skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).
- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3
Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:
karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.
_________________________ __________________________ _________________
ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena
Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D
JAK ŠEL ČAS:
2004:
Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.
2005:
Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.
2006:
Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.
2007:
Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)
2008:
Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.
První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.
2009:
První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.
2010:
1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.
KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:
Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,
+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)
Specialni podekovani:
Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))
www.peklorallyeteam.cz/
130LR na TV Prima dne 20.9.2007
Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:
www.rta.cz/index2.html?re gion=k08... V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)
Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)
PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)
Takze: NEDELEJTE TO :-D
Video sestřih sezóny 2008:
www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008
Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:
Staňte se našimi fanoušky na facebooku:
www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566
Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:
10:25:56
29.09.2008
29.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA - navigátor :): to bude skvely ! :-) Zkuste to dat nekam odkud si to budeme moct stahnout.. :-) treba na uschovnu.cz nebo leteckoupostu.cz ..
23:06:23
28.09.2008
28.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: no tak super kdyz jste se kazdem tom useku zlepsovali.
Hele ja pro tebe budu mit taky 2 videa z trati. Bracha ma zase nejaky fotky, tak to musime dopravit k Vam do toho okoli Rychnova
Hele ja pro tebe budu mit taky 2 videa z trati. Bracha ma zase nejaky fotky, tak to musime dopravit k Vam do toho okoli Rychnova
22:51:17
28.09.2008
28.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Bery: to by bylo prima kdyby jsi to nejako dopravil ke me do pocitace :-) Trat byla fakt hezka..poprvy jsem jel na rozpis (kterej byl ana napsanej docela spatne) ale i to je uspech ze uz jsem nejel na oci :-) Beru intenzivni lekce rizeni a taky know-how rady a tipy od nejlepsich lidi ktery si vubec muzu prat, tak bych byl moc rad, kdyby to bylo od kazdyho zavodu videt vic a vic
-> TG: Dekuju, snad to bylo alespon na pohled lepsi nez v Kostelci, ted jsme probirali casy a na kazdym druhy prujezdu RZ jsme na tom casove lip o 12 a vic vterin, na RZ4 dokonce o 24 nez pri prvnim prujezdu :-)
-> TG: Dekuju, snad to bylo alespon na pohled lepsi nez v Kostelci, ted jsme probirali casy a na kazdym druhy prujezdu RZ jsme na tom casove lip o 12 a vic vterin, na RZ4 dokonce o 24 nez pri prvnim prujezdu :-)
16:32:27
28.09.2008
28.09.2008
TG
-> Peklo-Evo-Luboš: Lubo, chválím jízdu, bylo na co koukat a tak to má být...
16:16:31
28.09.2008
28.09.2008
Bery
-> WMA - navigátor :): tak jak psal milano..nechtel jsem to rozpitvávat...jinak mám vás 2x v kameře na posledních 2 RZ,tak se to pokusim poslat.Jak ja bych se jel projet.Projizdel jsem se po RZ po otevření trati a pěkný jste to měli!
15:16:27
28.09.2008
28.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Ahoj Luboši! Posílal jsem email i s fotkami, tak prosím potvrď že došel
Moc se mi to včera líbilo a těším se na příště!
dna69.rajce.idnes.cz/Rall y_Pardubice
Moc se mi to včera líbilo a těším se na příště!
dna69.rajce.idnes.cz/Rall y_Pardubice
11:51:52
28.09.2008
28.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
Kdyby mel nekdo nahodou video s nasim autem pri prujezdu cilem RZ6 nebo 8, bylo by to skvely, cil byl v zatacce z kopce a ja sem si tam rekl ze je zbytecny brzdit, ze ji projet nemusim, staci kdyz projedu cil. Docela bych to chtel videt :-) kdyby to nekdo mel :-)
11:49:44
28.09.2008
28.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> All: diky moc za to ze jste se vsichni prijeli podivat, oproti Kostelci jsem si vas u trati hodne vsimal, takovyho Filipa jsem malem i prejel :-) Pri najizdeni vsude byl 1cm bahna tak jsme meli moc pesimisticky rozpis, ale taky jsem se s tim hodne pral. Odpoledne se neco zlomilo a ja jsem si to zacal strasne uzivat a darilo se mi jet takovou trochu "pohadku" jak znel pokyn sefa. Presne ale vim v kterych mistech muzu jet jeste rychleji a je jich opravdu hodne. Auto ma par slabych mist, ktere ale jednak diky financim zatim resit nemuzeme a taky pro moje "umeni" zatim plne postacuje.
Doufam ze byl videt zase nejakej dalsi posun a urcite dam pred pristim startem zase vedet! Mluvi se ted o nejakym testovanim spojenym s natacenim videa, tak uvidime co z toho bude, jestli to bude, kdy a pripadne kde.
