Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

19:06:16
07.02.2010
Kapřík
-> Maxx: ty ji blázen4 Postavíš felda motor, prodáš.. postavíš fabia motor, prodáš 4 Nenasyto1
18:45:58
07.02.2010
Maxx
-> DEAtH ROLL: uvidímejek to dopadne,mám něco rozjednané...4
18:21:40
07.02.2010
DEAtH ROLL
A aky bude teraz?
18:17:44
07.02.2010
Maxx
Dnes 7.2.2010 jsem prodal můj motor Fabie 1.4 8v4
22:18:19
28.01.2010
Sp4rc0
Jo to teda jo byla luxusníí..8
20:47:36
28.01.2010
Maxx
-> Sp4rc0: škoda7
20:44:15
28.01.2010
Sp4rc0

→ capuccino: díky,ty taky dobře začínáš 6
capuccino nezačíná už skončil4
19:23:57
28.01.2010
Maxx
-> Sp4rc0: kola to jsou PowerTech 14ky a pneu přední 195/45 a zadní 225/40...ale kola budou jiný tyty jsou už pryč...

-> Jožynek : díky,jinak stěrače nejsou seřízené musím to seřídit na mokru,a ten plech je už polepen černou folií takže to není vidět 4 4 -> Tomas.C: díky,jinak plány jsou napsane v popisu4

-> havlik: na převodovku nekdy možná taky dojde1

-> capuccino: díky,ty taky dobře začínáš 6

-> soptik: pružiny si ješte nesedly nejsou ještě řezane takže 220mm předek a zadek už ani nevim ale pujdeme k zemi,teda podle toho jak si to sedne5

-> Dejff: díky.4
19:10:49
28.01.2010
havlik
-> soptik: taky záleží na tuhosti:)) když budeš mít seriový bláto dlouhý 220 tak to bude níž nežli 220 co nechává motat Tuner2. Jinak řekl bych že zrovna u tohohle auto to nejni uplně směrodatný protože to nebude vůbec sednutý ty pružiny takže to ve výsledku bude o něco níž.
upraveno 1x, naposled 28.01.2010 19:11:32
19:09:39
28.01.2010
soptik
-> jarda.u1: z toho co tam má dvakrát chytrej nejsem mam možnost sehnat pružiny ale vim akorát že maj volnou dýlku 220 mm a zadní 310 mm tak sem chtěl akorát vědět o kolik to je snížený hold žádnej učenej z nebe nespadl no 3 4
13:50:16
28.01.2010
jarda.u1
-> soptik: ma to v popisu auta,staci si to precist 4
13:33:30
28.01.2010
soptik
-> Maxx: Zdar chci se zeptat o kolik máš sní žený předek a zadek a kolik je volná dílka pružin dík moc4
11:08:32
28.01.2010
jarda.u1
-> havlik: kde jsem to jen videl???3 4
10:15:01
28.01.2010
capuccino
Tak ta je hodně pěkná...
07:25:49
28.01.2010
havlik
-> jarda.u1: jen magoři dlouhou převodovku a malý kolečka a eště budu dávat i kratkou převodovku3 3
23:10:42
27.01.2010
Tomas.C
krásna práca podarilo sa ti perfektne vyzerá 9 9 4 čo plánuješ dalej ??
22:56:59
27.01.2010
Jožynek
-> Maxx: Krásne autíčko toto, ho pozorujem už dlhšiu dobu, len by som ti vytkol 2 veci, predná maska, neviem hlavne ten vrch vyzerá byť pokrútený, mi to kazí dojem pekného auta, a tie stierače, že sú tak "vysoko" inak pecka..4
22:48:33
27.01.2010
jarda.u1
-> Sp4rc0: tak ono v tomhle spojeni jezdi dost lidi,a kdyz si porovnas napr gumu 195-50-15 s original 165-80-13,tak zjistis,ze je jeste nepatrne mensi nez origo guma.Rozdil je spis v sirce pneumatiky.Ja je mam na aute taky a nestezuju si.Jsou tu i auta s vetsima a sirsima pneu,ale maji na to zase jine postrky.4
22:29:30
27.01.2010
Sp4rc0
krááása sup do oblibenych nejsou ty kola znacky AZEV? A taky koukam ze mas dlouhej 5ti kvalt a 15'' kola(typuju) jako ja. Mas nejaky skusenosti s timhle spojenim? Myslim tim jestly se nestraci sila na ukor rychlosti?
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 22:32:49
21:53:54
27.01.2010
Dejff
nádhera chlape 4
Extreme Tyres