skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
19:31:05
29.02.2016
29.02.2016
tunerlada
existuje ještě auto ?
19:00:52
12.05.2013
12.05.2013
Kapřík
Vrba 16.01.13 10:29:12 napsal:
→ Kapřík: jezdis s tim jeste vubec?
Vloni jsem s tím najezdil tak 1000km. Ale letos mě to zase začalo bavit, takže letos jezdím a snad se podívám i na nějaký sraz
→ Kapřík: jezdis s tim jeste vubec?
Vloni jsem s tím najezdil tak 1000km. Ale letos mě to zase začalo bavit, takže letos jezdím a snad se podívám i na nějaký sraz
10:29:12
16.01.2013
16.01.2013
Vrba
-> Kapřík: jezdis s tim jeste vubec?
20:02:57
03.02.2012
03.02.2012
Kapřík
-> OndraKrupi: nikdy neříkej nikdy
19:52:42
02.02.2012
02.02.2012
OndraKrupi
-> Kapřík: a pohofest taky ne?
19:05:23
02.02.2012
02.02.2012
Kapřík
-> Star LC20: čau čau, nojo je to tak. Fénix Vloni jsem toho moc nenajezdil, ale předpokládám, že letos to bude lepší a na ty zaběhnutý srazy kam běžně jezdím se určo podívám. Auto rozhodně zůstává doma, je v suché garáži, STK má novou, pojistka zaplacená, jen vyjet. Už se těším na jaro. Nového ale už nic nebude. Myslím, že jsem dosáhnul té svojí pomyslné "hranice" co jsem byl schopný vlastníma rukama v garáži udělat. Vše by šlo podstatně lépe, ale taky by to stálo hromadu investic. Takže auto zůstává v této podobě. Určitě se potkáme letos na nějakém sraze... rád bych se podíval na Želiv, Blansko, Jihomoravák..taková klasika
01:32:59
31.01.2012
31.01.2012
Star LC20
-> Kapřík: ahoj Peťo, už jsem chtěl napsat stejnou otázku jako Karel. Občas sem nakouknu, tak vidím, že se tu nic neděje... Takže odpověď už mám.
Myslím, že Tvoje auto patří mezi takový "Fénixe" Virtu.....už je tu dlouho, všichni ho znají, a semtam vstane z popela (to když ho někam vytáhneš).
Hlavně, abys nezanevřel na srazy
Myslím, že Tvoje auto patří mezi takový "Fénixe" Virtu.....už je tu dlouho, všichni ho znají, a semtam vstane z popela (to když ho někam vytáhneš).
Hlavně, abys nezanevřel na srazy
17:54:59
10.12.2011
10.12.2011
Kapřík
-> Karel.: zdarec, nedělám nic, ale na škodovku nekašlu. Letos jsem toho moc nenajezdil, příští rok bude snad lepší. Každopádně jsem ve fázi stagnace, už jen udržovat a občas se pro radost projet a bude-li čas, ukázat se na nějakém sraze. Takže asi tak...
10:07:47
08.12.2011
08.12.2011
Karel.
-> Kapřík: zdarec, tak co? děláš něco nebo už na škodovku kašleš?
21:54:16
09.10.2011
09.10.2011
Kapřík
-> strucy: ahoj, tady nic nového Auto už v této fázi pravděpodobně zůstane...občas se svezu pro zábavu a radost, ale další "evoluce" popř. úpravy už asi nebudou..
17:00:02
05.10.2011
05.10.2011
strucy
-> Kapřík: čaf čo máš nové?
14:11:38
21.12.2010
21.12.2010
rolls
-> Kapřík: cafko, nemas niekde nahodou detailne foto prichytenia zadneho spojlera olem blatnika? potrebujem to nejako doladit na barborke a neviem ako. budem velmi dakovala, ked tak mi to posli na bozok@orangemail.sk dik
21:28:49
19.11.2010
19.11.2010
Kapřík
-> minno: tak to letos taky nemáš až tak moc nalítáno Já s tím byl letos nejdál na dovči na tom Mácháči (nějakých 600 km tam a zpátky). Delší cestu to ještě nejelo Su amatér
-> adamisko: děkuju, ale s T2 bych to neporovnával..tohle je proti tomu "laminátovej bastl" Ale každopádně díky
-> adamisko: děkuju, ale s T2 bych to neporovnával..tohle je proti tomu "laminátovej bastl" Ale každopádně díky
20:35:35
19.11.2010
19.11.2010
adamisko
téhle škodovce (stejně jako tunerovi#2) musím sklonit poklonu. Opravdu precizni auto
22:01:14
17.11.2010
17.11.2010
minno
-> Kapřík: to nie je zas až tak málo, toľko sme ročne v priemere za 20 rokov najazdili my na škodovke kým som nezačal jazdiť ja :) Tento rok mám tiež tak pomenej, zatiaľ len 9000 ale jazdím až od 06/2010.
21:39:45
17.11.2010
17.11.2010
Kapřík
minno 16.11.10 19:18:35 napsal:
→ Kapřík: zhodíš lamináty a pustia :)jedině tak
Tak jsem zjistil že jsem pěknej amatér, za tenhle rok jsem najel jen 5000 km ...
→ Kapřík: zhodíš lamináty a pustia :)jedině tak
Tak jsem zjistil že jsem pěknej amatér, za tenhle rok jsem najel jen 5000 km ...
19:18:35
16.11.2010
16.11.2010
minno
-> Kapřík: zhodíš lamináty a pustia :)
18:59:54
16.11.2010
16.11.2010
Kapřík
-> minno: no myslím že tu moji plečku by přes hranice nepustili
18:53:50
16.11.2010
16.11.2010
suri
-> minno: tak len jazdi a užívaj si kým sa dá
18:33:44
16.11.2010
16.11.2010
minno
-> suri: veď to je jedno, čo motor a čo majiteľ to iná výdrž, poznám aj 100 motory s 200 tis. na konte bez GO.
-> Kapřík: dík, no však chcelo by to dohodnúť nejakú spoločnú spanilú jazdu európou a hneď by boli nejaké kilometre odjazdené :)
-> Kapřík: dík, no však chcelo by to dohodnúť nejakú spoločnú spanilú jazdu európou a hneď by boli nejaké kilometre odjazdené :)