. Ale je fajn že ho to bere...
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
20:10:10
28.05.2012
28.05.2012

radekp
-> PetrDNX: Tak jestli bude po tátovi tak se do pětistovky neposkládá
. Ale je fajn že ho to bere...
. Ale je fajn že ho to bere...22:37:42
27.05.2012
27.05.2012

PetrDNX
-> radekp: Neboj se nic,strojů v záloze je dost,jedna 500vka od Fiatů už se těší až zase ožije

17:34:01
27.05.2012
27.05.2012

radekp
-> PetrDNX: To ti to pěkně roste! Za chvíli se budete přetahovat o volant

23:17:12
09.04.2012
09.04.2012

Kurier Grobar
-> PetrDNX: jak pro rohliky? 

23:38:54
24.02.2012
24.02.2012

PetrDNX
-> Pilnajs: Dík

23:37:28
24.02.2012
24.02.2012

PetrDNX
-> Tuner#2: S mým autem je jen tahle

21:43:03
04.02.2012
04.02.2012

Pilnajs
Posledni foto je opravdu dokonala :))
00:21:15
16.01.2012
16.01.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Konečně došlo na časopisovou? sem s dalšíma 

19:34:00
15.01.2012
15.01.2012

4FELDA4 - zrušená registrace
-> PetrDNX: pekné posledné foto

19:32:59
15.01.2012
15.01.2012

radekp
-> PetrDNX: nadhera,jak dlouho ta fotka vznikala?
16:20:45
08.01.2012
08.01.2012

PetrDNX
-> radekp: Trochu silná slova,ale dík

11:32:10
02.01.2012
02.01.2012

radekp
-> PetrDNX: fotograf to vystihl, ale krásu dělá Tvoje auto

23:59:01
30.12.2011
30.12.2011

PetrDNX
-> radekp: Pochvala patří fotografovi,ja sem se mu tam jen namotal

23:12:34
30.12.2011
30.12.2011

radekp
-> PetrDNX: Dlouho jsem neviděl hezčí fotku než je ta poslední!!!
22:48:38
30.12.2011
30.12.2011

Bobesh
-> PetrDNX: Stačí bohatě,díky.
22:46:59
30.12.2011
30.12.2011

PetrDNX
-> Bobesh: V pondělí to pořeším s ředitelem a ozvu se. Ok?
22:43:28
30.12.2011
30.12.2011

Bobesh
-> PetrDNX: Dobrá: na Xantu X1 2,1TD12V,P lanovod přervanej v očku na výstupu ke kolu,měli byste někdy termínek? Popř. jestli aspoň odhad součtu díl+práce. Dík.
22:27:41
30.12.2011
30.12.2011

PetrDNX
-> Bobesh: sem s tím dotazem
22:24:49
30.12.2011
30.12.2011

Bobesh
-> havlik 30.12.11 21:10:46: I mě
-> PetrDNX 30.12.11 21:37:33: Máme nový pozadí,ta celková nálada se povedla
Jo,můžu mít dotaz mimo? SZ 
-> PetrDNX 30.12.11 21:37:33: Máme nový pozadí,ta celková nálada se povedla
Jo,můžu mít dotaz mimo? SZ 
22:23:15
30.12.2011
30.12.2011

PetrDNX
-> Tuner#2: S oběma Zdendama.Ten spartak má stejnýho majitele jako modrá R5
.Jen nechápu,že na všech fotkách mám kola zatočený na druhou stranu než je zatáčka,asi dělám něco špatně
.Jen nechápu,že na všech fotkách mám kola zatočený na druhou stranu než je zatáčka,asi dělám něco špatně
Petr DNX./Škoda 105l


