skoda-virt.cz/cz/.../2773
-maxx-1-4-skoda-136-gl
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o vůz mojí přítelkyně LUCKY a veškeré práce na voze se snaží dělat sama jen za mého dohledu, rad, či pomoci. Je velice šikovná :)
Je to škoda 136 GL r.v.1989 LPG do r. 2010.Koupil sem ji jako dárce prgánů(motoru) pro mojí škodovku, neměla stk a absolutně nebrzdila a byla v čudu spojka, takže cesta od původního majitele z Výprachtic v orlických horách do Ústí nad orlicí byla bez brzd a se smekající spojkou více než zajímavá.Vyndal sem z ní motor a ten si potom upravil do mé škody 1400, ale pak mi bylo líto jí rozebrat a přítelkyně Lucka sháněla auto, tak sem sehnal další 742.136 motor, nainstaloval, generálka brzd, vyvaření kastle (zatím držáky přední nápravy a uložení zadních podélných ramen a nějaké drobnosti) Prošla revizí LPG, emisema i STK a dovezl ji domu.Vše předchozí jsem dělal v dílnách školy. Doma nastoupila kůra k uvedení do prozatimě použitelného stavu atd...Začalo se brousit a celé boky jsem zatím stříknul základovkou - odstín stejný jako původní lak, takže to neni ani poznat. Srovnal sem geometrii na zadní nápravě, páč se hnula měněním držáků vzpěrných ramen, nějaké to repro a radio - zatim aspoň něco, pracuje se na Apollech , nové potahy, uklizený interiér, diodové podsvícení palubky a středního panelu aještě určitě něco, na co sem zapomněl a časem to utčitě dodám .
Na jaře chci vyměnit přední latníky, prahy a dát celé auto do normálního laku a generálku přední nápravy, páč svisláky se tvářej, že sou původní a zbytek asi nebude taky žádnej zázrak
Sehnal sem Apolla 4 ks za 800Kč, což je dobrá cena, byly opískovaná, ale jedno dost házelo, tak sem koupil ještě jedno za 700 Kč.Ty 4 dobrá kola sem svěřil firmě THT Polička a tam za cenu 220 Kč za kolo, celkem to bylo 877Kč kola ještě jednou opískovali, nalakovali speciální epoxidovou základovkou na hlinílová kola a stříkli vrchním vysoce kvalitním lakem na hliníková kola a tím se ztratily veškeré drobné šrámy. Včera mi je kámoš přivezl a myslel sem že se zblázním radostí, jsou jako nová. dodám fotky. To jedno, co hází mi v Hradci Králové srovnají za 500Kč a přes zimu si ho nechám společně s mými kopretinami co mám na 105 - 136 stejně ošetřit, takže celkem z toho dostanu sadu 5ti nových apoll za 3 100 Kč. Jsem šťastnej člověk, po dlouhé době pechu se na mě usmálo štěstí :))))
Apolla se nakonec díky šířce uplatnily na mojí 105L - 1400 a Lucce jsem nechal kopretiny
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
JARO 2008 - začíná se psát nová historie vozu
10.2.2008
Začali jsme s Luckou připravovat auto na komplet vyváření, celolak, přestavbu motoru na 1400 ccm a GO přední nápravy, zadní je slušná, tak ji necháme na příští rok
Lucka komplet rozebrala všechny 4 dveře, které jsme sehnali od PEXe a jsou jako nové a zadní kapotu a začala to vše brousit pod plnič, dále jsme společnými silami rozebrali přední nápravu a připravili na pískování
10.2. - 13.3.2008
řidičovy a spolujezdcovy dveře Lucka důkladně zvenku umyla od veškerých nečistot a ve spodní části od vytékajícího dutinového vosku, vybrousila ( přecejen se našly drobné flíčky koroze) zakytovala, přebrousila a nastříkala do stříkacího kytu, který přijde ještě před plničem vybrousit jemnějším smirkem, zbytek dveří je přebroušen 240 smirkem pod plnič .
Přední náprava a další drobné díly jsou přivezeny z pískování a Lucka si vše natřela základovkou a některé díly ještě na to červeným alkytonem, brzdové třmeny pouze alkytonem bez základovky
13.3 - 11.8.2008
Proběhlo kompletní vyvaření všech rezatých míst - prahy, výztuhy, podlaha, P sloupky, zadní lemy a podběhy, hrany kufru, kapsy za zadními blatníky, vyměněný spodní rám předního skla...zkrátka na skletu neni ani kapka koroze. Skelet je vykitovaný připravený na odvezení k lakýrníkovi. Dveře kapoty a blatníky už jsou v plniči a připraveny na lak. Jak bude chvilka času, tak snad dodám i nějaké nové fotky. Snad už bude auto brzo v laku, aby se mohlo začít konečně kompletovat.
30.8.2008
Auto převezeno k sousedovi - lakýrníkovi - viz krátké nekvalitní video, kdy jsem neodolal a po půl roce trochu vůz protáhnul :))
29.9.2008
Auto nalakováno a přivezeno domu, probíhá strojení důležitých dílů pro schopnost projít STK
11.11.2008
Prodělána revize LPG, ME, STK a auto nastoupilo do procesu na každodenní robotu a vozí Lucku do práce
3.12.2008
Změněná barva v TP
11.12.2008
Po měsíci provozu postupně dodělány skoro všechny dodělávky a bez poruchy najeto 2 500 km, po chvilkách pokračují dokončovací práce, snad to konečně umeju a udělám nějaký fotky :))
