skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
19:17:44
27.07.2010
27.07.2010
OndraKrupi
-> Kapřík: smazat
19:16:51
27.07.2010
27.07.2010
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: to je jediná a první fotka kde jsem vyfocenej u auta
19:16:16
27.07.2010
27.07.2010
Kapřík
-> Jožynek : na pár dnů sundané z důvodu cesty na dovolenou
19:15:39
27.07.2010
27.07.2010
OndraKrupi
-> Kapřík 27.07.10 19:12:17: kazíš foto
19:10:37
27.07.2010
27.07.2010
OndraKrupi
-> Kapřík:
19:10:19
27.07.2010
27.07.2010
Jožynek
-> Kapřík: Kde si nechal nárazníky?
12:56:00
27.07.2010
27.07.2010
Kapřík
-> Tuner#2: ještě prahy sundat a je to auto se sériovým vzhledem Což nechci...
13:57:07
26.07.2010
26.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík 25.07.10 20:40:26: Ještě prahy sundat a kapota do série a je to konečně pěkný auto. Druhá varianta souhlas s havlíkem to jsou snad nejhezčí plasty na eMko byť jsou kulaté, tak na to auto pasujou jak prdel na hrnec. Ten U-Geenovo by byl sice lepší než teď, ale pomalu to je z bláta do louže.
11:19:08
26.07.2010
26.07.2010
Kapřík
-> tunerlada: jojo pamatuju si tě z Blanska. Pomáhal jsem vám tlačit auto na obrubník když jsi měnil hadici. No ten tvůj lak stojí taky za houby (takže jsme na tom stejně)
Na Křižíkově jsem byl na brzdě a viděl jsem tě tam na chodbě
Na Křižíkově jsem byl na brzdě a viděl jsem tě tam na chodbě
09:44:56
26.07.2010
26.07.2010
tunerlada
Karel. 02.07.10 14:22:10 napsal: → Kapřík: z učňáku lakovaný auto, z Brna vyhrálo tunincup, takže bych takový obavy neměl
takže budeš pořizovat jinou kastli?estli myslíš tu červenou martinovu feldu tak obě eveluce i teď tu novou lakoval komplet kamoš,nádherná práce viděl sem to auto když se dělalo a paráda,ono taky na Křižíkové je profi vybavení dílen Kapřík 02.07.10 14:14:05 napsal: → Karel.: přesně jak píše Vrba, líp bych to nenapsal. Dělat znovu auto, dám klidně 30 za kvalitní lak. Lak dělá auto a je to věc kterou máš na pořád. Nějaký prskání atd. po garážích, učňácích a další pokusy už nee… ty peníze bych tomu fakt obětoval. Ale to jsou jen plané řeči, o laku neuvažuji ani náhodou. Na tuhle kastli by to nemělo smysl..to uvažujeme tak nějak stejně..taky bych chtěl lepší lak ale na tomhle autě to nemá smysl..no však si asi sám viděl kvalitu laku,stáli sme vedle sebe v Blansku
takže budeš pořizovat jinou kastli?estli myslíš tu červenou martinovu feldu tak obě eveluce i teď tu novou lakoval komplet kamoš,nádherná práce viděl sem to auto když se dělalo a paráda,ono taky na Křižíkové je profi vybavení dílen Kapřík 02.07.10 14:14:05 napsal: → Karel.: přesně jak píše Vrba, líp bych to nenapsal. Dělat znovu auto, dám klidně 30 za kvalitní lak. Lak dělá auto a je to věc kterou máš na pořád. Nějaký prskání atd. po garážích, učňácích a další pokusy už nee… ty peníze bych tomu fakt obětoval. Ale to jsou jen plané řeči, o laku neuvažuji ani náhodou. Na tuhle kastli by to nemělo smysl..to uvažujeme tak nějak stejně..taky bych chtěl lepší lak ale na tomhle autě to nemá smysl..no však si asi sám viděl kvalitu laku,stáli sme vedle sebe v Blansku
09:38:01
26.07.2010
26.07.2010
havlik
-> Kapřík: Mě se libí ta sada co má bombastic ten jí ma sice tak upravenou ale vypadá to hodně dobře řekl bych líp jak to co sem dal Ugeen
21:54:27
25.07.2010
25.07.2010
skodovak
-> Kapřík: No jo taky přemejšlim,ale vždycky mi to nedá...
