Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> castrol: Tak nejsem sám

.
-> T: Kola jsou trochu pomerančové viz foto od Tuner#2
-> Vena136: Souhlasím pane

, pozornost přilákají. Jsou vidět na dálku a hned upoutají

.Jak píšeš lak už je moc okoukaný, tak to chce změnu. Za dobovou ji nepovažuji, ale každý má jiný názor a beru ho. Když jsem je chtěl lakovat první volba byla zlatavá (origo), jenže takovou neměl ve vzorníku. V photoshopu jsem zkusil oranžovou a bylo rozhodnuto.
-> Mates: mě se kola taky líbí,...k tý červený to je takový úchylný,ale neni to hnusný a že já na tohle moc nejsem

A zrovna moc klasicky a dobově to udělaný neni,...tak proč ne takovýdle kola

Je to upravený auto,ne veterán,takže to může mít oranžový kola,nebo co to je za barvu vlastně

Zelená by se k tomu třeba nehodila a ta původní byla taková dost nevýrazná.Musíš nějak odpoutat pozornost od toho červenýho laku a to tyhle kola na 100% splňujou

-> Mates: : o čem je tady řeč sakra ?

kola mají jinou barvu ?
-> Mates: ako aj pred tie žlté tak aj tieto su reflexne

-> koordiak: díky

,ale až tak bych nepřeháněl, jsou tu i hezčí

-> Mates: Jedno z najkarších aút skoda-virtu!

-> Luky: Chtěl jsem nějakou změnu, aby malinko vynikla. Beru kritiku

, každý má jiný vkus.
Když jsme u toho, nečekal jsem, že bude až tak zářivá, alespoň vyniknou límce.
Možná takhle dlouho nezůstanou, prý dlouho nevydrží na slunci, povídal cca 5let venkovního stání, ale to u mě nehrozí.
Jediná nevýhoda jsou hned špinavá, předtím jsem je umyl před srazem.
-> castrol: Dík, koukal jsem, že máš taky zářivou zelenou, není náhodou reflexní viz
www.colorzeman.cz/reflexn
i-barvy
-> Luky: oživenie dobovky
-> castrol: mně se barva jako taková taky líbí (byť radši mám zelenou fosforku

) ale mně to k takhle klasicky udělanému autu nesedí. Vždyť tohle není žádný zběsilý tuning ale krásná dobovka...
-> Luky: ano tie

mam úchylku na tieto zvrátené farby kolies
-> castrol: ta nová co byla k vidění teď o víkendu?
(jen se ujišťuju že mluvíme o té samé)
-> Luky: za mna farba kolies dobra

-> Mates: proč volba takové divoké barvy na kola? Vím že Tě můj subjektivní názor zajímat nemusí, ale podle mě je to krok vedle

-> Mates: Dyť jo

A ve Španělsku nemají český pružinky

Zatím jsi jediný s druhoškou,co to měl takle,ostatní klasika pěkná pružina....takový chlíváci zase Španělové nejsou

Jinak kdyby něco nebylo O.K.,tak dej vědět.
PS: vačka točí na tak malý časování a zdvih čelkem slušně,co víc si přát.Ale neni z nejlevnějších

-> Vena136: Možná, že to bylo origo od Španělů, řešit to nebudem ať tu nejsou žádné hádky, na virtu už jich je dost

.
Já jsem docela rád, že jsem sehnal alespoň karbec od Čepka, protože na ebay jsem ho nechtěl kupovat. Že má vady je díky výrobci, hlavně ty rozprašovače byly taky parádní, to už neovlivní a taky aby rozebíral každý díl, na to nemá čas, přeci jen je to jedna položka a on dělá jiné úpravy.
Jinak co se týče jeho práci neznám, jen mám od něj vačku a ta je parádní, takže ho nechci nějak pomlouvat.
Jsem rád, že jsem na to u tebe přišel a opravil jsi to a tím bych to uzavřel

-> Mates: tak to jí asi mistr motorář a úpravce někde ztratil a nenapadlo ho nic horšího než tohle

-> Vena136: Jak jsem říkal, byla origo, nic jsem neměnil

-> Mates: Jo vratná pružinka z kovomatu byla docela dobrá

Kdybych jí nekupoval onehdá,tak bych si toho "možná" taky nevšim

A to jsi tam měl celou dobu?
-> Vena136: S tím karburátor to jsem čuměl. Osičku bych ještě bral, to nemohl ovlivnit, ale ta pružinka to je síla, kdyby jsi mi ji nevyměnil, tak bych ani nevěděl, že tam má být jiná. Jinak dík za pomoc s karbecem, jede to parádně a lanko jde jedna báseň.
Dneska jsem najel 80km na Železnou Rudu, pak po krásné silnici směrem na Klatovy a přes Běšiny domu, motor nádherně šlape a krásně startuje, hned na první pokus.
upraveno 2x, naposled 11.05.2015 15:22:26