Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

20:04:53
15.01.2010
havlik
-> Pavel P..: k čemu ? udělam si z něj svod na abartha na rapida:))
20:04:11
15.01.2010
Pavel P..
-> havlik: pičo... radši mi je dej2
20:00:01
15.01.2010
havlik
-> Pavel P..: hádej co se stane s těma mejma:D3
19:59:04
15.01.2010
Pavel P..
-> havlik: aha, no svody má pěkný hned bych je ufiknul na abartha5
19:57:16
15.01.2010
havlik
-> Pavel P..: to je ten co sem měl já Zapa výfuky4 jinak moc pěkné zpracování
19:17:34
15.01.2010
OndraKrupi
-> Kapřík: takovó rouru3 3
17:35:34
15.01.2010
Pavel P..
-> Kapřík: a co to je za vejfuk? vypadá to jak z futrálu od plynový masky.3
16:44:44
15.01.2010
matoo
-> Kapřík: preco si neomotal tie vetve aspon zo zaciatku samostatne? takto ti to moze to v tom priestore medzi nimi robit bordel....aj ja som to mal hentak v plane, ale vacsina opytanych co s tym maju skusenost mi povedala ze nech sa to pokusim omotat kazde zvlast lebo tam budu vznikat pary ktore budu kondenzovat...
16:20:33
15.01.2010
Kapřík
16:18:40
15.01.2010
Kapřík
16:17:03
15.01.2010
Kapřík
Dnešní dílo, páska Thermo Tec. Motal jsem motal. Moc příjemná práce s tím teda není. Naštěstí jsem měl rukavice a pásku motal mokrou, ale i tak je to pěkný svinstvo3
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 15.01.2010 16:17:03
21:15:08
17.12.2009
Kapřík
-> Ultim: tak to taky čučím4 Je to paradox ale do škodovky by mě taky nenapadlo jít3
20:59:25
17.12.2009
jarda.u1
-> Ultim: Tak to me vubec nenapadlo jit primo do Skodovky,spis jsem si myslel,aby tam na me nekoukali jak na cvoka,coze si to vlastne vymyslim.Kdyz jsem se na to ptal u nas v mototechne,tak snad ani nevedeli,ze existuje nejaky motor 136x 50 kw,nabizeli mi akorat cely rozdelovac na klasiku 136,tak jsem jim rekl,ze ten mam doma novy origo.
20:47:42
17.12.2009
Ultim
-> jarda.u1: Pokud potrebujes udelat vnitrek rozdelovace 136X tak si zajdi primo do Skodovky. Jsem si tak sedl k PC a rikal toto tohle a taky toto... No a za par dni me zavolali ze to doslo. Cely vnitrek,pouzdra,hridel,pr uzinky,no proste cele to vevnirt za 400 +- ... doma jsem si to preskladal a hotovo. Mozna by tam meli mit o original dil cely... Zkus se zeptat...
16:49:55
16.12.2009
Kapřík
-> jarda.u1: není zač4
16:25:51
16.12.2009
jarda.u1
-> Kapřík: Jasne,zatim diky4
15:57:46
16.12.2009
Kapřík
-> jarda.u1: já jejich mail našel přímo na webovkách, tak to bude nejspíš ono. No když se ti neozvou, zkus to znovu. Mně na mail odpověděli a rozepsali se dost podrobně. Byli fakt ochotní. Tak uvidíš jak pochodíš4
14:58:03
16.12.2009
jarda.u1
-> Kapřík: Posilal jsem to na tuhle adresu: hanhart@hanhart.cz ,tak snad to nekdo precte a ozve se,chapu ze maji ted predvanocni shon,nebo to zkusim znovu po Novem roce.
14:33:36
16.12.2009
Kapřík
-> jarda.u1: ahoj, no bylo to během nějakého dne. Poměrně rychle. Pokud se ti neozvali, zkus tam zavolat4 Třeba neměl technik u pc dobrý den na odpovídání na maily4
11:50:28
16.12.2009
jarda.u1
-> Kapřík: Ahoj,mam na tebe dotaz.Kdyz jsi psal do toho Hanhartu kvuli soucastkam na rozdelovac,za jak dlouho ti odpovedeli?
Extreme Tyres