skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
-> Labros: jo že si sám ufoukne když má moc velkej tlak
Internally wastegated, to znamená nějak si sám reguluje tlak, to je odfukovej ventil? nebo nějaký samostavění lopatek?
-> havlik: aha, píšou Excellent for motorcycles or other small engines, tak to asi nebude to samý jako GT15 ve focusu 

-> Tuner#2: To jsem nevěděl. Dřív byl rozšířenej názor, že když 1.4, tak škodováckou, protože je jednoduchá na úpravu a zástavba je triviální. A když silnější motor, tak aspoň nějakou 1.8. Jinak já vždycky psal, že se mi 1.4 16V 74 ve fábii moc líbila, to spíš ostatní ten motor pomlouvali. V bazarech ho budou taky pomlouvat, protože bývá ochcanej, ale to je taky jediný, co je tam zajímá.
-> Labros: Ty motory teď jezdí poměrně hodně aut na vrchy (konec konců i na Hrocháči známý Andruchovič) a je to lehký motor, kde se dá dostat lehce na 150 a ve špičce až ke 180 koním a auto si pořád zachová skvělé jízdní vlastnosti narozdíl od toho když tam narveš těžký motor.
-> havlik: jako ta klika asi vydrží víc než škodovácký 8V.. ale když úplně jiný motor, tak by mě překvapilo že zrovna VW 1.4.. ale to jsi asi všechno zvážil a z nějakého důvodu tě ten motor láká.
tak sem se rozhodl turbo je definitivně na prodej viz inzerce

-> pistaa: hm ale když ho neprodam kde na 16V vezmu prachy asi tak:)
-> havlik: TURBO NEPREDAJ A SPRAV 16v I MAN TO LAKA.. ;)
-> havlik 23.04.09 12:21:54: To je škoda, ale na druhou stranu to plně chápu.
-> havlik: Chápu
-> petr s: to asi jo :) ale prostě ted nemam v podstatě na dokončení ani jedný varianty. A prodání turba a těch ostatních věcí k tomu by mě dost pomohlo.
-> havlik: A na 16 ventilu by to byla teprv bomba
-> hany: to jo ale ne na škodováckym motoru:D
-> havlik: týýý jo... je měkej
koukej vydržet... to turbo je bomba

-> Labros: no třeba že v základu to má 100koní 5krat uloženou kliku atd atd:)
-> havlik: VW? A má nějakou zásadní výhodu proti 1.4 8V?
-> Labros: já taky ale s tim všim co se od letošního roku mohlo posrat a posralo se mě to nějak přešlo:( navíc když bych s tim pak chtěl případně někdy honit nějaký ty kopce tak bejt ve tříde 2000+ mezi samejma EVO a STIčkama je docela na prd. Takže spíš eště uvažuju třeba o jinym motoru a to nejvíc o 1.4 16V