Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

23:46:42
24.09.2008
jate-line
-> Peklo-Evo-Luboš: To je docela dost 9 Tak at to dobře drží a všechno šlape jak má 4
23:41:03
24.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: V SO se jedeme podivat 4 sice z te mapky co maj na webu nejsem zrovna rozumnej, ale snad najdeme nejake misto kde bude hezky videt a kde pujde i tocit video zase :)
23:32:40
24.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> jate-line: koupili jsme je pres inzerat asi za 15000 4ks a neni to spatny, bohuzel moc porovnani jeste nemam, uvidime po zavodech ale hodne se hrejou :-(
20:45:14
24.09.2008
jate-line
-> Peklo-Evo-Luboš: Ahoj. Kolik vyjdou ty Yokohamy a jaky máš z nich dojem?
19:03:13
23.09.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: zatim mně nikdo moc nenapadá, ale když na něco nazazím, tak s tim počítám. Ota dřiv prej jezdil po závodech, ale Renata na takový věci nikdy nebyla, upřímně mě to docela překvapilo, že zrovna oni, al eproč ne
18:36:06
23.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: to nebylo verejny a taky jsi o nic neprisel :-) Tak jestli znas jeste nejaky dalsi potencialni sponzory, tak neco domluv 6
07:05:08
23.09.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: panejo Jeničkovy znám. Škoda, že sem o tom testování nevěděl,zrovna v sobotu sem mněl houno co na práci ( teda spíš se mi nechtelo nic )
22:53:37
22.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
Pratele, zjistili jsme ze jsme poradny peklo tym, nebot z nas jde ohen pekelny :-D :-D



rallye.kavalek.net/blog/t estovani-pneumatik-a-preds taveni-noveho-sponzora
16:05:45
22.09.2008
milano
dalsie vozitko na virte :auta- emka- milano S 130 LR. a moje , sakra!!3
09:39:40
17.09.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: už mám napsáno v rozvrhu4
06:26:31
17.09.2008
MATTESS
-> Peklo-Evo-Luboš: tak to se na Kralovice těším
23:33:55
16.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak Pardubice...to mam skoro doma 4

A do Milovic trefim taky, tkz pokud bude cas.... uz se těším 1
23:07:06
16.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
Takze pratele, Pardubice jedeme :-)

Dalsi plany vykrystalizuji az casem, kazdopadne bychom chteli jet v Kralovicich + nejakou jednu dalsi soutez..asi Milovice, pripadne nejakou erzetku.. :-)



-> milano: Ahoj, kotouce jsem koupil od treti osoby, od Kabrta jsem je vubec nemel v planu brat, takze vycemene nahodou. Dal jsem za ne 3000,- za par cca pred dvema roky..
19:30:08
13.09.2008
milano
po zhliadnuti cennika to s kabrtovskymi brzdami vyzera biedne. tie ceny su tak pre milionarov.
19:18:16
11.09.2008
havlik
-> deathcat: no ani ne hlavně mě stačilo když si řekl jen 10tis za náboje a držáky na brzdiče
19:14:35
11.09.2008
deathcat
-> havlik: Ty by si nechtěl brzdy za 15tis. a když budeš mít štěstí tak potečou skrz brzdič?3
19:01:32
11.09.2008
milano
myslis toho trojskeho kona, co strazi stranku? :-(
18:33:27
11.09.2008
havlik
-> milano: hm myslim že si od kábrta stejně nic neobjednáš3
13:22:52
11.09.2008
deathcat
-> milano: Tady máš kontakt

www.marijan.cz
12:56:18
11.09.2008
milano
naudar lubosi. pozeram, ze pises, ze mas zadne kotuce od kabrta. ten este funguje? som chcel objednat nejake veci do brzd a nepodarilo sa mi najst rozumny kontakt. napis nejaku adresu alebo cislo. zdravi milano
Extreme Tyres