skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
20:09:41
27.03.2008
27.03.2008

PetrDNX
-> Řízek: -> David V6: Je to občas boj,ale de to.
15:03:05
27.03.2008
27.03.2008

Řízek
-> David V6: No ja taky nechapu jak s tim muze jezdit...ja jezdim jak posranej abych nic neorval ale to nejde ja drbu napravou nebo mostem fůůrt o zem...uz me to sere..

09:29:17
27.03.2008
27.03.2008

David V6
-> PetrDNX: s těma třináctkama trušku škrtáš ne?
22:38:05
26.03.2008
26.03.2008

PetrDNX
-> Psilocibin: Díky za pochvalu,snažime se.
13:24:48
26.03.2008
26.03.2008

Psilocibin
tak to je luxus shade
jedna z mejch oblíbenejch
jedna z mejch oblíbenejch08:18:47
25.03.2008
25.03.2008

MATTESS
-> PetrDNX: to je dobře
07:21:35
25.03.2008
25.03.2008

PetrDNX
-> jarin: To mně taky

07:21:00
25.03.2008
25.03.2008

PetrDNX
-> Tuner#2: Neboj se nic ,ty 15ky to byl jen pokus,kvůli jízdním vlastnostem,mimochodem zlatý 13ky.Já a velký kola to nejde do hromady.
Ta tuzingová maska už mně nějak přestala bavit,asi už sem na to starej
Ta tuzingová maska už mně nějak přestala bavit,asi už sem na to starej
01:45:03
25.03.2008
25.03.2008

jarin
-> PetrDNX: Také se mi líbí víc na tech předchozích.
00:57:36
25.03.2008
25.03.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Co ta maska? Že by návrat k originalitě?
a kola doufám necháš ty co loni, tyhle mě na tvoje auto nějak nesedí.
a kola doufám necháš ty co loni, tyhle mě na tvoje auto nějak nesedí.19:07:32
06.03.2008
06.03.2008

favo110lrs
hihi best engine for france:)
13:46:51
25.02.2008
25.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: JJ to je tak na sprinty. Já když jel sprint s Lutecem, tak jsem dával dvojku a on už za tři

21:59:36
24.02.2008
24.02.2008

PetrDNX
Tak sem se dneska ujistil že 4q se stálým převodem 4,44 a 4kou z 5tikvaltu je fakt hodně krátká.Ale než dojdou kvalty tak je to mazec.
16:32:54
20.02.2008
20.02.2008

Dave - ten pátý
16:31:34
20.02.2008
20.02.2008

Dave - ten pátý
Ahoj, mohl bys mi prosím poradit s jednou věcí, koukal jsem že máš pěkně složené auto k zemi...
skoda-virt.cz/cz/.../podv ozek-a-prevodovk a/77254-snizeni-8/#p13082 43
skoda-virt.cz/cz/.../podv ozek-a-prevodovk a/77254-snizeni-8/#p13082 43
17:25:17
19.02.2008
19.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Jo na hlavu jsem zapoměl
best of France je super
best of France je super
17:22:56
19.02.2008
19.02.2008

deathcat
-> favo110lrs: No teď je to spíš takový kříženeček. Spodek saxo 1.4 VTS a vršek 205 rally. Takže takové best of France


16:01:34
19.02.2008
19.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> favo110lrs: Citroen 1,4, ale popis by neuškodil to je fakt

15:47:20
19.02.2008
19.02.2008

favo110lrs
-> PetrDNX: cáu mas to pekný pořát ale ted newim co to je za motor? dik
Petr DNX./Škoda 105l