Je to škoda 136 GL r.v.1989 LPG do r. 2010.Koupil sem ji jako dárce prgánů(motoru) pro mojí škodovku, neměla stk a absolutně nebrzdila a byla v čudu spojka, takže cesta od původního majitele z Výprachtic v orlických horách do Ústí nad orlicí byla bez brzd a se smekající spojkou více než zajímavá.Vyndal sem z ní motor a ten si potom upravil do mé škody 1400, ale pak mi bylo líto jí rozebrat a přítelkyně Lucka sháněla auto, tak sem sehnal další 742.136 motor, nainstaloval, generálka brzd, vyvaření kastle (zatím držáky přední nápravy a uložení zadních podélných ramen a nějaké drobnosti) Prošla revizí LPG, emisema i STK a dovezl ji domu.Vše předchozí jsem dělal v dílnách školy. Doma nastoupila kůra k uvedení do prozatimě použitelného stavu atd...Začalo se brousit a celé boky jsem zatím stříknul základovkou - odstín stejný jako původní lak, takže to neni ani poznat. Srovnal sem geometrii na zadní nápravě, páč se hnula měněním držáků vzpěrných ramen, nějaké to repro a radio - zatim aspoň něco, pracuje se na Apollech , nové potahy, uklizený interiér, diodové podsvícení palubky a středního panelu aještě určitě něco, na co sem zapomněl a časem to utčitě dodám .
Na jaře chci vyměnit přední latníky, prahy a dát celé auto do normálního laku a generálku přední nápravy, páč svisláky se tvářej, že sou původní a zbytek asi nebude taky žádnej zázrak
Sehnal sem Apolla 4 ks za 800Kč, což je dobrá cena, byly opískovaná, ale jedno dost házelo, tak sem koupil ještě jedno za 700 Kč.Ty 4 dobrá kola sem svěřil firmě THT Polička a tam za cenu 220 Kč za kolo, celkem to bylo 877Kč kola ještě jednou opískovali, nalakovali speciální epoxidovou základovkou na hlinílová kola a stříkli vrchním vysoce kvalitním lakem na hliníková kola a tím se ztratily veškeré drobné šrámy. Včera mi je kámoš přivezl a myslel sem že se zblázním radostí, jsou jako nová. dodám fotky. To jedno, co hází mi v Hradci Králové srovnají za 500Kč a přes zimu si ho nechám společně s mými kopretinami co mám na 105 - 136 stejně ošetřit, takže celkem z toho dostanu sadu 5ti nových apoll za 3 100 Kč. Jsem šťastnej člověk, po dlouhé době pechu se na mě usmálo štěstí :))))
Apolla se nakonec díky šířce uplatnily na mojí 105L - 1400 a Lucce jsem nechal kopretiny
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
JARO 2008 - začíná se psát nová historie vozu
10.2.2008
Začali jsme s Luckou připravovat auto na komplet vyváření, celolak, přestavbu motoru na 1400 ccm a GO přední nápravy, zadní je slušná, tak ji necháme na příští rok
Lucka komplet rozebrala všechny 4 dveře, které jsme sehnali od PEXe a jsou jako nové a zadní kapotu a začala to vše brousit pod plnič, dále jsme společnými silami rozebrali přední nápravu a připravili na pískování
10.2. - 13.3.2008
řidičovy a spolujezdcovy dveře Lucka důkladně zvenku umyla od veškerých nečistot a ve spodní části od vytékajícího dutinového vosku, vybrousila ( přecejen se našly drobné flíčky koroze) zakytovala, přebrousila a nastříkala do stříkacího kytu, který přijde ještě před plničem vybrousit jemnějším smirkem, zbytek dveří je přebroušen 240 smirkem pod plnič .
Přední náprava a další drobné díly jsou přivezeny z pískování a Lucka si vše natřela základovkou a některé díly ještě na to červeným alkytonem, brzdové třmeny pouze alkytonem bez základovky
13.3 - 11.8.2008
Proběhlo kompletní vyvaření všech rezatých míst - prahy, výztuhy, podlaha, P sloupky, zadní lemy a podběhy, hrany kufru, kapsy za zadními blatníky, vyměněný spodní rám předního skla...zkrátka na skletu neni ani kapka koroze. Skelet je vykitovaný připravený na odvezení k lakýrníkovi. Dveře kapoty a blatníky už jsou v plniči a připraveny na lak. Jak bude chvilka času, tak snad dodám i nějaké nové fotky. Snad už bude auto brzo v laku, aby se mohlo začít konečně kompletovat.
30.8.2008
Auto převezeno k sousedovi - lakýrníkovi - viz krátké nekvalitní video, kdy jsem neodolal a po půl roce trochu vůz protáhnul :))
29.9.2008
Auto nalakováno a přivezeno domu, probíhá strojení důležitých dílů pro schopnost projít STK
11.11.2008
Prodělána revize LPG, ME, STK a auto nastoupilo do procesu na každodenní robotu a vozí Lucku do práce
3.12.2008
Změněná barva v TP
11.12.2008
Po měsíci provozu postupně dodělány skoro všechny dodělávky a bez poruchy najeto 2 500 km, po chvilkách pokračují dokončovací práce, snad to konečně umeju a udělám nějaký fotky :))
Lucka / 136 GL - 1400 - komentáře:
14:08:47
11.12.2008
11.12.2008

