skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120gls vývozní model
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
120GLS - komentáře:
22:51:31
17.08.2010
17.08.2010
minno
-> Vrba: čo to čo to? Ukrajina? čo tam preboha? Ináč tíško závidím takú expedíciu na škodovke :)
16:56:17
15.08.2010
15.08.2010
havlik
-> Alenka: Předělal na benál zpátky
16:55:20
15.08.2010
15.08.2010
Alenka
-> Vrba: palivo sis vezl s sebou, nebo na Ukrajine frci E85 vic nez tady?
Anebo to mas "flexifuelove" natryskovano tak, ze na E je to chude, na benzin bohate, ale jede to na oboje? :D
Anebo to mas "flexifuelove" natryskovano tak, ze na E je to chude, na benzin bohate, ale jede to na oboje? :D
15:15:59
15.08.2010
15.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: Tak at se dari a zadne poruchy
12:41:08
15.08.2010
15.08.2010
Vrba
-> Pavel P..: 4 lidi+ jejich veci-to už se musí využít každé místečko
12:38:40
15.08.2010
15.08.2010
Pavel P..
ty vole, pašovat pivo v rezervě, to jsem ještě neviděl
21:03:45
19.07.2010
19.07.2010
Shatter
ondie 05.04.10 23:48:12 napsal:
já myslim,že to neznamená že je to z „tuzexu“ ..ale že si
automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to
„lepší“ ;)
ak myslíš čísla nad pravým svetlom, to mám aj ja a moja je z M.B., takže to bude asi vývozné číslo, len neviem prečo potom ostala v Československu
-> Vrba: veľmi ma zaujíma to odhlučnenie. Vedel by si prosím nejak to presne zosumarizovať a prezrieť, ideálne aj s fotkami? ..ak chcem veľa tak sorry
já myslim,že to neznamená že je to z „tuzexu“ ..ale že si
automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to
„lepší“ ;)
ak myslíš čísla nad pravým svetlom, to mám aj ja a moja je z M.B., takže to bude asi vývozné číslo, len neviem prečo potom ostala v Československu
-> Vrba: veľmi ma zaujíma to odhlučnenie. Vedel by si prosím nejak to presne zosumarizovať a prezrieť, ideálne aj s fotkami? ..ak chcem veľa tak sorry
19:45:28
19.04.2010
19.04.2010
Vrba
-> 4FELDA4: myslim ze se takto oznacovaly kusy urcene na vyvoz
13:45:22
19.04.2010
19.04.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
načo sú tie číslice nad predným svetlom na spolujazdcovéj strane?
11:32:56
19.04.2010
19.04.2010
ŠKODA 120 GLS
-> ondie: jo přesně tak, v AZV se dělalo kvalitně a hlavně na vývoz jako moje GLSka
23:48:12
05.04.2010
05.04.2010
ondie
já myslim,že to neznamená že je to z "tuzexu" ..ale že si automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to "lepší" ;)
21:54:47
03.04.2010
03.04.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: Tak snad vydrzi. Kdybys nebyl tak daleko tak soutyci je stale v nabidce
09:25:11
03.04.2010
03.04.2010
Vrba
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Rekl bych,ze to byly ty nestružící.Dávám to vždycky znamýmu do servisu na složení ,vystruzení a promazání.Geomku jsem delal doma skládacím metrem.Sice mám volant mírně nakřivo,ale auto jinak sedí a ani netáhne na stranu.Ve středu jdu na laser.
22:39:04
02.04.2010
02.04.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: Koukam ze akce svislaci probehla. Jaky si tam dal? Ty co mel Cokin? Nebo ty ktery struzis?
22:02:53
01.04.2010
01.04.2010
havlik
-> Čokin: jo
21:58:27
01.04.2010
01.04.2010
Čokin
-> havlik: Jako že už z výroby byla vo tuněná jo!
07:45:01
01.04.2010
01.04.2010
Vrba
-> Čokin: To jsem tam minuly tyden naklepal abych mohl delat frajera
22:16:35
31.03.2010
31.03.2010
havlik
-> Čokin: To je z tuzexu
22:14:19
31.03.2010
31.03.2010
Čokin
-> Vrba: Co je to ty vyražené číslice?