skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
12:34:33
26.12.2009
26.12.2009
forever_young
Moc pěknej sestřih ;)
23:55:33
23.12.2009
23.12.2009
pistaa
-> Peklo-Evo-Luboš: velmi pekne, pochvalujem
22:57:24
23.12.2009
23.12.2009
Fén
-> Peklo-Evo-Luboš: Hodně dobré video. :o)
21:40:29
23.12.2009
23.12.2009
havlik
-> Peklo-Evo-Luboš: krásny video
21:17:16
23.12.2009
23.12.2009
Peklo-Evo-Luboš
20:32:18
30.07.2009
30.07.2009
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: nevadí ti to pošla až se vrátíš, nebo zkusím druhej mail co na tebe mám. Tak jestli opravdu pce nepojedeš, tak by si se moh jet aspoň podivat. A docela by mě zajímala jak je udělaná ta ůprava karbce a zapalování, pač to jelo docela o dost líp jak před tím
09:08:48
30.07.2009
30.07.2009
Peklo-Evo-Luboš
-> Kapřík: rám klasika Vodehnal, jen tam přibyly oproti původnímu plechové rohové výzkuhy pod palubkou, protože v tom původním nebyly a tam se to docela ohnulo. Kastle byla "do rohlíku", strom jsem trefil na přední kolo, zlomená ramena a náprava, podběh zatlačenej v kufru a přední kolo jsem měl místo pedálů. Vzadu blatníky vevnitř.-> U-Geen: Barvy jsou na základě prání manželky sponzora "sponzorské" nicméně máš úplnou pravdu. Mělo to tak původně být, ale lepili jsme to ehm ve dvě v noci v garáži, takže jsme se trošku netrefili. Půpvdně to mělo jít s tou hranou dveří a špičky na spodní hranu blinkru :-)-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Děkuju moc za vidou i za podporu! -> MerHanz: mrknu na to, ale za chvíli odjíždíme s Luckou na dovču :-) Něco jsem už dal na peklo tým :-)
Jinak přátelé, je na čase si asi přiznat, že se v Pardubicích asi nezůčastníme, neb není na startovné :-( Tohle stálo šíleně moc, takže to teď vypadá na pauzu..
Jinak přátelé, je na čase si asi přiznat, že se v Pardubicích asi nezůčastníme, neb není na startovné :-( Tohle stálo šíleně moc, takže to teď vypadá na pauzu..
05:09:54
30.07.2009
30.07.2009
MerHanz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nedorazili ještě sem se doma ani neohřál a luboš má plnou mailouku. Ale snad se mi to dnes povede nepravit, když se nikde nic nepos...
22:17:18
29.07.2009
29.07.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
21:04:53
29.07.2009
29.07.2009
U-Geen
-> Peklo-Evo-Luboš: hezky. novy barvy chvalim, jen se mi moc nelibi, ze spodni hrana nejde po hrane dveri ale ubiha od ni... jinak to je designove pohlednejsi :)
20:35:52
29.07.2009
29.07.2009
Kapřík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
-> Peklo-Evo-Luboš: barvy dle mého lepší než původní.. Je to neokoukané a nové
-> Peklo-Evo-Luboš: barvy dle mého lepší než původní.. Je to neokoukané a nové
20:34:17
29.07.2009
29.07.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Hlavně Lubošovi okomentujte nové závodní barvy, na to byl nejvíc zvědavej
-> Peklo-Evo-Luboš: už k tobě dorazili fotky ode mě přes Jendu?
-> Peklo-Evo-Luboš: už k tobě dorazili fotky ode mě přes Jendu?
20:32:39
29.07.2009
29.07.2009
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: tak to je paráda!!! Gratulace a spoustu ujetých kilometrů přeju Stejně tomu teda říkám fofr!!!
Btw. kdo vám dělal rám?
A ještě jedna technická...co té kastli po nehodě bylo? Zkroucená? Hnul se rám?
Btw. kdo vám dělal rám?
A ještě jedna technická...co té kastli po nehodě bylo? Zkroucená? Hnul se rám?
07:08:53
29.07.2009
29.07.2009
T
-> Peklo-Evo-Luboš: : se super partou to jde lépeto se ví...jinak klobouk dolu fakt :-)
10:13:56
28.07.2009
28.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: A sakra to byl fofr Velká pochvala!
22:07:25
27.07.2009
27.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: zasnem...krasa
22:05:31
27.07.2009
27.07.2009
Čmoud
-> Peklo-Evo-Luboš: taky se přidavam k gratulaci a přeji hodně šteští v dalším zavodění
16:41:34
27.07.2009
27.07.2009
Eidy
-> Peklo-Evo-Luboš: Poslední aktualizace mě fakt potešila. Moc gratuluju k dostavbě auta a držím palce při dalším závodění i tréninku.
16:30:36
27.07.2009
27.07.2009
Peklo-Evo-Luboš
V partě lidí, každý den po práci od 18h do půlnoci v garáži, plus týden před závody týden dovolená. Za cenu toho, že nebudeme mít webery a další věci na které jsme šetřili jsme postavili nový auto, který je jen o kousek technicky jinde než to starý. Přes to přeze všechno nebylo na závody úplně dotažený (např. chybí zástěrky, přední oko, a další drobnosti na který to nejede ) Doufám, že se nám teď takovýhle věci chvíli vyhnou :-)