Za vsechny videa z Pardubic a fotky ci odkazy na ne predem dekuju :-) Slibuju ze zapracujem na novych strankach kde bude mit svoje pevne misto i fanklub :-)
Doufam ze byl videt zase nejakej dalsi posun a urcite dam pred pristim startem zase vedet! Mluvi se ted o nejakym testovanim spojenym s natacenim videa, tak uvidime co z toho bude, jestli to bude, kdy a pripadne kde.
Za vsechny videa z Pardubic a fotky ci odkazy na ne predem dekuju :-) Slibuju ze zapracujem na novych strankach kde bude mit svoje pevne misto i fanklub :-)
23:47:16
27.09.2008
27.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Dneska super den. I počasí nám krásně vyšlo. Auta super, tvoje jízda se lepší zatáčku od zatáčky(však jsi jeste v zacatcich... )
Jede ti to dobře Luboši,...jen tak dáál ať máme na co koukat
Dokonce se sel i fanclub, dnes jsme se poznali osobne
Jede ti to dobře Luboši,...jen tak dáál ať máme na co koukat
Dokonce se sel i fanclub, dnes jsme se poznali osobne
23:40:04
27.09.2008
27.09.2008
WMA - navigátor :)
-> milano:
19:52:02
27.09.2008
27.09.2008
jate-line
-> milano: To je v pr...
19:25:08
27.09.2008
27.09.2008
milano
-> jate-line:
matador komplet presiel pod koncern continental. sportove oddelenie bolo cele zrusene, sklady udajne zlikvidovane- ziadny dopredaj zasob. pracovnici su bud na ulici, alebo presunuti do vyroby. podla infosiek, ktore mam sa s vyrobou sportovych plastov vobec nepocita, nakolko continental ma vlastne sportove aktivivity a sponzoring niekde inde. nebude teda podporovat pod jednym koncernom dvojaku vyrobu sport plastov. smutne.
matador komplet presiel pod koncern continental. sportove oddelenie bolo cele zrusene, sklady udajne zlikvidovane- ziadny dopredaj zasob. pracovnici su bud na ulici, alebo presunuti do vyroby. podla infosiek, ktore mam sa s vyrobou sportovych plastov vobec nepocita, nakolko continental ma vlastne sportove aktivivity a sponzoring niekde inde. nebude teda podporovat pod jednym koncernom dvojaku vyrobu sport plastov. smutne.
18:57:18
27.09.2008
27.09.2008
Antony - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak jsem se byl dneska podívat v Licibořicích a pak v cíly - MOOOC pěkně ti to jezdí a auto vypadá super. a mám pár fotek
14:28:20
27.09.2008
27.09.2008
jate-line
-> Peklo-Evo-Luboš: No to bude problem a docela mě to štve, protože ve 13ce něco levně sehnat . Budem muset doufat, že třeba Matador opět začne s výrobou.
-> WMA - navigátor :): Ja budu k vidění na republice ve slalomu Zlín-Biskupice tuto neděli.
-> WMA - navigátor :): Ja budu k vidění na republice ve slalomu Zlín-Biskupice tuto neděli.
22:16:48
25.09.2008
25.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Bery: asi nejak nevi o co jde? proc by ale vyrobky srotovali? ...nebudu spekulovat... ?
20:29:20
25.09.2008
25.09.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: děkuju za typy, ještě uvidíme kvuli přejezdům
19:04:35
25.09.2008
25.09.2008
Bery
-> Peklo-Evo-Luboš: s tím matadorem je to pruda,objednával jsem poslední kusy na jaře a dlouho jsme čekali jestli to pustí do oběhu,nebo nový majitel pošle všechno sešrotovat,ale nakonec mám něco doma,jen nejezdim...zatim. V pardubicích přeju kolama dolů a střechou nahoru a dojedu se podivat aspon jako divák,když mi to nevyšlo s autem...
18:58:58
25.09.2008
25.09.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: kouknu na mapu, díky za info. Ja se pred chvili dovedel, ze bohuzel dorazime asi az v poledne, pze bracha musi do prace :( Ale urcite tam prijedeme. Treba nas pak nekde uvidite Ale to neni hlavni jestli nas uvidite, hlavne se drzte rozpisu a volantu, a dobre dojedte držím palce
17:41:07
25.09.2008
25.09.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA - navigátor :): dneska jsme poprve najizdeli a hezka divacka mista jsou v Morašicích a Liboměřicích. Doufam že vas nekde po trati zase uvidime a vsimnem si transparentu :-) resp. ze k vam aspon s tou nasi plechovkou dojedeme :-)
-> jate-line: Tezko dneska neco shanet, kdyz prestal matador :-( Sam nevim co dalsiho kde jinde :-(
-> jate-line: Tezko dneska neco shanet, kdyz prestal matador :-( Sam nevim co dalsiho kde jinde :-(
16:43:40
25.09.2008
25.09.2008
WMA - navigátor :)
-> jate-line: Kdepak ty bude k videní? Pardubice asi ne že?