
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120gls vývozní model
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
120GLS - komentáře:
22:52:04
01.03.2010
01.03.2010

onda
zdarec kolego,moc moc pěkný,jen tak dál pokračuj!

19:37:00
01.03.2010
01.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja si rikam proc se ten nahled v oblibenych posunul nahoru a ono je nove jmeno
Biofuel
Dobry.
Biofuel
Dobry.15:22:15
01.03.2010
01.03.2010

Čokin
A jéjé E85 ............dalším stupněm už bude pouze NOS
18:33:02
12.12.2009
12.12.2009

Čokin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neptal ses
Už to bude asi 3 roky vlastně jsme se nějak sešli přes škodovky, ale předtím jsme podnikali každý na svém písečku. Nějak jsme si ale sedli a už to tři roky táhnem jako nejlepší kamarádi
Už to bude asi 3 roky vlastně jsme se nějak sešli přes škodovky, ale předtím jsme podnikali každý na svém písečku. Nějak jsme si ale sedli a už to tři roky táhnem jako nejlepší kamarádi
14:29:49
12.12.2009
12.12.2009

Vrba
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Lak je celkem v pohodě,jen je náročnější na údržbu.Je potřeba to častěji leštit,jinak to zase zajde.S Čokinem už se známe nějaký ten pátek,...
13:47:11
12.12.2009
12.12.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vrba: Tyjo ten lak je este lepsi nez sem myslel... A sloupek bez problemu, co bych za to dal 
-> Čokin: Si ani nerekl ze se znate s Vrbou

-> Čokin: Si ani nerekl ze se znate s Vrbou

13:18:29
12.12.2009
12.12.2009

Vrba
-> Maco666: Děkuju,jsem rád,že se líbí.Sháněl jsem ji dlouho,...
10:17:00
12.12.2009
12.12.2009

Vrba
-> Ba.jogi: Neee,není na prodej,mám to jako spotřebáka na běžné ježdění,ale dostává se jí plné péče :-)
22:40:58
11.12.2009
11.12.2009

Maco666
nadherna 10b

22:39:27
11.12.2009
11.12.2009

Ba.jogi
velmi peknaaaaaaaaa nepredaas ju


23:15:50
22.01.2009
22.01.2009

Čokin
-> Vrba: Angínu vyležíš, hlavně že je motor a jede tak jak má


20:20:28
22.01.2009
22.01.2009

Vrba
Tímto chci poděkovat Čokinovi za pomoc s výmenou motoru v těchto mrazivých dnech.Za desetihodinovou šichtu v garáži plnou problémů jsem já osobně zaplatil angínou.
19:59:00
22.01.2009
22.01.2009

Vrba
-> Čokin: To bylo jeste ke kilu ten prizpevek :-D
18:45:59
20.01.2009
20.01.2009

Čokin
Vrba 22.05.07 22:30:24 napsal: → Vrba: No chtěl jsem nahodit 742.136 a petikvalta,ale to by se neuchladilo,tak se na to asi vykašlu,ale jezdilo by to svižně na těch apollach
To by se neuchladilo???????? Já myslím že jo! Ted určitě!
To by se neuchladilo???????? Já myslím že jo! Ted určitě!18:44:24
20.01.2009
20.01.2009

Čokin
-> Vrba: Nahod nové foto, myslím že si to zaslouží!
16:37:39
03.12.2008
03.12.2008

sep
-> Vrba: :tak někdy jak bude příležitost bych se i mrknul,vždycky ji vidím jen letmo za jízdy.
09:56:07
29.11.2008
29.11.2008

Vrba
-> sep: neni sraz jako sraz!no odhlucneni tam asi bude udelano komplexne.Coje videt jsou olovena zavaží na příčce motoru,ale urcite tam toho bude víc-oboustranky a tak.Je to vývozní model a tam to bylo dělané uz z fabriky.
17:39:13
25.11.2008
25.11.2008

sep
-> Vrba: :ja moc srazovy typ nejsem:-) btw jak je teto GLSy vyreseno to odhlucneni?
11:43:51
17.11.2008
17.11.2008

Vrba
-> sep: Ahoj,proč s nama nejezdíš na srazy?
120GLS
