skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
P O D V O Z E K
PŘEDNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu (nová nápravnice)
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- drobnější díly pozinkované
- kvalitnější ložiska a mazivo
- upravený náboj, podložky
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Alu Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 215/45
Brzdy:
- 4 pístové brzdiče Š130 + chlazený kotouče BREMBO 263x22mm
- brzdové destičky xx
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- stabilizátor 20 mm
- vetší brzdiče
- jiný náboje
ZADNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- kvalitnější ložiska a mazivo
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Disky Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 225/45
Brzdy:
- bubny
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- tvrdší silentbloky na podélných ramenech
- 4 písty + kotouče
- jiný náboje
K A R O S E R I E:
- kompletně vyvařená, vyztužená (dodatečně provařené spoje, spáry...)
- torzní tyč nad přední nápravou
- podvozek obroušený, natřený několika vrstvami základní barvy + tlumex plast
Tak po dlouhý době se něco trošku pohnulo. S pomocí klempíře se karoserie poopravila a ted se čeká jen na barvu, zatím pujde do základu, pač se bude určitě něco ladit dál, tak jen aby to mělo nějakou jednotnou barvu.
PŘEDNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu (nová nápravnice)
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- drobnější díly pozinkované
- kvalitnější ložiska a mazivo
- upravený náboj, podložky
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Alu Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 215/45
Brzdy:
- 4 pístové brzdiče Š130 + chlazený kotouče BREMBO 263x22mm
- brzdové destičky xx
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- stabilizátor 20 mm
- vetší brzdiče
- jiný náboje
ZADNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- kvalitnější ložiska a mazivo
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Disky Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 225/45
Brzdy:
- bubny
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- tvrdší silentbloky na podélných ramenech
- 4 písty + kotouče
- jiný náboje
K A R O S E R I E:
- kompletně vyvařená, vyztužená (dodatečně provařené spoje, spáry...)
- torzní tyč nad přední nápravou
- podvozek obroušený, natřený několika vrstvami základní barvy + tlumex plast
Tak po dlouhý době se něco trošku pohnulo. S pomocí klempíře se karoserie poopravila a ted se čeká jen na barvu, zatím pujde do základu, pač se bude určitě něco ladit dál, tak jen aby to mělo nějakou jednotnou barvu.
Pater /*Shade Evolution* - komentáře:
18:46:27
30.10.2008
30.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pater: Hezky, tak držím palce ať se lak povede.
18:45:03
30.10.2008
30.10.2008
Pater
snad někdy jo, už to trvá docela dlouho... ale už je u lakýra... tak jsme zvědav jak bude vypadat pak...
12:46:42
11.10.2008
11.10.2008
Honza88
mas to moc hezky bude to luxusni show car
00:08:57
10.10.2008
10.10.2008
capuccino
Moc pěkná práce....Fandím
20:24:10
09.10.2008
09.10.2008
Pater
-> gabo00000: pomalu
21:01:18
27.08.2008
27.08.2008
suminxxx
strasne nadherna embecka,,,daj este vysledny efekt,a vidim ze mas podobnu povahu ako ja co sa tyka tych lemov ,sme narocni ale to je dobreeee
12:27:27
31.07.2008
31.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Pater: tak ako pokracuje tenhle zajimavy projekt?
12:26:13
31.07.2008
31.07.2008
SKODA-SS
pekné elektróny :o)
18:55:54
11.07.2008
11.07.2008
tuner Peajej - zrušená registrace
krásná šáde jsem zvědav jak bude vypadat ve finále
13:28:02
06.06.2008
06.06.2008
Maxx
-> Pater: jinak to 130kove hrdlo jde udelat z 120koveho staci jen o trochu skratit a mirne ohnout...
13:05:41
06.06.2008
06.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pater: Pokud to budeš mít snížený, tak jo, klidně si to klekne až na doraz a zkus si remenem bez ružiny pohnout nahoru, kde to začne vadit. Já bych tam to hrdlo raději dal.
16:03:25
05.06.2008
05.06.2008
Pater
-> Tuner#2: asi už to vidím... budu s tím počítat. ty máš taky HPčka, to to stejně tolik propruží jo? tak že by se to mohlo vyvlíknout
15:08:45
04.06.2008
04.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
15:06:10
04.06.2008
04.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pater: Je víc ohnuté nahoru a k nádrži jde takové gumové Sko aby tam právě rameno mělo více místa.
15:01:08
04.06.2008
04.06.2008
Pater
-> Matulo: už jsem to taky četl, že jsou dva druhy, to 130 je delší, nebo v čem je jiný?
21:45:02
03.05.2008
03.05.2008
Maťulo
Serus! Moc pekna praca! Tiez som sa stym trapil... Vsimol som si ze tam mas tusim povodne hrdlo do nadrze! Ja som ho tam mal asi tyzden po tom co som namontoval vlecku a ked som viezol rodinu... 2 osoby v zadu, tak som ho vytrhol! Pri pruzeni totiz bucha sikme rameno o toto hrdlo! Bacha na to! Daj radsej origo 130kove
09:40:07
22.02.2008
22.02.2008
Pater
-> Fifa: jj ty nervy to chce, dík moc
21:41:00
21.02.2008
21.02.2008
Fifa
-> Pater: Aha takhle to je, dekuju za vysvetleni. Z prispevku mi to nebylo uplne jasne. Nechtel jsem nejak kritizovat. Nejspis si budes muset nejak poradit, stejne asi nic jineho nezbyva. Kazdopadne to vypada nedejne, tak to nevzdavej. Hodne uspechu a silne nervy.
13:24:51
21.02.2008
21.02.2008
Pater
-> tomo227: -> belcanto: diky moc za pochvalu
-> Fifa: no já ti to řeknu takle... dělal jsem ty blatníky a lemy aby bylo na každý straně co nejvíc totožný, no a po nastrojení náprav to vypadá jak to vypadá a j jsme z toho neštastnej, tak jsem zkusil tu geometrii a doufal že najdu příčinu.
vypadá to jak rak... ve předu leze levý kolo z lemu vic jak pravy a v zadu to je naopak. A při pohledu z boku to taky nejni ono, kola nejsou ve stredu lemu. Snad mi rozumíš...
-> Fifa: no já ti to řeknu takle... dělal jsem ty blatníky a lemy aby bylo na každý straně co nejvíc totožný, no a po nastrojení náprav to vypadá jak to vypadá a j jsme z toho neštastnej, tak jsem zkusil tu geometrii a doufal že najdu příčinu.
vypadá to jak rak... ve předu leze levý kolo z lemu vic jak pravy a v zadu to je naopak. A při pohledu z boku to taky nejni ono, kola nejsou ve stredu lemu. Snad mi rozumíš...
19:24:07
19.02.2008
19.02.2008
Fifa
-> Pater: Cau,Musim poznamenat ze merit geometri bez motoru a vubec nastrojeneho auta se toho moc vypovidajiciho namerit neda, na mereni je to treba alespon odpovidajicne zatizit. Ale to asi vis.