Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

19:07:54
18.03.2015
ochoda
-> Skoda 130 l/474: Pružiny Tuner2 jsou tvrdší jsou k nim potřeba tvrdší tlumiče, jsoukratší. Stály tušim 1500,- ale vyráběl je na etapy. Teď tušim žádný nenabízí, ale nejlepší bude se zeptat jeho.
18:47:38
18.03.2015
Skoda 130 l/474
a sú lepšie v porovnaní s originálnymi ?
18:45:49
18.03.2015
LUKAS
-> Skoda 130 l/474: cena nepoviem lebo neviem su to mena vyrobcov presne povedane prezivky tu na fore
18:43:22
18.03.2015
Skoda 130 l/474
ja som to čítal, ale neviem či to sú mená alebo názvy a koľko by tak stáli v porovnaní s obyčajnými pružinami ?
18:38:41
18.03.2015
LUKAS
-> Skoda 130 l/474: Ved stači čitat pod fotkami 28
18:31:16
18.03.2015
Skoda 130 l/474
kto vám robil tie pružiny na obrázku ? sú lepšie ako originál ?
19:44:47
01.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Bude tohle auto vůbec někdy jezdit? Koukám už druhý motor co nakonec mít nebudeš? Jaký je plán?
21:12:02
10.05.2011
navajas
Moc moc povedená prácička. Gratuluju.
13:40:10
07.05.2011
Norton
-> Maxx: jej konecne nova fotka moc pekne auto :o)4
09:28:10
11.11.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Maxx: velmi dobre sa podarila ti embula 4
15:08:04
29.10.2010
Rider skoda
-> Maxx: zijes vubec?Nebo jsi s tim uz skoncoval na dobro?
18:10:29
23.05.2010
Rider skoda
-> Maxx: stihnes to do Zeliva nebo nakonec ne?7
23:21:51
19.05.2010
stevotuner
velmi zauimave dielo
13:54:06
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: -> havlik: no stihnout by se to dalo kdybych se molh věnovat jen autu,není to moc práce sice mi chybí pár věcí,ale to se da koupit,problém je že ... SZ1
13:02:56
23.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: No tak to musíš za měsíc stihnout jako nic...
13:01:26
23.04.2010
havlik
-> Maxx: Takže Želiv stíháš jako nic:) Tak šup skládat to máš práci na víkedn a ne4
12:56:35
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: hotový bylo,před zimou pak mě přeskočilo a sundal jsem přední nápravu kterou v týdnu nahodím,a pak dořešit motor,až ho přivezu musím ho nastrojit a seřídit,pak stačí jen geometrie a můžu zase jezdit4
12:53:39
23.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Ty jo, auto máš "hotový" už hodně dlouho a zase ho neuvidím 8 Koukej s tím alespoň začít někam jezdit a ne jen se v tom vrtat 4
12:38:13
23.04.2010
Maxx
-> Tuner#2: neblázni,takový optimista zase nejsem 1 jinak během tohoto týdne bude asi motor hotový2
Extreme Tyres