Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

23:42:49
11.07.2009
Tuneman2
-> Maxx: tohleto je něco nadherneho...po dlouhe době jsem sem zavítal a koukam9 ...přesně tak jsem si kdysi představoval moji škodovku co jsem měl...je to dokonalost...
21:39:42
11.07.2009
Rider skoda
-> Maxx: prave koukam,ze svetla uz cerny mas....tak stou cernou maskou to bude tvorit krasnou linii4 Aspon mne se to libi.Co to,ze na zadek jsi nedal cerveno bily?
17:24:14
11.07.2009
Maxx
-> honzula: díky,no kolik to lita jeste nevim zajizdi se...je tam 5q 4

-> Rider skoda: dekuji a jinak co není může být možna někdy...1
14:00:56
11.07.2009
Rider skoda
-> Maxx: na tech kolech vypada fakt bombove!Parada.Dal bych napr do cerna i parably blikacu ;-)
13:54:32
11.07.2009
honzula
vypadá pěkně je vidět že sis sní pěkně vyhrál.zajímalo by mě kolik to líta s tím motorem fabia?máš tam 5 nebo 4 qualt.
11:42:09
11.07.2009
Maxx
-> jarda.u1: dekuji na praci s nerezem jsem naučen4

-> Petkar1: ddekuji ti1 4
11:19:31
11.07.2009
Petkar1
Nádherné auto9. Koukám že mám asi inspiraci1
22:26:46
10.07.2009
jarda.u1
-> Maxx: Tak to jsi sikovnej,ze jsis vyfuk vyrobil sam.Ja nemel potrebny material,tak jsem ho radsi koupil u pana Hriciny
17:46:29
10.07.2009
Maxx
-> Kapřík: 4
17:15:51
10.07.2009
Kapřík
-> Maxx: tak taky jsi neodolal skořápkám. No ono to je přece jen jiný povožení. Tyhle sedačky z oktávky nejsou špatný, ale skořepina je skořepina4
upraveno 1x, naposled 10.07.2009 17:50:33
16:35:29
10.07.2009
Maxx
-> jarda.u1: fotku nedke najdu...jo ten přiak jsem si dělal s nerezu normo 130/LA podle nich...

-> Kapřík: jj makam pasy jsem koupil nedavno,no jinak tvoje sedacky pujdou do brachovyho fava ja uz mam vybrane skořepiny...4

-> Vencars: děkuji ti 1

-> Tuner#2: zas neblazni ale dekuji!teší mě to...4
16:01:29
10.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Nádhera...
23:25:00
09.07.2009
Vencars
-> Maxx: no náádhera káámo4 4 4 fakt kráása 4 já si nemůžu pomoct ale já furt musim řikat že v jednoduchosti je krása 3 3
22:31:30
09.07.2009
Kapřík
-> Maxx: ááá vidím že makáš..paráda4 Koukám, že přibyly 3 bodové pásy4 A jak se vůbec mají moje sedačky? Zatím zůstávají? Nepošilháváš po skořápkách? 2
22:28:42
09.07.2009
jarda.u1
-> Maxx: Tak koukam,ze jsi zas pokrocil.Copak to mas za ten pricnak?A fotku z profilu na novych kolech nemas?4
21:12:48
09.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> Maxx: JJ jezdite k nám do Ovčár táta s jednim jezdí tam4 6
upraveno 1x, naposled 09.07.2009 21:13:20
20:12:52
09.07.2009
Maxx
-> Kaprof-Los Koramos: jj staton je znamy vsude 4

-> havlik: no trochu si to sedlo ane jeste jsem nesnizoval az budou hotove pruziny...jinak dik ty to mas lepsí 2 4
20:05:28
09.07.2009
havlik
-> Maxx: si snižoval?:)
20:05:28
09.07.2009
Maxx
a poslední4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 09.07.2009 20:05:28
20:04:10
09.07.2009
Maxx
Extreme Tyres