Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

14:37:28
24.05.2010
OndraKrupi
-> Kapřík: brrrrrrr brrrrrrr br r r r r r r r prd 3
14:36:54
24.05.2010
minno
-> Kapřík: no vieš ako to býva, nechcem ťa strašiť, ale aj majster tesár sa utne...
14:20:52
24.05.2010
Kapřík
-> Karel.: záruka není. Bylo to skládané bez papíru bokem. Aby to bylo levnější4 Takže pochybuju..ale faktem je, že bych mohl zkusit Holátkovi zavolat a říct mu co si o tom myslí. Motorů už složil stovky, tak jestli se s něčím podobným setkal..8
14:09:48
24.05.2010
Karel.
-> Kapřík: spíš máš snad záruku na to ne? Takže nic nerozebíra a co nejdřív to jít reklamovat,dokud otoho nemáš moc najeto, pak by mohli říct, že j e to tvoje chyba, to bych se snažil rychle řešit4
14:01:31
24.05.2010
Kapřík
fido06 23.05.10 20:08:17 napsal:

→ Kapřík: pokud to fakt má tyhle tlaky, nelenil bych,

motor rozebrat a zkontrolovat, aspoň můžeš nechat ještě snížit hlavu,

protože jestli si dobře pamatuju, tak Čepek k tý vačce doporučuje

10.5:14
zatím to nechám být. Nemám teď náladu se v tom vrtat, rozebírat to atd. Potřebuju jezdit. Doma by ze mě měli akorát srandu3 Dojezdím sezonu, pokud se to nezlepší, rozeberu to a uvidí se co dál.. V krajním případě bude další GO8
13:59:30
24.05.2010
Kapřík
stika87 24.05.10 13:01:35 napsal:

→ Dušan: taky me to napadlo ale bojim se

zjisteni3
zjištění jsou občas krutá8
13:01:35
24.05.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: taky me to napadlo ale bojim se zjisteni3
20:08:17
23.05.2010
fido06
-> Kapřík: pokud to fakt má tyhle tlaky, nelenil bych, motor rozebrat a zkontrolovat, aspoň můžeš nechat ještě snížit hlavu, protože jestli si dobře pamatuju, tak Čepek k tý vačce doporučuje 10.5:14
19:43:08
23.05.2010
suri
-> Kapřík: však uvidíš ale zabehnuté to už je a tlaky to má strašne malé
19:41:07
23.05.2010
Kapřík
-> Dušan: no doufám že máš pravdu. Kdyby se tam cokoliv posralo, tak by se to projevilo odlišně na válcích. Ale tady to má nízký tlaky všude8 Do konce roku budeme každopádně vědět...
19:21:13
23.05.2010
Dušan
-> Kapřík: a ja si myslim opak 5
19:11:13
23.05.2010
Kapřík
-> fido06: taky si to myslím8
19:08:47
23.05.2010
fido06
-> Kapřík: hele po 4tisících je to dávno zajetý, to se přibývajícíma kilometrama nezlepší, spíše naopak4
18:59:43
23.05.2010
Kapřík
-> MiroJ: ventilové vůle se k této vačce mají nastavovat za tepla. Tak proto jsem to nastavoval na teplém motoru4 No dejme tomu že je to pořád v záběhu, ale i tak se mi to nezdá že by to po 4 tisících km ještě nebylo zajeté. Už to není tak nejmíň a ty tlaky jsou fakt nízké... no uvidíme co naměřím s tím olejem.

Každopádně ať do dopadne jakkoliv, letošní sezonu s tím odjezdím. Pokud by to i na konci roku bylo stejné a motor neměl tlaky, budu to řešit..
18:38:32
23.05.2010
MiroJ
a este , z tym olejom to vazne neprezen , ja som si trosku pomylil striekacky pri davkovani a dal som ho tam kapanek viac a to si mal potom vidiet ten motorovy priestor , my to vyrazilo z ruky tlakomer a vsetok olej isiel von ... a po nastartovani som zadymil celu ulicu , nic nebolo vidiet ...3
upraveno 1x, naposled 23.05.2010 18:40:01
18:36:13
23.05.2010
MiroJ
a jeje , nepotesi to z motorom ... ale aby som ta ciastocne ukludnil , mojich prvych 4000km bolo nesmierne krutych , auto neslo absolutne podla mojich ocakavani , mal som pocit ze ma sunda aj vylagrovana babeta ... no proste depky z toho , ako som si dal na tom zalezat a nic z toho ... tak drzim palce ... nech to dopadne dobre . a len taka otazka , preco nastavujes ventily za tepla ? nutnost ci potreba ?
upraveno 1x, naposled 23.05.2010 18:39:33
15:24:44
23.05.2010
Kapřík
petr s 23.05.10 14:33:40 napsal:

→ Kapřík 23.05.10 14:05:30: Nebyl to kousek pístního

kroužku?
teoreticky mohl být. Nic jiného mě ani nenapadá co by to bylo8 Ale jak to poznat? Ty tlaky jsou víceméně vyrovnaný na všech válcích, takže to by musely být všechny kroužky špatný...
14:33:45
23.05.2010
MOLSO
-> Kapřík: tie tlaky su fakt male ja som mal kompresne tlaky 14 14 14 13.5 ...... a ty mas zase vacsi tlak oleja takze sme si kvit 3
14:33:40
23.05.2010
petr s
-> Kapřík 23.05.10 14:05:30: Nebyl to kousek pístního kroužku?
14:21:54
23.05.2010
Kapřík
Btw: jaké by tam ty tlaky měly vůbec být? Cca?
Extreme Tyres