skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
11:59:36
24.01.2012
24.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 24.01.12 11:55:35: Mě se líbí 11 jako takový pěkný vstup do karty. To, že je z toho teď "troska" už může být v kartě samotné :-D
11:55:35
24.01.2012
24.01.2012
havlik
-> Tuner#2: dyt to tak v podstate vypada jen to ma dokonce orezly plechace:)
11:51:24
24.01.2012
24.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Dej nějaký slušivější náhled karty
13:35:16
31.12.2011
31.12.2011
PetrDNX
-> VeTeV: Já bych to asi nachal na něm,já třeba nic jinýho stavět nechci už proto,že zelená je jen jedna a mám jí prostě rád.
23:36:30
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> PetrDNX: dá, ale .... mě se to nelíbí a Petrovi jsem od začátku řikal, že tydle pseudocesty jsou jen slabým odvarem a žel jich je jak sraček... kdepak, chce li petr jezdit, ať jezdí plnohodnotně s polnohodnotným nasazením a ne se strachem v očích, že mu kamínek omele lak na kapotě... to je pak o ...
22:51:03
30.12.2011
30.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 30.12.11 21:09:28:
21:26:11
30.12.2011
30.12.2011
Péďa17
-> VeTeV 30.12.11 11:32:03: máš pravdu v tom že je lepší investovat do připraveného základu než aby daleko víc investoval do tohodle.Každý by si měl uvědomit co od toho auta čeká.Kompromis v tomhle případě neexistuje.Zatím více méně scháním informace,převážně ze Světa Motorů.
21:09:28
30.12.2011
30.12.2011
PetrDNX
VeTeV 30.12.11 11:32:03 napsal:
→ Péďa17: věnuj raději své úsilí do stavby auta…
než mít hnědého kočko psa, tak je lépe koupit připravený základ za
doboru cenu… dle mě to byl nejrozumnější kup co mohl Petr udělat, jestli
chce opravdu jezdit… s hnědou by se plácal dalších x let a utopil by
v tom mrtě prachů a času .. řikám to od začátku, buď ať je to
sporťák a nekompromisně a nebo ať je to leštěnec, ale kombinace obého je
vždy jen víc či méně leštěný slepenec, kterých je už mrtě a jejich
následné využití je sporné…
I se slepencem se dá slušně pojezdit
→ Péďa17: věnuj raději své úsilí do stavby auta…
než mít hnědého kočko psa, tak je lépe koupit připravený základ za
doboru cenu… dle mě to byl nejrozumnější kup co mohl Petr udělat, jestli
chce opravdu jezdit… s hnědou by se plácal dalších x let a utopil by
v tom mrtě prachů a času .. řikám to od začátku, buď ať je to
sporťák a nekompromisně a nebo ať je to leštěnec, ale kombinace obého je
vždy jen víc či méně leštěný slepenec, kterých je už mrtě a jejich
následné využití je sporné…
I se slepencem se dá slušně pojezdit
12:40:07
30.12.2011
30.12.2011
castrol
-> havlik: no dobre teda
12:39:13
30.12.2011
30.12.2011
havlik
-> castrol: proč? takhle je tu průřez podobami auta. K čemu dalších milion fotek o ničem.
12:38:36
30.12.2011
30.12.2011
castrol
-> Dušan: ale mohol to tu bechat
12:25:49
30.12.2011
30.12.2011
Dušan
-> castrol: protoze to prodal nebo dal do jinyho auta
12:21:00
30.12.2011
30.12.2011
castrol
-> havlik: preco si vymazal foto
12:08:17
30.12.2011
30.12.2011
Burák
-> VeTeV: Tak to je přesně ten důvod, proč to Petr kupoval. Taky jsem řikal, že tohle je už čistokrevnej závoďák. Hnědá je stále víceméně tuning a kompromis mezi tim, aby to ještě mohlo na silnici a aby to něco zvládlo i na ovále.
11:32:03
30.12.2011
30.12.2011
VeTeV
-> Péďa17: věnuj raději své úsilí do stavby auta... než mít hnědého kočko psa, tak je lépe koupit připravený základ za doboru cenu... dle mě to byl nejrozumnější kup co mohl Petr udělat, jestli chce opravdu jezdit... s hnědou by se plácal dalších x let a utopil by v tom mrtě prachů a času .. řikám to od začátku, buď ať je to sporťák a nekompromisně a nebo ať je to leštěnec, ale kombinace obého je vždy jen víc či méně leštěný slepenec, kterých je už mrtě a jejich následné využití je sporné...
17:40:30
29.12.2011
29.12.2011
vhml
-> Péďa17: v dnesni dobe nejsou ani tak problem penize jako cas. Resp je to u kazdeho jine. Bud mas penize a nemas cas, nebo naopak. Malokdo ma nebo nema oboji.
17:39:42
29.12.2011
29.12.2011
Burák
Tak vona hnědá snad upe neumře, co vi. Vono by to bylo i škoda, pač kastle je super. Třeba z ní bude treningový auto
17:37:35
29.12.2011
29.12.2011
škodec
-> Péďa17: no ide aj o cas straveny nad stavbou a plno ludi ma uz ine hodnoty a povinnosti v zivote nie 5rokov vrazat do auta, takto aspon odladi motor a moze zacat konecne jazdit co od zaciatku zrejme planoval.
17:12:08
29.12.2011
29.12.2011
m8rinek
-> Péďa17: Myslim, že peníze nejsou jedinej důvod. Vzhledem k jeho pracovní vytíženosti šel do něčeho co mu bude sloužit s mnohem menším úsilím než hnědá...
15:57:37
29.12.2011
29.12.2011
Péďa17
-> m8rinek: Máš pravdu,abych se přiznal tenhle rok jsem scháněl různé díly,fotky a články pro další auto které chystám.Jinak je asi lepší že Petr koupil lepší auto,protože by ho tohle stálo víc než to nové