NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
a snížit by to chtělo
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Pavel P@nkáč: -> castrol: Právě řikam možná, protože se mi ty Mattigi líbí, ale už je mám dlouho, tak bych mohl sehnat neco jiného, ale nevím co. Na druhou stranu jsem na to kupoval pneušky a v zime sem je nechaval rovnat a lakoval jsem je tak mi jich je líto
![83](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/83.gif)
-> Řízek: kola jo! kola jo!
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Řízek: prave tieto kola mi tam seknu totalne
-> castrol: musim odvetrat motorový prostor a možná jiné kola
-> Řízek: mensie beriem ale dufam ze zaklad ostane
-> castrol: ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
ja děkuji, ale pořád jsou menší změny v plánu
-> Řízek: perfekne to vyzera takto ako to je
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Qwak: to není špatnej nápad
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jakože černobílé fotky jo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Řízek: super fotky, někdy se domluvíme a pojedeme na TP spolu
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: No už to tu je
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
já byl mimo civilizaci
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Řízek: Mřížek se určitě všude válí...
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bajou: Ja si myslim že ta mřížka bude obdobnej problem jako to děravý čelo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Řízek: myslel jsem to jako prozatímní řešení třeba
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Než seženeš správný čelo
-> Bajou: No, to prave tak nechci, vim jak to ma ale nechci. ja tam nechci tu mřižku práve
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Řízek: a co sehnat děrovanou mřížku a vyříznout to stejně, jako to má Mantra?
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
po nainstalovani výfuku za čelo mam vzadu pod kapotou hotový peklo. nemáte někdo vetrany zadní čelo?
-> Tuner#2: Dekuji pane
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
ale doufam ze se uz snizovat nebude, nemam hlavne kam snizovat
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
soupu prickou o zem a mlatim napravnici
![131](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/131.gif)
-> Řízek: Po snížení zadku
![158](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)