12.11 10:22:17: Ouuu důvod prodeje? Jdeš na silnější auto?
10:22:17
02.12.2011
02.12.2011
Peklo-Evo-Luboš
Kupec, který měl auto odebrat zítra odpadl a proto je auto nadále volné k prodeji. Do letošních Vánoc jej potřebujeme odvést z dílny, proto pokud se nenajde kupec do 11.12. na komplet, budeme jej nuceni rozprodat po dílech. Pokud bude mít někdo z Vás zájem o komplet, navrhněte prosím svoji cenu. Raději z ceny dílů slevíme (pokud to bude akceptovatelné), abychom jej nemuseli rozdělat a viděli jej někde závodit.