Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:34:30
06.06.2012
Mates
-> minno: Mě se taky líbí2 , je vidět, že Honza umí fotit.

-> Pavel P..: Dík. Jsou to balony, ale byly za dobré peníze5 , tak sem je bral všemi deseti.
21:11:08
06.06.2012
Pavel P..
Jáááj to jsou balooony... ale slušej tomu 1 Jinak celkově pěkný auto4
21:04:24
06.06.2012
minno
krása na tých posledných fotkách.
21:03:58
06.06.2012
Mates
-> kapa120: dík 4
20:57:32
06.06.2012
kapa120
Bomba, přidáno k oblíbeným :-)
22:18:52
04.06.2012
Mates
-> hany: Trochu jsem se inspiroval 3



-> Martin120L: Dík, od tebe mě to těší 4.Máš taky nádherný stroj 2.
21:40:34
04.06.2012
Martin120L
Pěkný kola a pěkná kára jen tak dál.5
21:35:25
04.06.2012
hany
parádní kolečka
16:56:30
03.06.2012
Mates
-> T: Jiný už nechci maximálně pneu.Dělítka byl můj sen,jsou to pro mě něj kola co jsou origo na škodu.

-> Matulo: Už víc lidí i na srazu se zajímalo o koberec.Je to Autosoft z Plzně prodejna Komfort.Na těch podběhách to drží ten spodek a nahoře se to jen dořízlo,aby tam nebyly faldy a tam to přilepím chemoprenem, jinak to není skoro lepené jen zadní část co přechází nad nádrž(rohy). Zbytek se pěkně dotvaroval,ikdyž to byla práce a drží to špunty.
14:51:39
03.06.2012
-> Mates: : no tak nikdo neříká, že se nenajdu časem nějaký ještě jiný 4
13:40:56
03.06.2012
Maťulo
-> Mates: ahoj, prosim ta co je to za koberec? to si kupoval normalne na metraz? zaujima ma ako si dosiahol, ze ti pekne obopina tvar napr na blatnikoch a tak... dakujem! 4
10:08:06
03.06.2012
Mates
-> T: Kola dělají auto, ale trochu mě štve váha komplet i s duší mají 16,1kg, je to hlavně, aby vydržely na rally a hlavně není to elektron.
09:18:20
03.06.2012
-> Mates: : kola dělají auto, o 100% hezčí , než apolla....taky jsem to pochopil 40 4

opravdu hezký 4
19:50:54
02.06.2012
Mates
-> MATTESS: dík moc, ale chce to doladit drobnosti hlavně s motorem.



Shlédl jsem video z jízdy,abych viděl jaká je to kvalita,nic se netřese,ale hodně to zkresluje když jsem jel 140km/h , tak to vypadá jako kdybych jel s traktorem .3
19:43:10
02.06.2012
MATTESS
Máš ji pěkně vymazlenou
19:19:37
02.06.2012
Mates
-> Ondry: Taky si myslím, víc se mi líbí něž ARC ,ale je to jen můj názor.
19:12:57
02.06.2012
Ondry
Dělítka jí sluší, moc hezký!4
19:07:43
02.06.2012
Mates
-> Martin/125/: Možná v budoucnu až budou peníze, tyhle pneumatiky byly za dobré peníze, tak jsem neváhal.
19:04:48
02.06.2012
Martin/125/
moc pekna ale chtelo by to na ty nové kola nišší gumy...4 je nádherná...do detailu udělana...fakt krása....klobouk dolu4
18:46:49
02.06.2012
Mates
-> radekp: Jsou to přesně ony.Možná časem dám nižší profil, ale až podle financí
Extreme Tyres