skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto auto spatřilo světlo světa v roce 1987 a já ho zakoupil od prvního majitele v roce 2002. Pak ještě jezdilo dva roky jako normální Škodovka, ale koroze zavolala po opravě a tím to vše začalo.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
bublajs / škoda 105 - komentáře:
19:09:56
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> bublajs: pekna pekna
18:43:19
20.12.2007
20.12.2007
Flegm@tik
nice
18:01:13
09.12.2007
09.12.2007
bublajs
odstín je od Fordu
17:23:38
03.12.2007
03.12.2007
Petkar1
Tak poslední stupeň úprav + lak - nádhera. Co to je za odstín???
15:37:10
19.11.2007
19.11.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
som si aj myslel ale nebol som si isty .pekna
18:52:30
16.11.2007
16.11.2007
bublajs
to žluté je 1000 MB
13:52:19
12.11.2007
12.11.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
zdravim co to mas za tou bublinou zlteho? stovka ci ta tisicka .
10:39:07
07.11.2007
07.11.2007
U-Geen
very nice :) koukam ze probehla detuzingofikace.
08:32:59
07.11.2007
07.11.2007
strucy
-> bublajs: si to auto pametám ešte zo Žiliny už vtedy bola pekná no táto farba tomu dala výraz
21:40:35
06.11.2007
06.11.2007
cobra11
ja som v skole hlavny nastenkar a hore nad tabulou pod rozhlasom mame v triede pvelky plagat tej nadhernej bublinky
21:55:45
05.11.2007
05.11.2007
PETER
nemám slov fakt bomba
20:25:55
05.11.2007
05.11.2007
spyker
auto pěkný jen ten vysokej zadek se mi tam nějak nehodí
18:19:40
05.11.2007
05.11.2007
Kapřík
Krásná kára
18:56:18
04.11.2007
04.11.2007
Maxx
moc pekne
17:19:01
04.11.2007
04.11.2007
Péďa17
Ty kola se na to nehoděj,lepší byly minulou sezonu
23:26:57
03.11.2007
03.11.2007
ZbyŠek
moooc krasny a ten lak :)
22:41:01
03.11.2007
03.11.2007
Plisek
taky se mi moc líbí
21:26:07
01.11.2007
01.11.2007
Vencars
-> bublajs: hezoučká !!!
19:41:49
01.11.2007
01.11.2007
MerHanz
krása v tom novým kabátku je moc pěkná, jen tak dál