Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> Mates: nehovori mi to meno nic eeeste sa tak nevyznam robi to ale urcite za peniaze

no ake plany mas take zrealizuj videl som ako taky motor pekne jazdi neviem ci aj gemo tak nezacinal no ale to je stary fachman... on aj z 1203 urobi delo

chystas sa stym aj dade do kopcov?
-> TheronBB_130LR: Já bych,ale chtěl dát vnitřnosti z fábie do bloku 742.136,dělá to Saky.
-> Mates: no treba vychytit havarku fabie a odkupit motor ak sa nato vidis financne

ale da sa aj ako pises ako zatial docasne riesenie...

nam tiekla voda zpod hlavy na zaklade prerazeenho tesnenia pretoze otec zle zalozil.. a preseklo sa

-> TheronBB_130LR: Ne mrazy

.To si mě špatně pochopil.Teče mi voda z mrazovky u té originální hlavy,je to motor 742.136 .Zatím budu jen dávat hlavu z fábie,nejdřív jsem myslel i vnitřnosti,ale to je pálka možná v budoucnu.
-> Mates: u vas mrazy? unas horucavy ... tu uz mozes vsetko dojdi na SVK

no fabiacku hlavu???

to bude narez a zaklad mas z coho? 130? 136..alebo bude cele srdiecko fabka?

-> TheronBB_130LR: Díky,motor jsem negenerálkoval,možná v budoucnosti,ted hlavně chci udělat přestavbu,ale kvůli té mrazovce to musím posunout o nějakej den a rovnou zkusím tu fábiáckou hlavu.
-> Mates: moc pekne vyzera ta skoda... motor ma pekne barvicky aj je po repase komplet? ci len upravujes alebo sa vtom vrtas ako kazdy?

-> Péďa17: Zítra si může Rajský přijít pro to křídlo budu tam od 15:00 asi do 16:30.
Už jsem to měl všechno zapojené a dával jsem tam vodu.Najednou začla téct,jako od termostatu,ale je to zadní mrazovka,takže hlava se sundá a dám tam z fábie.
Péďa17 06.05.09 18:02:14 napsal:
→ Mates: bude ho chtítTak se zastav v pátek nebo někdy o víkendu u táty,budu tam,ale v pátek od 17:00 jedu na sprinty a v sobotu ráno do Běšin.
-> Mates: Dal jsem je tam jen přechodně než seženu origo štítky.Dneska se ho zeptam
->Mates:Nemáš škodovácký štítky klik???
-> gabo000000: Ještě nevím nemám tam ještě motor možná dneska,ale ta hlava tam stějně ještě není.Ted chci udělat přestavbu,takže to zjistím snad až za cca 2roky.Ani ho ted neprovětrám nemám totiž SPZtky.
-> Mates: aha..a ako ide motor? ide to dobre? nemas videa?
gabo000000 02.05.09 19:04:47 napsal:
→ Mates: kto ti robil hlavu?Kupoval jsem ji tady od jiřího.vanaška
-> Mates: kto ti robil hlavu?