skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
10:07:55
19.04.2010
19.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> havlik: kouknul jsem a vedel jsem :)
09:27:07
19.04.2010
19.04.2010
havlik
-> VeTeV: nevěděl zjistil sem to tedka. Já to kupoval jako MPI 50kW. Loni na hrocháči se zjistilo že tam mam Fáčko hlavu a když sem to rozebral tak sem zjistil to co je popsáno níže.
08:05:12
19.04.2010
19.04.2010
VeTeV
-> havlik: no zda-li jsi o složení vo vnůtri věděl a nebo to koupil jako hotový motor
07:11:42
19.04.2010
19.04.2010
havlik
-> VeTeV: nerozumim otázce:) ale já sem s motorem do letoška nic nedělal pouze jezdil
23:18:00
18.04.2010
18.04.2010
VeTeV
-> havlik: to není tvoje líheň ten motor?
19:40:33
18.04.2010
18.04.2010
havlik
eště to mělo takovou zajímavou usadu na vložkách z venku bylo to červený a dělalo to takový kapičky hnus nějakej což mi ted napadá že by mohlo být z toho že původně tam byla 120tka a určitě kus původního fridexu zustal v chladiči případně trubkách
19:29:03
18.04.2010
18.04.2010
havlik
Tak jsem dneska zjistil pár věcí ohledně motortu a to :
hlava je asi fáčko nebo co má to dvoje pružiny, písty jsou 3 MPI 135 a 1 fávo 136 tudíž i tak komprese byla furt všude 9.7, vačka byla s označením K tudíž 40kW. Takže na to jak to jelo ten motor musel bejt uplně zázračnej a mělo to seriový setrvák a podle všeho z BMMka (což teda koně nepřidá ale tuningovej motor má mít odlehčenej:D ) Takže ladiči ostatní by asi mělo trošku přitlačit To mě to bude teďka lítat 250km/h :)) Každopádně já vam furt řikal že je ten motor línej
hlava je asi fáčko nebo co má to dvoje pružiny, písty jsou 3 MPI 135 a 1 fávo 136 tudíž i tak komprese byla furt všude 9.7, vačka byla s označením K tudíž 40kW. Takže na to jak to jelo ten motor musel bejt uplně zázračnej a mělo to seriový setrvák a podle všeho z BMMka (což teda koně nepřidá ale tuningovej motor má mít odlehčenej:D ) Takže ladiči ostatní by asi mělo trošku přitlačit To mě to bude teďka lítat 250km/h :)) Každopádně já vam furt řikal že je ten motor línej
17:59:42
16.04.2010
16.04.2010
havlik
-> osminohej: ale málo
17:54:15
16.04.2010
16.04.2010
osminohej
-> havlik: Alespoň někdo něco dělá
17:52:13
16.04.2010
16.04.2010
havlik
-> Kapřík: klid:) za chvíli jdu na to:)
17:50:21
16.04.2010
16.04.2010
Kapřík
-> havlik: jedu jedu makám fakčím...neflákám se
17:48:00
16.04.2010
16.04.2010
havlik
-> pistaa: ty nový 7x15
17:29:34
16.04.2010
16.04.2010
petr s
-> pistaa: 14 jestli myslíš co jsou na 1 stránce
17:25:36
16.04.2010
16.04.2010
pistaa
-> havlik: kolkatka je to kolo? dik
19:36:23
06.04.2010
06.04.2010
havlik
-> stika87: i tak nestíham hnědou:D
19:35:22
06.04.2010
06.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> havlik: 17 ten dalsi ;-)
19:32:43
06.04.2010
06.04.2010
havlik
-> stika87: jo jo a to už je tenhle víkend?
19:30:13
06.04.2010
06.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> havlik: supr tak se pak dohodnem v kolik by jsme tam meli byt a tak ;-)
19:24:20
06.04.2010
06.04.2010
havlik
-> stika87: no ostudu 406tkou tam fakt nepojedu dělat když už tak aspon "stylově"