skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
12:20:23
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
nahod nejaky aktualni foto
09:07:57
23.05.2005
23.05.2005
Baghira
-> Nojmis: To mi povidej, skoro každej den do proseče, pak dvakrát týdně za přítelkou do frýdlantu a je to 1200 -1400 kiláků měsíčně jen to hvízdne.
08:25:01
23.05.2005
23.05.2005
Nojmis
hm nejak se to sjizdi,jeste ze ten jablonec neni tak daleko od lbc, ale kdyz to mam jezdit kazdy den tak to docela leze do penez
21:59:30
20.05.2005
20.05.2005
Baghira
-> minno: To jedině, že bych ho smazal :-). Jinak ho průběžně menim, pokud něco přibude nebo ubude, tak to hned píšu, takže popis je aktuální.
21:57:11
20.05.2005
20.05.2005
minno
-> Baghira: ale obmenu textu by to chcelo
21:35:26
20.05.2005
20.05.2005
Baghira
-> minno: No ono není moc co aktualizovat, měněj se jen detaily o kterejch je zbytečný psát.
17:23:01
20.05.2005
20.05.2005
cutik
Mas to hezky.Ty kola se ti povedly!!!8b
17:17:07
20.05.2005
20.05.2005
minno
-> Baghira: nejdeš nám to trochu zaktualizovať? tento popis poznám už asi 4 roky ešte z čias techwebu, chcelo by to už obmenu :-)
09:35:53
20.05.2005
20.05.2005
Baghira
-> U-Geen: Hehe koukám že jsme na tom podobně, já před barákem jak jsi mě viděl stát, škodovku taky několikrát pěkně zahrábl...taky jsem byl línej. No není divu, ke konci zimy tam na ploše bylo asi 1,2 metru, byl jsem z toho na konci už docela nešťastnej, protože nebylo kam házet :-/. Navíc jsem si musel nechávat na tom místě co stojim vždy tak 20-30 cenťáků sněhu, aby se mi tam nikdo jinej nepostavil, ale abych se tam já vždy ještě dostal :-).
08:32:07
20.05.2005
20.05.2005
U-Geen
-> Baghira: ne slečna byla akorát v LBC na školení...
V zimě... no dalo se to, párkrát sem zapad :-) V JBC na to v zime trochu kaslou, a u nas na vesnici sice ne ale zase sem linej kazdej den vodhazovat snih tak sem Toledo parkrat polozil na bricho :-)
V zimě... no dalo se to, párkrát sem zapad :-) V JBC na to v zime trochu kaslou, a u nas na vesnici sice ne ale zase sem linej kazdej den vodhazovat snih tak sem Toledo parkrat polozil na bricho :-)
23:16:23
19.05.2005
19.05.2005
Baghira
-> U-Geen: No pane...a to když jedeš pro slečnu, tak ještě plus pade, ne? Tak teď to ještě jde, ale v zimě to musel bejt slušnej vopruz...?
21:25:20
19.05.2005
19.05.2005
U-Geen
-> Baghira: nic jinyho mi nezbejva, tady prace neni, aspon ne to co bych chtel delat. je to cca 80km / den...
11:05:09
19.05.2005
19.05.2005
Baghira
-> U-Geen: Ach taaak. Teda to máš trochu z ruky do jablonce, ne?...a pak že se prej lidem nechce za prací dojíždět.
08:56:28
19.05.2005
19.05.2005
U-Geen
-> Baghira: no pracuju v Jablonci a jel sem do Liberce pro mladou :-)
23:52:56
18.05.2005
18.05.2005
Baghira
-> U-Geen: Čus, jo jo rekonstruuju ten co je přes silnici hned naproti autu. Copa, že jsi k nám zavítal :-)? Jedeš do doks, asi se tam na chvilku ukážu, ale vystavovat se asi nebudu, protože nemám čas umejt a naleštit auto :-).
23:35:26
18.05.2005
18.05.2005
U-Geen
-> Baghira: jedu si takle z práce do Liberce a co nevidim, u silnice stojí tvoje auto :-) vim kde bydlis!!! :-) asi... to je ten barak co rekonstruujes, po pravy strane?
15:54:22
25.04.2005
25.04.2005
hany
-> Baghira: to je jedno, ale ještě sem neměl možnost to omrknout( šel jsem tenkrát až na druhou stranu LBC tak jsem spěchal)
23:14:38
24.04.2005
24.04.2005
Baghira
-> hany: No jde o změny oproti těm fotkám, jinak nic novýho moc nečekej :-).
21:14:36
24.04.2005
24.04.2005
hany
-> Baghira: tak to se těšim až zase pudeš na oběd tak to pořádně skouknu
11:55:37
23.04.2005
23.04.2005
Baghira
-> remix: -> Kroulíček: Díky, no auto prodělalo drobné kosmetické změny, jak bude foťák a jak zamažu rezavá místa, tak něco nafotim :-).