skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto auto spatřilo světlo světa v roce 1987 a já ho zakoupil od prvního majitele v roce 2002. Pak ještě jezdilo dva roky jako normální Škodovka, ale koroze zavolala po opravě a tím to vše začalo.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
bublajs / škoda 105 - komentáře:
12:44:46
21.04.2008
21.04.2008
Scary
Ahoj. Tak v sobotu v Kopřivnici jste mi udělali radost. Exteriér je super. Nic podobného jsem neviděl, i když mi BUBLAJS málem šlápnul na hlavu, když jsem si fotil detail světel PÁNOVÉ ZASTAVTE SE V DOKSECH :D Snad jenom interiér zaostává za zbytkem, ale je to PECKA. AHOJ :D
09:52:18
07.04.2008
07.04.2008
Freeraider
taky jsem pro ni hlasoval tak snad to vynde
13:26:56
04.04.2008
04.04.2008
Péďa17
Scary 01.04.08 14:33:54 napsal: Hlasujte pro PLAKÁT!!! :-)
hlasoval jsem,má zase jiné kola
hlasoval jsem,má zase jiné kola
14:33:54
01.04.2008
01.04.2008
Scary
Hlasujte pro PLAKÁT!!! :-)
11:19:29
01.04.2008
01.04.2008
maca
Freeraider 01.04.08 10:49:41 napsal:
-> Turbo Péďa17: kolikaty je to cislo ? diky
číslo 5
-> Turbo Péďa17: kolikaty je to cislo ? diky
číslo 5
10:49:41
01.04.2008
01.04.2008
Freeraider
-> Turbo Péďa17: kolikaty je to cislo ? diky
20:06:09
31.03.2008
31.03.2008
Péďa17
Příští měsíc je Bublina v Autosport & Tuning
20:04:59
24.03.2008
24.03.2008
Freeraider
tak tedkom si to tim novym kabatem vychtal ted to uz nema chybu krasna prace
22:46:17
16.03.2008
16.03.2008
Buba Tach
Ahoj prosimtě chtel jsem se tě optat kde si sehnal tu přední masku na LS světla nebo kde by se dala popřípadě sehnet,Ty lemy co na tom náš ty jsou z golfa popřípdě z jakého nebo to jsou vnitřní podběhy ze 120cky?díky moc
09:36:11
13.02.2008
13.02.2008
Scary
To auto vypadalo jinak, když bylo v A&T :-) Ale SUPER!!!
18:25:45
07.02.2008
07.02.2008
bublajs
bohužel číslo barvy nevím.
00:08:29
07.02.2008
07.02.2008
baMBino
Radost pohledet :-) krasna prace
20:51:42
23.01.2008
23.01.2008
Hoblík - zrušená registrace
-> Jára: zkus vnitřní podběhy ze 120 jen stačí odříznout podle potřeby
19:42:08
22.01.2008
22.01.2008
peterke
ake je to cislo farby_??? newiete kde by som mohol najst vzorkovnik_???? dakujem...
08:08:23
22.01.2008
22.01.2008
Jára
z čeho ste navařili ty lemy do zádu ??
07:21:53
22.01.2008
22.01.2008
wangel
Hmm, klobuk dole. Ja som nadrzamy na modre skodovky. Modra je dobra
13:59:12
24.12.2007
24.12.2007
Hoblík - zrušená registrace
Ahoj moc hezká škodule koukám že má novej slušivej přeliv hmmm super