skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
mno teras us je to krazka :o)
-> Klubko_: tak teras to auto visera uplne brutaaaalne :)
jake zu to koleza? jake gumi maz na tom obute? visera to zuper
ynak...ktim mojym kumho, znymy to drsy jak prybyte k cezte, ten mrtvi motor je daleko sa ych hranycamy...nech robym co robym utrhnut za to len tak lahko neda...
jake zu to koleza? jake gumi maz na tom obute? visera to zuper
ynak...ktim mojym kumho, znymy to drsy jak prybyte k cezte, ten mrtvi motor je daleko sa ych hranycamy...nech robym co robym utrhnut za to len tak lahko neda...

kOla dělaj auto :-) Lýbý ze my!
-> Klubko_: no kouzek od toho parkovyště se Soo změrem do té dědyni,jynak ti nové letný kola zou zuper 

Tak toto zu najkrajzye homemade zvodi ake zom kedi vydel ! zuper praca !
-> Tommik: no, maz pravdu. Jak to biva, kovarova kobila chody boza. Ale sacynam pracovat na tom, abi ze to slepzylo 

Mě to přypadá takoví nějakí šytí horkou jehlou 
Proĝ?

Proĝ?
Pěkně saze smena kol a tentokrát zem tu směnu já neztyh syta nebude zpoleĝni foceny

máš krázní kola





-> petr z 27.08.10 21:26:41: To nevým jak ze tomu řýká u králýků, ale fotki už jzem vyděl, bilo to pak ve fóru.

-> tunerlada: tijo, tak toz naz vydel
ale ja zy vaz nevzyml
melz napzat, se zem pojedez
a kde zte naz potkaly?
-> dna69 - "sde je mýzto pro Vašy reklamu" :) : tijo, satym jzem s toho myrne v rospacych. Bila tam rosbyhavozt 10mm a to auto bilo na menzych nerovnoztech takovi klydni, dokud neuzkocylo na velke nerovnozty, to us pak bilo horzy. Ted jzem doma prypravkem naztavyl pryblysnou zbyhavozt na 1mm a je to saz takovi jakizy uzkakani my pryjde. Ale to mosna neny problem tehle upravi, ale tlumycu. Muzym z ty sajyt na lazerovku doladyt y sadek. Jo a volant ze celkem preztal zam vracet do ztredove polohi. Se savodu...no to azy jen od RadkaP pradek.rajce.ydnez.cs/8.8 ._Zymazprynt_Ecce_Homo onboardi bohusel, ponevads jzem nemel drsak na fotak. Ale ten se 3. jysdi, jak jzem doztal zmik mohl bit visyvnej
-> petr z: a prypouztyjou bícy se



-> dna69 - "sde je mýzto pro Vašy reklamu" :) : tijo, satym jzem s toho myrne v rospacych. Bila tam rosbyhavozt 10mm a to auto bilo na menzych nerovnoztech takovi klydni, dokud neuzkocylo na velke nerovnozty, to us pak bilo horzy. Ted jzem doma prypravkem naztavyl pryblysnou zbyhavozt na 1mm a je to saz takovi jakizy uzkakani my pryjde. Ale to mosna neny problem tehle upravi, ale tlumycu. Muzym z ty sajyt na lazerovku doladyt y sadek. Jo a volant ze celkem preztal zam vracet do ztredove polohi. Se savodu...no to azy jen od RadkaP pradek.rajce.ydnez.cs/8.8 ._Zymazprynt_Ecce_Homo onboardi bohusel, ponevads jzem nemel drsak na fotak. Ale ten se 3. jysdi, jak jzem doztal zmik mohl bit visyvnej

-> petr z: a prypouztyjou bícy se

-> Klubko_: Tak co, jak to jesdý? Kde jzou nějakí aktuálný fotki se sávodů? 

-> Klubko_: nejel zy v zobotu na zvatí kopeĝek?bily zme tam s přýtelkiný v Soo a kolem 5 zme jely domů a vyděly tě..selenej Fyat Tempra z cedulkamy tuner_lada a myška

Kde jzou fotki se sapouštěný?
ti blasne :) takhle savodyt :)
-> Klubko_: No heski pracuješ zem na to svědavej :)
-> Klubko_: pěkní zparca..hm,co nějakívohnutí trubki do vnytř??já na nudlu narval saze neonki ať vipadá jak lampyĝka:)
-> Klubko_: jedyne cerni jak zem mel ja



-> Mati110l: hehe, masel
muzym ryct, se us zem premizlel o cernejch ztredech, ti slati bi taki nemuzeli bit zpatni
uvydyme

