Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

01:56:33
23.12.2007
Fén
-> Peklo-Evo-Luboš: Koukám, že se z tebe stává mediální hvězda. :o))
19:15:12
09.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tommyk.81: nj bohuzel, asi aktualizovali :-)
19:10:57
06.12.2007
Tommyk
to video už tam neni 10 8
09:47:07
06.12.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Max: no to vis potrebovali jsme neco na ty nakupy a na takovy to pojizdeni po meste 3 3 Ja sem si rikal, ze bych ti napsal, ale pak sem si rekl, ze te preci nebudu proad uhanet a upominat :-) Takze az to bude aktualni, ozvi se:-) Krom pondeli a patku kdy nejezdim do skoly... a rozmysli se, co za to LRsklo chces 1

-> zdrub: napis nejaky konkretni dotaz, na tohle nejak nevim co napsat.. je tam pouzit unasec z 1203 a upraveny natrubek, upraveny kotouc a atypicke srouby...blahove jsem si myslel ze to vyjde levneji jak origo LR..nevyjde.:-)
14:10:25
05.12.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: jo tohle je na ty nákupy...ty kulišáku jeden :-)

hele sklo tu mám,ale jsem nemocnej,tak jsem ve škole nebyl :-(
14:05:43
05.12.2007
zdrub
zdar jak si udělal ty středy do tý zadní nápravy
13:44:13
05.12.2007
pistaa
-> Peklo-Evo-Luboš: a ja si zasa myslim ze to bola dobra vymena.....4
11:43:51
05.12.2007
soptik1 - zrušená registrace
Peklo-Evo-Luboš:Tak Lrku zatohle bych rozhodne nemenil,jeste po nejakym Sainzovi261 3 Zdendis
22:14:17
29.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> mb136 - zrušená registrace: ahoj, na jakou upravu myslis ?
08:01:45
28.11.2007
mb136 - zrušená registrace
Prosím ťa, kde si našiel návod na tú upravu9
19:25:28
16.11.2007
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: je to závodák,neni to na krásu ale na funkci 4

už se těšim 1
17:25:53
15.11.2007
Tomicraw - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Už Tě doháním 4
22:11:16
12.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> deathcat: Motor je jen prevozni a docasne reseni. Jednak se nam valel jeden favorit za garazi a jednak se bez okolku priznam ze nemam penize na to stavet ted motor co se bude co nejvic podobat LRe. takze s timhle motorem chceme poradne otestovat jizdni vlastnosti a zejmena brzdy. Az bude vsechno ostatni klapat jak ma, prijde tam na prvni zavody trosku lepsi (ale opet neoriginalni moturek) no a v lete hura na stavbu motoru :-)



Fotim telefonem, takze nic moc :-) Ale ono to nevypada ani ve skutecnosti kdovi jak krasne 3 3
19:09:38
12.11.2007
deathcat
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak už aby to bylo komplet nemůžu se dočkat.4 Motor je jen převozní, nebo tam bude něco jen na 1 karburátoru?
23:15:21
21.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA: ne to byl novinarsky sotek, mela to byt rallye Kralovice, kterou ale bohuzel nepojedeme. Castecne kvuli financim ale zejmena z osobnich duvodu. Prvni testovani bude snad nekdy v listopadu a ostry zavod tedy az na zacatku sezony 2008.
22:38:57
21.10.2007
WMA - navigátor :)
Tak jak jde prace? koukal jsem na tu reportaz...a v pulce rijna ste meli jet rally Karlovice? povedlo se?
18:42:19
16.10.2007
Jára
tak já se mám taky rád ale vy pojedete relly tak tam je to taky o něšem jimín žejo tam máte šotolinu a tak nerovní povrchy já když pojedu vrchy tak tam je krácna hladká silnice tak tam nehrozí že se to urazí
16:16:56
16.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Max: tak ono je to potreba jak na tah tak na strih. Spis ale vic na tah. Ale, kdyz jsme je delali sobe, vzali jsme co nejlepsi matros, my se totiz mame radi...
15:41:44
16.10.2007
Max
no ale pevnostní šrouby nejsou na střih
08:35:33
16.10.2007
Jára
nebo na netu si mužu ojednat štefty 100 dlouhí jeden stojí 91kč a víde to nastejno co je vyrábět

Extreme Tyres