Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> hany: Mě to taky nebavilo,když auto ještě nebylo po opískování,ale ted se to hodně pohlo a zachvilku člověk nebude mít co dělat .
Hany ještě se tě chci zeptat,jaké tam máš pružiny(délku) a domky.Já tam dal od sakyho délka myslím 390mm a domky kyvkové a zatím je to celkem koza

,ale je to bez motoru,převodovky,skel atd.,tak snad si to sedne.
upraveno 1x, naposled 20.06.2010 09:20:59
-> Mates: jenže mě to už nebaví jak se to vleče

stále něco neni
-> hany: Na tebe nemám to je pravda

a asi nikdo jiný zde na virtu to tak dlouho neměl a nemá rozdělané jako ty,alespon tam budeš mít vše co chceš a nebudeš ji hned zase rozebírat.
Já jsem to chtěl do dvou let mít hotové,tak snad to vyjde.
-> honzula: Docela hodně lidí zde na virtu dělá auto od základu.
-> Mates: ale i tak... na mejch 5 let nemáš

a to to stále neni a nebude

máš můj obdiv kdyby bylo více lidí ktěří to takhle udělaj od základu mám to v plánu s tou stovkou.
-> honzula: Vrchní bude Červená Rally (8180),snad už bude koncem srpna.
Teď v týdnu budu lakovat motorový prostor a plechařinu AKZtem
dobře postupuješ a jaká bude vrchní barva
ještě týden a jsem opravdu jedinej kdo to nemá daný dokupy

-> marrw: Díky

.
Nemyslím si,že by Honza(Tuner#2) měl konkurenci,má ji o hodně hezčí.Já mám třeba lakovanej podvozek,ale on má zas jiný věci,které já tam nemám a ani tam nebudou a hlavně vše má propracované do detailu a ladímu to k sobě.
-> jarda.u1: Snad něco vydrží,ikdyž toho asi stejně moc nenajezdím.
Mám je z Plzně a když jsem se jich ptal,jestli je už někdo reklamoval,tak říkali že zatím žádný s nimi problém nebyl.Viděl jsem ty tvoje jak byly hodně vyhřáté.
upraveno 1x, naposled 18.06.2010 20:15:34
-> Mates: doufam,ze te nezklamou ty druhovyrobni bubny.Ja je mel a reklamoval je 2x a nakonec mi radsi vratili penize.Jinak hezky pokracujes

-> Mates: cus, tak to je masakr, moc pekna prace uz ted je videt, ze to bude opravdu libova kara. Vypada to, ze zlutka od Tuner#2 (ta se mi libi asi nejvic tady na virtu) bude mit poradnyho konkurenta

Doufam ze se nekdy dostanu na tu svoji skudku, uz ma na to nejvyssi cas

upraveno 6x, naposled 18.06.2010 09:20:28
-> Tuner#2: Možná že až budeš dělat třeba další sérii pružin,tak si taky objednám.
Pružiny mám od sakyho,ale mám ty tlumiče GAZ,tak to nastavím,aby to bylo trochu tvrdší

-> Mates: Jasný, na tohle je Alkyton zlatej, vybrousil jsem a zavařil co jsem potřeboval v průběhu a nic nepoznáš. Každopádně tragédie to není a se Sakyho pružinama jsem taky jezdil bez výztuh a předělával to až s novýma pružinama a odklonama.

-> Tuner#2: Tak člověk se chybama učí a ted už je to stejně jedno,předělat to nejde kvůli komaxitu.
->AllDíky
-> minno: Ted to skládá většinou táta,když jsem v práci.Nápravy jsem měl už od Vánoc hotové,tak to jde celkem rychle.
-> hany: Dík

.Chci aby byla hotová příští rok na jaře,ale musí jít vše podle plánu,aby se v zimě skládalo.
-> RajCZeksmi: Už možná vyjede těd o víkendu,ale jen na chvilku musím ji vyčistit a mít místo na lakování blatníků,čel a převodovky.
Jezdila tady taky ta modrá s mangelsy,ale nevím jestli ji má ještě,ale podvozek byl v hrozném stavu co jsem slyšel.Takže možná bude nejhezčí v okolí,ale já to dělám,aby se hlavně líbila mě

.
Klidně se někdy o víkendu zastav
-> Mates 17.06.10 17:56:48: To neděláš dobře Bohumile

Zmenší se tím přenos rázů a takové to jemné klepání/chvění při přejezdu děr.
-> Petrson: Díky.Vím že nemám vyztužené řízení,nechtěl jsem to vyztužovat,stačí mi origo držáky.
teda Martine, až tohle vyjede, tak to bude nejhezčí škodovka v celém okolí

máš to moc pěkné

budu tiše závidět

paráda pane

jen tak dál a zbudu jen já kdo to nebude mít hotový