21:49:40
25.07.2010
25.07.2010
Kapřík
-> U-Geen: jj vím, párkrát jsem detalilně ty Jurisovy zkoumal co kde jak upravoval a dělal. Dost mi to leželo v hlavě. To co jsi nahodil je tak jediný, co bych na auto dal. Měl to na autě SYKY (ta latté barva). Tam to vypadalo taky docela hezky...
21:46:22
25.07.2010
25.07.2010
U-Geen
-> Kapřík: tak ono na Jurisove vypadaly dobre i diky tomu, ze je mel upraveny.
Neco takoveho by se mi treba libilo asi vic... ks-motorsport.cz/tuning/. ../detail.php?category_r.. . nez to cos tam mel... ale proti gustu :)
Neco takoveho by se mi treba libilo asi vic... ks-motorsport.cz/tuning/. ../detail.php?category_r.. . nez to cos tam mel... ale proti gustu :)
21:41:18
25.07.2010
25.07.2010
Kapřík
-> mb136gl: díky
21:39:54
25.07.2010
25.07.2010
Kapřík
OndraKrupi-TenČtvrtý 25.07.10 21:17:14 napsal:
→ Kapřík: zadek by šel ale ten předek. kapota a origo
nárazník mi tam nesedípřesně moje slova
-> skodovak: jj asi už su jeden z posledních
-> Rapid05: a víš co dá práce to odolávání originalistům? Na každým sraze do mě reje tolik lidí ať to z toho sundám Prostě jsem asi příklad toho, že auto si má člověk dělat pro sebe a ne pro ostatní
-> U-Geen: o změně jsem už taky uvažoval, ale ono pořádně není z čeho vybírat. Jediný co se mi líbí jsou ty co měl Juris..ale to má každá druhá škodovka s laminátama.. Máš nějaký nápad?
→ Kapřík: zadek by šel ale ten předek. kapota a origo
nárazník mi tam nesedípřesně moje slova
-> skodovak: jj asi už su jeden z posledních
-> Rapid05: a víš co dá práce to odolávání originalistům? Na každým sraze do mě reje tolik lidí ať to z toho sundám Prostě jsem asi příklad toho, že auto si má člověk dělat pro sebe a ne pro ostatní
-> U-Geen: o změně jsem už taky uvažoval, ale ono pořádně není z čeho vybírat. Jediný co se mi líbí jsou ty co měl Juris..ale to má každá druhá škodovka s laminátama.. Máš nějaký nápad?
21:38:00
25.07.2010
25.07.2010
mb136gl
-> Kapřík: v tvojom prípade to vyzerá super stále
21:35:07
25.07.2010
25.07.2010
Kapřík
Tak a teď teda konečně můj názor. Taky se mi to takhle líbí, ale je tam spousta ALE. Z boku je to OK, paráda. Ale zadek a předek se mi moc nelíbí. Hlavně předek. K tomu sériovému nárazníku nepasuje takhle velké mračení a taky by to chtělo sériovou masku. Pak by to vypadalo dobře. Ale musel bych vyměnit přední čelo, které je dole poškrábané a takhle je to vidět. Dále vyměnit kapotu. V blatníkách jsou dírky po šroubech co drží spoilery, ty by se musely zavařit. V zadní kapotě jsou díry po křídle (další vaření). To by znamenalo znovu lakovat zadní čelo, přední čelo, přední kapotu.... mooooooooc práce. Takže momentálně půjdou spoilery zpátky. Ale možná začnu postupně shánět nějaký nový díly atd. a dostanu se k nějaké takovéhle podobě bez spoilerů..časem.. Ale prozatím zůstávám "lamináták"...a
spoň se nějak odlišuju :-)))