skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
BAGHIRA -
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Zdravím, představuji Vám svou Škodu 120 LS (původně). Vyrobená byla v roce
1980 a během dvou desetiletí prošla pod rukama mého otce proměnou z užovky
na Emko. Já ji zdědil před čtyřmi lety jako naprosto sáriovou škodárnu
mající kromě širokých náprav a kastle vše původní. To se však začalo brzy
měnit a auto prošlo značnou proměnou s použitím kompletního interiéru ze
Škody Rapid a postupně i zadní úhlovou nápravou, 5-ti stupňovou převodovkou
a konečně i motorem Favorit. Časem jsem se neubránil (naštěstí :-) začít vůz
poněkud tunit a tak byť původně naprostý laik, jsem našel svého nového
koníčka. A protože nemám rád plasty, zbavuju se postupně i těch sériových a
údajně povinných (ty nárazníky jsou stejně k ničemu). Jde mi ale hlavně o
to, zachovat vůz pro možnost každodenního provozu a pokud možno s minimem
úbytku na pohodlí. Nechci mít super závoďák, ale pěkný, spolehlivý a v rámci
možností výkonný auto.
(*) = vlastní výroba
Exteriér:
- Maska chladiče
- Upravený přední a zadní nárazník *
- Upravený přední spoiler *
- Upravené zadní čelo *
- boční blinkry z Felicie
- tónovaná boční skla
- Dvouvláknové žárovky v zadních svítilnách *
- Blinkry místo zpátečních světel *
- Boční zrcátka (kapky)
- Náporové chlazení s vývodem nad kapotu
- Zadní křídlo WRC
- Nádrž na benzín přemístěná do kufru (z Trabiho) a zadní odstraněná
Motor + převodovka + podvozek:
- Motor Favorit 50 BMM
- LPG
- Startér Felicie
- Částečně leštěné sací potrubí *
- Karb.upravený pro LPG (odstraněný směšovaš 2 komory a rozšířené a leštěné difuzory)
- Vačka z Felicie MPI nebo BMM, prostě 254/254
- Hlava z Felicie MPI (leštěné kanály a ventily, bombírované spalovací prostory, snížená asi o 1,0 mm)
- El. zapalování Favorit
- Laděný podélný výfuk
- Sportovní pružiny 260LA
- Vyztužená zadní podélná ramena
- Tlumiče HP-sporting
- Kola VW Brouk Plechové 15", přední 5,5", zadní 7". Pneu vepředu Michelin Energy 175/55/15, vzadu Firestone TZ200 195/50/15
- Duralové dorovnávací podložky tloušťky 0,5 mm.
- 4 pístové brzdy
Interiér:
- Sedačky Rapid
- Tříramenný sportovní volant Luisi Kobra Evo 32 cm
- Sportovní pedály *
- Upravený středový panel a řadicí páka *
- Páka ruční brzdy
Ostatní:
- Většina dutin je vyplněna montážní pěnou
- Vůz je odlehčen o část odhlučňovacích prvků
Plánované úpravy:
- Někdy... nová, respektive zánovní kastle v co nejlepším stavu, nebo celé auto.
Vzhledem k tomu, že auto na rozdíl od mnohých na tomto Webu používám ke každodennímu ježdění a to v létě, v zimě, tak podle toho auto trochu vypadá a žádná leštěnka to není. Najezdím tak 1200 km měsíčně a proto se víc věnuji opravám než úpravám :-).
Kontakt: zach.m@volny.cz
Baghira / Š120LS LPG - komentáře:
11:09:11
01.06.2005
01.06.2005
Baghira
-> Majkl: Tak my LPGisti si na finance stěžovat nemůžeme :-))).
10:27:24
01.06.2005
01.06.2005
Majkl
-> Baghira: casove by to slo, ale finnacne se z toho budu zpamatovavat tak pul roku
10:20:47
01.06.2005
01.06.2005
Baghira
-> Majkl: To jo , ale já na všechny akce nejedu, to bych asi časově nerozchodil...
09:35:16
01.06.2005
01.06.2005
Majkl
-> Baghira: to je fakt, to me nenapadlo s tim slalomem a tak.. tak panaka dyztak nechame na jindy... fakt se tam tesim, uz aby to bylo... jeden vikend sou milovice, pak hradec a pak hrocháč, nabytej program no...
21:46:25
31.05.2005
31.05.2005
Baghira
-> Majkl: No s těma panákama bych radši nechtěl nic slibovat, když tam budeme permanentně za volantem (sprinty, slalom) :-). Ale je to prostě o tom, že tam je fůra lidí, který člověk zná.
16:56:30
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
-> Baghira: presvedcil si me, ale pod podminkou ze si dame panaka prinejhorsim prohloubim svůj mínus
14:05:46
31.05.2005
31.05.2005
Baghira
-> Majkl: Ehm, tak to chápu...nicméně zase škoda přijít o jeden podle mě z nejlepších škodovkářskejch srazů. Kam se proti hrocháči hrabe Mácháč...
14:01:48
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
-> Baghira: nejde o pocasi, ale o penize... moje situace je jednim slovem nahovnodoprdelesakraspatn
a
14:00:20
31.05.2005
31.05.2005
Baghira
-> Majkl: Jestli bude hezky tak pojeď, čím víc škodovek tím líp :-).
13:58:08
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
a ja se tak tesil OK uvidime, ja jeste nevim jestli do Hrochace pojedu ale budu se snazit jet...
13:53:46
31.05.2005
31.05.2005
Baghira
-> Majkl: Hehe já ti dám mítinku :-)...No do Hradce nejedu a pokud, tak ne svym, spíš asi v Hrocháči...uvidíme. Ale zase tolik změn oproti temhle fotkám na autě není, jen detaily.
12:32:13
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
-> Baghira: tak se muzeme domluvit a ja ti to treba v hradci vyblejsknu nebo az v hrochacii..... zajedeme si spolu nekam na mítinku a....
12:25:14
31.05.2005
31.05.2005
Baghira
-> Majkl: Hmmm němáju :-/. Asi si počkám až mě někdo vyblejskne v Hrocháči :-)...jako vždy. Myslel jsem že uloupim nějakou z mácháče, ale byl jsem tam chvilku a nikdo mě nevyblejskl :-(.
12:20:23
31.05.2005
31.05.2005
Majkl
nahod nejaky aktualni foto
09:07:57
23.05.2005
23.05.2005
Baghira
-> Nojmis: To mi povidej, skoro každej den do proseče, pak dvakrát týdně za přítelkou do frýdlantu a je to 1200 -1400 kiláků měsíčně jen to hvízdne.
08:25:01
23.05.2005
23.05.2005
Nojmis
hm nejak se to sjizdi,jeste ze ten jablonec neni tak daleko od lbc, ale kdyz to mam jezdit kazdy den tak to docela leze do penez
21:59:30
20.05.2005
20.05.2005
Baghira
-> minno: To jedině, že bych ho smazal :-). Jinak ho průběžně menim, pokud něco přibude nebo ubude, tak to hned píšu, takže popis je aktuální.
21:57:11
20.05.2005
20.05.2005
minno
-> Baghira: ale obmenu textu by to chcelo
21:35:26
20.05.2005
20.05.2005
Baghira
-> minno: No ono není moc co aktualizovat, měněj se jen detaily o kterejch je zbytečný psát.
17:23:01
20.05.2005
20.05.2005
cutik
Mas to hezky.Ty kola se ti povedly!!!8b