záleží jak velkou bombu máš :o)
já bych jí ale vyndal....vzhledem k tomu,že potřebuješ obě ruce a ještě tam vidět....záslepky jsou u zadních podběhů a dlouhym nástavcem se tam težko dostaneš. A hlavně to s ním nejspíš nepovolíš....by se to ti protáčelo dokolečka dokola... :o)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
00:55:25
23.10.2004
23.10.2004
Max
17:39:04
22.10.2004
22.10.2004
fine_ray
Ma trošku přihlouplej dotaz: mam taky LPG a bude potřeba vyměnit tlumiče. Při výměně zadních se musí vyndavat bomba nebo to jde nějak zashora..třeba dlouhej nástavec.. nebo tak? ď.
22:42:58
07.10.2004
07.10.2004
Baghira
-> Racyk: Tak to jsem to měl ještě lepší než brácha :-)))...
14:49:07
07.10.2004
07.10.2004
Racyk
-> Baghira: právě že ne, mě proslo loni tou nejpřísnější STK v okolí (STK Třinec)až na podruhé... ale brácha "byl" ted na technické tím způsobem, že auto tam sice bylo, ale některé věci prostě přehlídli... a kdyby měl něco na vyhazov, tak mu jen o tom řekli at si to zpravi... Takže STK prošel:)
12:06:34
06.10.2004
06.10.2004
Baghira
-> Racyk: Jéé tas tam byl taky :-)?
10:56:31
06.10.2004
06.10.2004
Racyk
-> Baghira: :) to jsou Ti co projdou a ani to auto nedojelo na stanici STK:)
08:49:00
05.10.2004
05.10.2004
Baghira
Tak další technická za mnou...ať žijou známí :-).
23:48:10
16.09.2004
16.09.2004
Max
náhodou....jiný si dávaj do auta bomby za těžký prachy a mi jezdíme za polovinu :o)))
já teďka taky startuju i na prdíky v poho...a to tam ještě bezkontakt nemám...
já teďka taky startuju i na prdíky v poho...a to tam ještě bezkontakt nemám...
23:37:39
16.09.2004
16.09.2004
Baghira
-> Nojmis: Pche, to by byl raketovej pohon...ale asi jako v tom příběhu z ameriky, jak si dal ten maník na střechu raketnici z Hercula :-).
13:00:31
16.09.2004
16.09.2004
Nojmis
-> Baghira: hlavne bacha aby se vam neutrhl ventil
12:22:18
16.09.2004
16.09.2004
U-Geen
-> Baghira: a ještě tu o Karkulce, prosim prosim
12:15:17
16.09.2004
16.09.2004
Baghira
-> Nojmis: No a navíc ještě poladíme a budeme vás benálisty ve sprintech v klidu pořážet :-).
10:30:19
16.09.2004
16.09.2004
Nojmis
-> Marek: ha tak nam pribyla dalsi plynova bombicka. To bude sifonuuu na srazech.
10:22:20
16.09.2004
16.09.2004
Baghira
-> Marek: Na ty starty to chce bezkontakt, jestli ho tam teda už nemáš a pak nějaký svíčky, buď silvery, nebo vícebodový. No hlavně to uvidíš na peněžence, ten rozdíl :-). A co se týká lenosti, chce to si trochu pohrát s karburátorem a s bohatostí.
20:32:21
15.09.2004
15.09.2004
Marek
-> Baghira: tak uz mam taky predelano na LPG, dnes mi to delali a uvidim co to bude delat, takze na pristi sraz do Hrochace bych uz mel dojet svým vozem, jinak s tim mam zatim najeto 80km (mam to prvni den) a je to o neco lenivejsi nez benzin,jinak starty v pohode, uvidime rano jak to bude zimne, zatim se cest
22:58:59
28.08.2004
28.08.2004
Max
jo vono ty 3 odvzdušňováky na každym třmenu jsou celkem vtipný :o)
10:49:59
28.08.2004
28.08.2004
Baghira
Tak konečně 4 pístový brzdy...sice se to od těch 2 pístů moc nezlepšilo, ale musím počkat než si všechno sedne (nový kotouče, desky...). A taky odvzdušňovat a odvzdušňovat...
23:15:36
25.07.2004
25.07.2004
Baghira
-> Alan: jojo, chtěl jsem aby to auto vypadalo trošku k světu, tak šlo vše do barvy. Jen jsem zvědav kde všude to ještě vypraská.
17:15:52
25.07.2004
25.07.2004
Alan
-> Baghira: Koukám křídlo máš už taky v barvě
12:56:19
15.07.2004
15.07.2004
Bagrr
Moc pěkná škodovka. Dávam 9