skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
14:16:52
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
mimochodem po cestě ze srazu mě stavěli policisté...teda stavěli, spíš stíhali. Jedu přes Tišnov, tam zaparkovaná policejní oktávka. Jen jsem projel, hned majáky a po mně. Tak jsem zastavil, choval jsem se slušně a mile, proběhla kontrola dokladů atd. No a pak jsem se s chlapama asi 10 minut bavil o autech atd., byli příjemní a rozumní. Nakonec mi auto pochválili, popřáli šťastnou cestu a jel jsem domů. Naprosto stejný scénář jako asi přes měsícem kdy mě stavěli policisté zase u nás..
14:03:41
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> itchy: ale já stál od cíle sprintu dobrých 150 m. Musel jsem si jít pro výsledky sprintu, aby mi je kluci zapsali do papíru. A druhá věc je, že jsem pak chvíli nemohl nastartovat autoSlabá baterka. Tak jsem se tam s tím chvilku potýkal. Ale každopádně od cíle sprintu jsem měl dostatečně velkou vzdálenost (dle mého názoru). Každopádně jestli jsem tě nějak omezil, omlouvám se..
13:58:42
28.06.2010
28.06.2010
itchy
-> Kapřík: ty hade usaty, este raz sa budes motat za casomierou usi ti vytrham, vdaka tebe som vypustil uz pri fotografovi, nabuduce mysli trochu na bezpecnost a pozuj si mimo "sprintovaciu" trat, jasne?
12:45:52
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> havlik: žejo
12:41:20
28.06.2010
28.06.2010
havlik
-> Kapřík: 78koní a jakej to udělá rozruch
12:32:59
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> MOLSO: brrrm brrrm brrrm
12:31:28
28.06.2010
28.06.2010
MOLSO
Tak pane pekne vam to jede
12:29:03
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
-> čert: díky
12:28:00
28.06.2010
28.06.2010
čert
-> Kapřík: dodatečně gratuluju
12:22:13
28.06.2010
28.06.2010
Kapřík
Tak ze srazu v Moravském krasu jsem si dovezl 3tí místo ve sprintu. Pěkné Večer sem hodím fotku pohárku a diplomu
23:12:52
01.06.2010
01.06.2010
Kapřík
Sakra když koukám na ty kompletní výsledky i třídu speciálů, taky bych se tam neztratil dobré moc dobré. Mám radost
Ve speciálech pán se jménem Hruška je Apple se 130LR že? Sákra to je skalp
Ve speciálech pán se jménem Hruška je Apple se 130LR že? Sákra to je skalp
23:08:21
01.06.2010
01.06.2010
Kapřík
-> Tuner#2: díky za fotky
23:06:44
01.06.2010
01.06.2010
Kapřík
Fíííha to čumím Fakt jsem byl nakonec 5.tej... pěknej výsledek. Vládne spokojenost. Já říkám pořád že ten motor jede. Ale výsledek z brzdy to nějak nepotvrzuje. A i měření tlaků nějak divný. Tak nevím no..
-> Dušan: taky koukám. Ale měřili jsme to starým origo měřákem.. Ale ze srandy pak mi vezmi do Blanska tvůj měřák a zkusíme to znovu. Ještě se připomenu
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: na sériovej motor to máš solidní čas
-> Tuner#2: díky. O,2 sec. od třetího místa. Škoda. Pohár ze sprintů by byl krásnou odměnou.
Nojo na zadku mám pěkný áčka. Dost to dělají 35mm podložky. Se zadní nápravou jsem zatím spokojenej, u přední budu časem odklony zvětšovat..
-> Dušan: taky koukám. Ale měřili jsme to starým origo měřákem.. Ale ze srandy pak mi vezmi do Blanska tvůj měřák a zkusíme to znovu. Ještě se připomenu
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: na sériovej motor to máš solidní čas
-> Tuner#2: díky. O,2 sec. od třetího místa. Škoda. Pohár ze sprintů by byl krásnou odměnou.
Nojo na zadku mám pěkný áčka. Dost to dělají 35mm podložky. Se zadní nápravou jsem zatím spokojenej, u přední budu časem odklony zvětšovat..
22:40:41
01.06.2010
01.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
22:21:02
01.06.2010
01.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Tak gratulace ke sprintu.
Jinak teda koukal jsem, že máš poladěno na okruhy víc než já s Eidym dohromady. Teda ale jenom zadek: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../254_21722_190. jpg
Jinak teda koukal jsem, že máš poladěno na okruhy víc než já s Eidym dohromady. Teda ale jenom zadek: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../254_21722_190. jpg
21:09:40
01.06.2010
01.06.2010
OndraKrupi
-> Dušan: podívej se na výsledky do tématu želiv...
21:09:14
01.06.2010
01.06.2010
Dušan
-> Kapřík: by me zajimalo cim jsi tu kompresi meril, protoze podle toho co ctu tak ti to docela jede
16:00:11
31.05.2010
31.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: jojo budu to hlídat
11:25:43
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík 30.05.10 22:07:25: Až na ně narazíš, tak mě dej vědět, jsem zvědavý na časy.
06:53:47
31.05.2010
31.05.2010
Kapřík
minno 30.05.10 22:14:49 napsal:
→ Kapřík: no ale predsa nemáš tlaky, treba s tým
niečo robiť pravda hej Neboj řešit se to bude
-> VeTeV: no aspoň vím v čem je zakopanej pes
→ Kapřík: no ale predsa nemáš tlaky, treba s tým
niečo robiť pravda hej Neboj řešit se to bude
-> VeTeV: no aspoň vím v čem je zakopanej pes