Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:00:01
28.01.2020
Mates
Ještě dávám jinou nádobku na vodu.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 18:00:01
17:54:19
28.01.2020
Mates
Ipur na svém místě
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 17:54:19
11:52:09
28.01.2020
Mates
-> Petrson: nz4
11:36:30
28.01.2020
Petrson
-> Mates: Díky6
04:23:40
28.01.2020
Mates
-> Petrson: mám to jako Honza viz foto, odvrtal jsem matky pro uchycení spinacky. Pod přední uchycení volantovky jsem dal 8micku matku.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 28.01.2020 04:23:40
04:18:29
28.01.2020
Mates
-> Bukaj: já zase raději narovnanou sedačku, když mi bylo do cca 23let, tak jsem ji měl sklopenou a řídil jednou rukou, ale co jsem začal jezdit s červenou, změnil jsem posez i držení volantu 4. Každýmu to jinak vyhovuje.
19:18:10
27.01.2020
Petrson
-> Mates 26.01.20 06:29:38: stejná otázka jako -> Tuner#2: při delší jízdě mi někdy bolej ruce jak je mám moc nahoře.dík
19:03:29
27.01.2020
Bukaj
-> Mates: Hm, ten pocit z dodávek jsem měl stejný - bez ohledu, co to bylo za dodávku. Já jsem zvyklý mít sedačku poměrně vysoko (jako je v 742 standardem), ale opěradlo dost "naležáka"...*6 *
17:29:00
26.01.2020
Mates
-> Bukaj: Mám sportovní sedačky a posazený níž. Volant má 360mm, takže je větší a už mě hodně bolely ruce,když je mám hodně vysoko3 . V octavce mám volant

úplně dole i sedačku. V pracovním Mastru mě štve, že volant není vysunovací, mám ho co nejníž, ale abych na celý volant dosahnul jsem k němu přilepený 3 a nohy mám blízko. Sedí se tam jako na židli, raději se do sedačky zabořím a natáhnu nohy.



-> minno: Cestu vidím parádně, jenom teď neuvidím moc krajní budíky,tak pohnu hlavou. Na kapotu vidím taky krásně, jeden z práce se vždy pumpoval až ke stropu a pak tam člověk nemohl vůbec nalézt3
13:20:44
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.01.20 10:25:10: v pohodě. Stejně máš koukat kam jedeš a ne metr před auto. Snažím se to dělat i na silnici, pomáhá to zklidnit jízdu a jet zatáčku plynule.
10:25:10
26.01.2020
minno
-> Tuner#2: -> Mates: A na cestu ešte vidíte? :-)
09:15:10
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 26.01.20 08:47:31: JJ sedím podstatně níž než v sérii jak kvůli těžišti, tak kvůli bezpečnosti. Jsem i víc vzadu, ale to v pohodě řeší prodloužení a odsazený volant.
08:47:31
26.01.2020
Bukaj
-> Tuner#2: Takže kvůli nižší sedačce?
08:44:32
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.01.20 06:29:38: prozradis jak? Chtěl bych ještě níž než jsem měl, protože zase sedím níže.
08:36:37
26.01.2020
Bukaj
-> Mates: K čemu je to dobré? Příliš nízká postava nebo sportovní sedačka? Já teď po dlouhé době jezdění škodovkou sedl do tátovy Octavie a vadil mi tam hrozně nízko posazený volant (a to byl v nejvyšší poloze), cítil jsem se tam hrozně stísněně. A to jsem spíše subtilnější postavy - nemám ani průměrných 180 cm a 65 kg a kdybych dal do škodovky nižší sedačku, tak nevidím ven3
06:29:38
26.01.2020
Mates
Konečně jsem se dokopal ke snížení volantu o cca 6cm5, i kdyz venku mrzne. Ještě doladit ipur.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 26.01.2020 06:29:38
22:08:30
12.11.2019
Mates
-> Tuner#2: to máš pravdu1

-> radekp: Díky moc, snad se rozmyslím dobře. Kamarádi říkají ať jdu do toho, platit musím stejně. Rodina zase, ať se na to vyprdnu(rozumím jim), ale už mám v tom docela peněz a barák má větší hodnotu než byt.



Tak uvidím.
Extreme Tyres