Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

08:00:45
25.05.2010
Kapřík
-> minno: tak to je možné3 jedině tak3

-> Dušan: ale tys nezabíhal novej motor. Vložky-písty-kroužky už byly jetý a zaběhnutý2

Ale ono stejně houby. Člověk to zabíhá zabíhá a stejně je to naprd3
07:43:21
25.05.2010
minno
-> Kapřík 25.05.10 06:46:12: no veď o to ide, že tvoje plné nasadenie je asi niečo také ako dušanov kľudný režim3
07:24:55
25.05.2010
Dušan
-> Kapřík: ja mel 10km klidnyho rezimu 3
06:46:12
25.05.2010
Kapřík
Dušan 24.05.10 22:38:12 napsal:

→ Kapřík: když mi to na jeden půjčíš tak budeš mít

večer tlaky jako já 3 . Zeptej se Karla, on ví jak to dělám

1
3 3 ale já s tím nejezdím jak posranej3 Už zhruba 3000 km to má nalítáno v plným nasazení. Nešetřím to... Na záběh to mělo prvních 1000 km klidnýho režimu4
00:33:15
25.05.2010
Karel.
-> Dušan: musím s Dušanem souhlasit, ani se neptej jak to zajíždí1 Ale dle mě má Dušan pravdu po tom co jsme se dneska bavili4
22:42:11
24.05.2010
minno
-> Dušan: 3
22:38:12
24.05.2010
Dušan
-> Kapřík: když mi to na jeden půjčíš tak budeš mít večer tlaky jako já 3 . Zeptej se Karla, on ví jak to dělám 1
20:57:50
24.05.2010
Kapřík
-> suri: zkusím se poptat4
20:52:17
24.05.2010
suri
-> Kapřík: jestli nalieval ventily , či nesiaknu
20:43:03
24.05.2010
Kapřík
suri 24.05.10 20:31:22 napsal:

→ Kapřík: čo bolo robené na ventiloch a zisti či

majster kontroloval tesnosť
ventily dělal Gemini. Dělal to co mám v popisu nahoře...Co myslíš tím jestli mistr kontroloval těsnost? Jestli kontroloval tlaky?
20:31:22
24.05.2010
suri
-> Kapřík: čo bolo robené na ventiloch a zisti či majster kontroloval tesnosť
20:27:55
24.05.2010
Kapřík
-> Karel.: zavolat mu zkusím, ale jedině se budu informovat nebo mi poradí. Určitě s tím nic dělat nebude. Možná si to bude matně pamatovat, ale díly jsem dodával já, ještě to ani není sériovej motor, záruku mi žádnou nedával protože to bylo bez papíru.. ale nechce se mi věřit že by to špatně poskládal..







suri 24.05.10 16:28:38 napsal:

→ Kapřík: nechce sa mi veriť že sa majster uťal na

krúžkoch , však skús , ja si myslím že skorej ventily
změřít to příští víkend snad4 Taky se mi nechce věřit že by to bylo špatně složený..



-> Dušan: měřil jsem to na teplém motoru. Jo tak takový tlaky bych si představoval4



-> Fifa: statická a dynamická metoda? Nevím neznám. Způsob měření jsem popisoval tady v diskuzi níže4 Bylo to na válcové brzdě, ale co to bylo za metodu nevím...Jak se tyto metody liší?

Podobnou myšlenku už nahodil petr s (jestli se jedná o stejnou třídu pístů). Ale tak byla to sada, tak snad to sedělo. Ale nevím. Hlava se mi sundávat moc nechce. Jak říkám, změřím tlaky s olejem, a pak se snad bude vědět víc. Každopádně to letos asi rozdělávat nebudu. Ještě bych zjistil že je třeba něco špatně, rozebral bych to celý a zas bych dlouho nejezdil. Nechám to na zimu..
upraveno 2x, naposled 24.05.2010 20:29:49
19:12:27
24.05.2010
Fifa
-> Kapřík: Čau, měřili ti auto na válcích i statickou metodou? Vím že to tahle brzda umí. Statickému měření bych přikládal větší váhu.Je o něco přesnější. U mého motoru vyšel výkon dynamickou metodou nižší než u statiky. Naopak u kamarádovy Fel 1500 to bylo naopak.

Každopádně to nemění nic na tom že máš nízký tlaky. Víš co mě napadlo?Zkontroluj si jestli máš správnou třídu pístů a válců. Jestli je oboje A+A,nebo B+B ,C+C. Na válcích by to mělo být na dosedací ploše těsnění značeno. Může to být přehlídnuté
18:59:22
24.05.2010
suri
-> Dušan: dobré tlaky
18:34:27
24.05.2010
Dušan
tak jsem dneska změřil 16-15,5-15,5-15,51
17:26:22
24.05.2010
Dušan
-> Kapřík: měřil jsi to za studena nebo za tepla ?

-> Karel.: záruku by mu nedali ani tak když si doneslk své věci 4 , které oni nedodali.
16:28:38
24.05.2010
suri
-> Kapřík: nechce sa mi veriť že sa majster uťal na krúžkoch , však skús , ja si myslím že skorej ventily
15:38:26
24.05.2010
Karel.
-> Kapřík: být tebou tak mu zavolám, za tonic nedáš, určitě si tě pamatuje a pokud složil X motorů,tak rozhodně nebude toužit po špatným jménu a řekne ať dojedeš, tohle bych udělal co nejdřív a nemusí se tu řešit X nepodstatných věcí4
14:41:34
24.05.2010
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: 131



-> minno: jj stává se.. čert ví kde je problém. Ale teda štve mě to nehorázně8
Extreme Tyres