Maxx
-> Vojtik: taková sestřička
skoda-virt.cz/cz/.../2773
-maxx-1-4-skoda-136-gl
skoda-virt.cz/cz/.../2773
-maxx-1-4-skoda-136-gl12:39:02
11.12.2008
11.12.2008

Nwkt
-> Vojtik: Hustý, uvidíme jí na Doksech?
11:26:01
11.12.2008
11.12.2008

havlik
-> Vojtik: mazec

20:42:32
25.11.2008
25.11.2008

Vojtik
-> Antony: Ještě ani nebyl čas to dostrojit do finiše...Jakmile to bylo schopný STK, tak se s tim vyrazilo a od tý doby jsem na tom nic neudělal, hasim jiný věci, co mě teď víc pálej ( přepis tří aut do konce roku, prodej jednoho, úklid po GO tohodle a spoustu dalších zanedbanejch věcí. Jakmile to půjde, určitě něco nafotim
15:42:33
12.11.2008
12.11.2008

Antony - zrušená registrace
-> Vojtik: Tak jsem se těšil na nový fota v novém kabátě a ono NIC ! 

16:57:53
10.11.2008
10.11.2008

Vojtik
-> Honza88: V textu to máš rozepsaný do posledního detailu, stačí se podivat :)
14:24:56
10.11.2008
10.11.2008

Honza88
fakt pekny kola kolik stali
napis mi
napis mi20:57:58
08.09.2008
08.09.2008

Antony - zrušená registrace
-> Vojtik: No tak to je paráda. A ta Anatomická sedačka ve který jsi seděl
Jinak jestli budete potřebovat helpnout tak se ozvěte, od středy bych měl mít volnějc.
Jinak jestli budete potřebovat helpnout tak se ozvěte, od středy bych měl mít volnějc.11:05:36
08.09.2008
08.09.2008

Vojtik
-> havlik: co by to hořelo? Postavit motor je vcelku jednoduchý. O to je ale horší převodovka zvlášť vymezení všech vůlí...to už je vyšší škola...
11:49:24
25.08.2008
25.08.2008

havlik
-> Vojtik: mno asi to taky prubnu no maximálně to schoří

09:34:07
25.08.2008
25.08.2008

Vojtik
-> havlik: proto si motory stavim sám

16:58:19
12.08.2008
12.08.2008

Pavel P..
-> havlik: pomalu to bude jako seriál s nekonečnym pokračováním


14:32:32
12.08.2008
12.08.2008

havlik
Pavel P. 14.03.08 12:17:46 napsal:
-> havlik: no jo když ten nejmenovaný úpravce má krapet delší dodací lhuty... hrocháč se blíží, měl bys to urgovat
lol o skoro půl roku dýl a stále nic:D
lol o skoro půl roku dýl a stále nic:D22:09:46
10.07.2008
10.07.2008

Honza88
velice šikovna holka takle by meli delat vsechny mit konicka auta
12:17:46
14.03.2008
14.03.2008

Pavel P..
-> havlik: no jo když ten nejmenovaný úpravce má krapet delší dodací lhuty... hrocháč se blíží, měl bys to urgovat


08:47:06
14.03.2008
14.03.2008

havlik
já končim:D jdu do jinýho motoru než je 1.4MPI to už budě mět každej

08:42:06
14.03.2008
14.03.2008

iDawe
ahoj lidicky,
koukam ze se maka :-)
koukam ze se maka :-)
20:05:23
18.08.2006
18.08.2006

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Tak, no musim uznat, že změna nastala a že se pilně pracuje, já taky nezahálím, ale není zatím foto, mám tam už přídavňáky a audio ..jo a ta tvoje přístrojovka, to je brutalita, já mám zas kulatý budíky, ale červeně podsvětlený

21:01:01
16.08.2006
16.08.2006

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
No jsi na tom hůř jako já, ale i tak si myslím, že to dáš do kupy, držim palce

Lucka / 136 GL - 1400

