Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
to máš pravdu

, ja už bych se taky rád pustil do komletniho rozebrani kterým sem se inspiroval u tebe , vše mam nachystané akorat jedna podstatná věc mi chybí a to vlečka kterou nemužu vubec nikde sehnat

-> Chester škoda 120: To bude ještě nějakej ten pátek trvat.Už nikam nechvátám,stejně na našich silnicích bych to hned otřískal,ted zas začnou lepit,tak to stejně nemá cenu vyjet.
fakt vypada moc dobře už se těším na konečnou podobu

-> Mates: za malo rad pochvalim peknou praci a snazivost

-> Arnold: Děkuji jsem rád že se líbí
-> Péďa17: V něděli dopoledne na 90%.V sobotu nevím, protože zítra jdem zapít,že nás propustili z práce.
Klidně se stav.Budu makat na motoru a na elektrice,abych ho mohl nadlábnout.
upraveno 1x, naposled 31.03.2011 18:37:07
-> Mates: Ahoj,budeš o víkendu dělat na autě?Pokud jo tak by jsem se stavil
-> tonek.favo: Snažim se,aby to k sobě ladilo.Už brzy ho zkusím natočit,doufám že nebudu muset volat hasiče.
Tady si někdo dává záležet

-> Lukáš Černý: Dík.Nevím kdy vyjedu,na Běšiny to určitě nepojede i když mám ted času dost,ale nechci to uspěchat,tak až asi na podzim.
Kola taky ještě daj práci,musím nechat udělat sedla.
Myslím si,že asi někdy v květnu nebo v červnu,ale záleží na těch kolech a taky už bych chtěl druhý motor,ale není dárce vnitřností

.
upraveno 2x, naposled 30.03.2011 20:06:47
pekny :) na kdy tak planujes prvni vyjezd ?
-> Bucin: Na něm bude přidělaná povinná výbava vozu,aby necestovala po celém kufru,v autě není kam to dát.
-> Bucin: pasovanie drog, wuhaaaa
nač to falešné dno v kufru ?
-> stika87: Je to předělané protože,by pásy šly moc ze šikma a aby byl pěkně vytahlý a ne zahlý přes hranu.Takhle je to ještě pevnější než uchycení na jeden šroub.Držák je uchycen obouma šroubama.
Ohledně koberce to neklapne,do Plzně moc často nejezdím a oni ho objednávaj přesně na metry podle zákazníka(ne na sklad) a musí se zaplatit záloha,je to hrozný obchod.
upraveno 2x, naposled 17.02.2011 18:06:09
-> Mates: proc pak si predelaval to uchyceni pasu ? jinak koukam ze ten koberec by byl asi hezci nez co jsem tam ted daval ja :) myslis ze by si mi to koupil a poslal postou pripadne ? :)
-> Eidy: Koberec je úplně černý viz foto.Kupoval jsem ho v Plzni v Komfortu,odkaz je o pár řádek níž.Hezky se s ním pracuje,drží krásně tvar a je docela slabý.
Nevšímat si na fotce ten vykousaný plech,ještě jsem to celý nedočistil

.
upraveno 2x, naposled 16.02.2011 15:36:42
-> Mates: Hezky pokračuješ. A řekni mi, kde a za kolik jsi sehnal ten hezkej černej koberec. Takovej sháním.
BTW:Je fakt černej, nebo má v sobě světlý vlákna?
-> Norton: Dík,tvůj projekt taky sleduji.
