Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

18:09:40
28.06.2009
Maxx
tak zase neco noveho udelal jsem si radost a koupil jsem si litaky.... Power tech 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 28.06.2009 18:09:40
21:40:36
25.06.2009
Maxx
-> Jindas: jasne je to jednoduche ale pracne cely jsm ho očistil horkou vodou vapkou a pak tetrachlorem znova vapkou a mista ktere nebyly umyte jsem dodelal...a pak jsem to cele odmastil a natřel 1 vrstvu gavinolu a 2 vrstvy alkytonu 4 jednoduche5
17:36:30
25.06.2009
Jindas
Muzu se te zeptat prosim te kde jsi jak jsi udelal ze je tak ten blok motoru krasne cistej? DIky moc prosim do ID :)
16:33:14
24.06.2009
Maxx
-> Tuner#2: 1
22:37:37
23.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> forever_young: Seš barvoslepej? Já vidím na první fotce žlutou4 1
20:57:05
23.06.2009
Maxx
-> forever_young: děkuji ti , já modrou také rád4
19:22:15
23.06.2009
forever_young
-> Maxx: A moc hezká barva ;) Já modrou rád....
08:39:53
22.06.2009
Maxx
-> ShadeKK: díky 4
01:39:28
22.06.2009
ShadeKK
a dalsia 136-tka , peknaaaa , len tak dalej 4
19:45:12
10.05.2009
jarda.u1
-> Maxx: Doksy bohuzel nepojedu,protoze je v ten samy termin tuning sraz u nas v Panenskym Tynci,coz mam cca 15 km od baraku a budou tam vsichni kamaradi.Moc me to mrzi,celou zimu jsem se tam tesil10
13:04:31
10.05.2009
Maxx
-> jarda.u1: no to vis ze jsem se chtel stavit ale nikde jsem te nezastihl a na brzde jsem te nechtel otravovat 4 ale na hrochači si pokecame 1 jedes doksy ?
12:14:26
10.05.2009
jarda.u1
-> Maxx: Diky pane,bylo to ale hned zaprasene.Ten pyl byl hroznej........

Ze ses nestavil na kus reci???
12:12:14
10.05.2009
Maxx
-> jarda.u1: jo a jinak mi jsme tam bily s touhle vectrou 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 10.05.2009 12:12:14
12:10:02
10.05.2009
Maxx
-> jarda.u1: jsem ti to omrknul mas to moc pekne clovece 4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 10.05.2009 12:10:02
20:12:54
05.04.2009
Shatter
-> Maxx: Pekneee autiii. Potom daj vediet ako bezi ta fabca na sedri...Velmi ma to zaujima....4
11:44:51
13.03.2009
Maxx
-> jarda.u1: no tak zacni makat 3 www.amstuning.cz
20:51:14
12.03.2009
jarda.u1
-> Maxx: Tak to je dobre,ze jsi postoupil zase dal.A kdy je ta Caslav?Ja to nejak neztiham sledovat.Auto mam rozebrany,takze budu rad,kdyz tak po pulce dubna vyjedu.
14:05:22
12.03.2009
Viernez
ok díky, je to fakt vychytaný
13:54:39
12.03.2009
Maxx
-> Tomo-čistič karbecov: 4

-> Viernez: cau diky no mam to pridelane na filtru hodim ti sem foto....

-> jarda.u1: nazdar chlape no to vis res tyden skola a o vykendu se tomu venuju ale motor je temer hotov ted cekam na jinou vacku a na olej myslim si ze za 14 dní o vykendu se be ladit za chodu a hned odvzdusnim brzdy a pujde me se po dlouhe dobe profrcet 4 pojedes caslav? doufam ze dorazite...
11:35:26
11.03.2009
Viernez
to otvírání motoru je good, mám ho taky udělaný elektrický, ale ještě bez tý plynový vzpěry, jak jsi jí tam namontoval? teda spíš mě zajímá kam přesně si jí uchytil v tom motoru?
Extreme Tyres