skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
16:26:12
27.07.2009
27.07.2009
Petrson
-> Peklo-Evo-Luboš: tak už je to venku...bylo mi divný že ste přihlášeni na kostelec.rally,klobouk dolů!!
15:46:33
27.07.2009
27.07.2009
havlik
-> Peklo-Evo-Luboš: mazec to ste fofrníci
18:46:43
25.07.2009
25.07.2009
Petkar1
Ajaj:( V tomhle autě jsem měl tu čest se svézt a udělalo na mě velký dojem. Hlavně to nadšení celé rodiny, která byla Lubošovi oporou. Přeju hodně štěstí a nervů do stavby dalšího auta.
22:22:30
24.07.2009
24.07.2009
Eidy
Ajaj, škoda tak hezkýho auta. Budiž je jí závodní země lehká. Přeju týmu ať se jí podaří další supr auto.
Mmch: Jaké bude další auto? Zase LR?
Mmch: Jaké bude další auto? Zase LR?
19:40:53
24.07.2009
24.07.2009
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: a co tedy bude dál? Budete stavět další LR? Zase od začátku?
23:27:10
22.07.2009
22.07.2009
Fén
A kruci. :o(
19:35:20
22.07.2009
22.07.2009
milano
škoda. aspon ze ste celí
17:49:04
22.07.2009
22.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
chuderka
11:40:09
22.07.2009
22.07.2009
MerHanz
-> VooDoo- Ondris: ooooo Dedukcéé
10:53:23
22.07.2009
22.07.2009
VooDoo- Ondris
-> Peklo-Evo-Luboš: taky přeju upřímnou soustrast (zažil sem si něco podobného i když sem neměl v autě tolik peněz jako ty ) Akorát mě zajímá.. tady píšeš že budeš stavět nový vůz a v popisu od začátku máš "PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni \„jenom skodovka\“ :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D" A předpokládám když píšeš že ND budou použity na stavbu nového vozu tak to bude znovu ŠKODOVĚNKA
Takze: NEDELEJTE TO :-D" A předpokládám když píšeš že ND budou použity na stavbu nového vozu tak to bude znovu ŠKODOVĚNKA
09:02:51
22.07.2009
22.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: A sakra, já jsem něco tušil... Proč no foto, docela by mě zajímalo, jak to pobral rám atd. ale hlavně že jste celý a je chuť do toho jít znova.
08:42:16
22.07.2009
22.07.2009
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: ufff No hlavně že se vám nic nestalo
08:31:22
22.07.2009
22.07.2009
pistaa
-> Peklo-Evo-Luboš: dufam ze ste vy v poriadku, auto sa spravi ;)
07:01:18
22.07.2009
22.07.2009
venni
-> Peklo-Evo-Luboš: to je nějaká blbá sranda nebo je to skutečnost???? je fakt že o tomhle by se nemělo žertovat.Jestli je to pravda tak hlavně že je v pořádku posádka a přeji hodně štestí při stavbě nového vozu...
01:17:42
22.07.2009
22.07.2009
Peklo-Evo-Luboš
Škoda 130LR při testu 16.5.2009 utrpěla vážnou újmu na karoserii. Závada se později ukázala tak rozsáhlá, že byla neslučitelná s další existencí vozu.
Použitelné součásti vozu byly demontovány a budou použity při stavbě nového auta.
K nehodě došlo na hřebeni Orlickýh hor v obci Zdobnice, za deště, na kluzkém asfaltu a na suchých gumách. Řidič nezvládl průjezd mírnou levou zatáčkou do cíle, sjel mimo vozovku do příkopu, který jej nasměroval na strom. Ten trefil přední řidičův sloupek a cca 3 metry nad zemí se přerazil. Řidič i spolujezdec neutrpěli žádná zranění.
Budiž mojí milované plechové lásce kovošrot lehký. Tento profil, nechť po dobu trvání virtu připomíná její krátký život.
- no photo -
Použitelné součásti vozu byly demontovány a budou použity při stavbě nového auta.
K nehodě došlo na hřebeni Orlickýh hor v obci Zdobnice, za deště, na kluzkém asfaltu a na suchých gumách. Řidič nezvládl průjezd mírnou levou zatáčkou do cíle, sjel mimo vozovku do příkopu, který jej nasměroval na strom. Ten trefil přední řidičův sloupek a cca 3 metry nad zemí se přerazil. Řidič i spolujezdec neutrpěli žádná zranění.
Budiž mojí milované plechové lásce kovošrot lehký. Tento profil, nechť po dobu trvání virtu připomíná její krátký život.
- no photo -
14:44:58
20.07.2009
20.07.2009
Petrson
už se těším na Kostelec.rally
15:02:10
02.07.2009
02.07.2009
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: Opravdu pekelná soutěž
23:12:52
01.07.2009
01.07.2009
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: ja taky ne :-D
19:49:58
01.07.2009
01.07.2009
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: Pane jo, čumim jak umim, všechny odpovědi ani neznám.
19:49:01
01.07.2009
01.07.2009
MerHanz
-> pyroman: no, to je ta skleróza