Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

22:59:47
01.02.2010
minno
-> Kapřík: to sa povie, on obalil zvody ponožkou3 Nechaj si to tak ako to je, bude to mať dobrý zvuk1
upraveno 1x, naposled 04.02.2010 10:12:03
16:10:27
01.02.2010
Kapřík
16:09:02
01.02.2010
Kapřík
Svody šly dneska do auta, začínám to zase kompletovat5
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 01.02.2010 16:09:02
17:39:25
31.01.2010
Kapřík
-> had: tak jo no3 Hlavně že se líbí4
10:43:34
31.01.2010
had
-> Kapřík: 1 3 tak co jinyho na to rict4
14:23:55
30.01.2010
Kapřík
-> had: 3 tak to mi ještě na auto nikdy nikdo neřekl3
12:58:27
30.01.2010
had
óóó tak to je šukézní4
11:01:09
25.01.2010
Kapřík
Tak litonový svod omotán. Omotat takový paskvil opravdu nebyla žádná sranda5 Lépe než takto to vážně nešlo. Nyní děj se vůle boží, snad to nebude nic dělat...



Více foto ve fotogalerii
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.01.2010 11:01:09
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 11:01:31
10:03:23
16.01.2010
Kapřík
-> matoo: jasný, nahodím pak fotky4 Na icq chodím a nechodím. Jak kdy, spíš po večerech.

-> minno: 1 nojo, ale když už to stálo tolik peněz, aspoň se s tím chci povozit3 Na vyhlídkové jízdy mám 130tku4
22:41:58
15.01.2010
minno
-> Kapřík: so škodovkou nemáš čo chodiť ostrejšie a basta3 ináč pekné pekné
22:36:49
15.01.2010
matoo
-> Kapřík: som zvedavy ako ti to dopadne, kazdopadne potom nahod foto, inak na icq uz nechodis?
22:04:07
15.01.2010
Kapřík
Zítra nebo v neděli vytáhnu z auta výfukové svody a začnu je motat. Jsem zvědavý na výsledek a hlavně jak to půjde omotat. Koupil jsem pásku 2,5 cm širokou, tak doufám, že to bude proveditelné5

Docela jsem zvědavý jestli bude v motorovém prostoru trochu chladněji po ostřejší jízdě
22:01:32
15.01.2010
Kapřík
-> matoo: pokud tam budeš mít místo, motej každou větev samostatně4 Já je tam neměl, proto jsem motal dohromady. Ale strach z toho nemám. Kondenzovat tam nebude mít co, budu přece pořád jezdit, svody ani nestačí vychladnout1
21:57:23
15.01.2010
matoo
-> Kapřík: ja budem mat trocha ine zvody ako ty a uz som aj vyrobcovi povedal nech mi medzi nimi necha trocha miesta pre omotavku
21:44:21
15.01.2010
Kapřík
Tady to máš na obrázku....po první horní čáru není místo na pásku na obou větvích a dále dole 2 vodorovné čáry znázorňují kde to je svařené a je umístěna výztuha... Takže zkrátka jsem neměl na výběr jak motat4
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 15.01.2010 21:44:21
21:44:03
15.01.2010
matoo
-> Kapřík: no myslel som to omotat od priruby po spoj samostatne a az potom spolu, sak uvidis ako sa to bude tvarit. ja to planujem omotavat kazde zvlast...potrapim sa trocha, nech to nema dosledky
21:40:30
15.01.2010
Kapřík
-> matoo: ano, ale když to vezmu od příruby, tak by bylo cca 15 cm omotáno dohromady (mezi větvemi není místo na pásku), pak cca 25 cm omotáno jednotlivě obě větve, pak cca 10 cm omotáno dohromady (protože je tam ta výztuha a jednotlivé větve by omotat nešly), pak zase 15 cm jednotlivě větve, a pak už zbytek k tlumiči....takže cirkus 4
21:29:26
15.01.2010
matoo
-> Kapřík: preco cirkus? normalne by to vyzeralo, aj zvody 4-1 su najprv samostatne a potom spolu
20:49:06
15.01.2010
Kapřík
-> matoo: no já neměl moc na výběr. Obě větve jsou těsně u sebe a není tam místo na pásku (je mezi nimi u příruby cca 1 - 2 mm). Postupem dál se to sice trošku rozšiřuje, ale to by vypadalo jak v cirkuse, kdybych měl kousek omotaný větve samostatně, kousek omotaný takhle dohromady. Takže proto jsem to motal takhle vcelku, neměl jsem jinou možnost.



Krom toho v místech kde se svody dotýkají bokem výfuku je navařená výztuha (svody - tlumič), takže není možné motat pásku dokola. Byla nutná dost velká improvizace. Ale ve výsledku to není skoro ani poznat4





-> OndraKrupi-TenČtvrtý: roura jak do kamen3



-> havlik: přesně tak, Zapa výfuky4
20:06:16
15.01.2010
Pavel P..
-> havlik: k čemu asi ty vole.. k tomu stejnýmu 3
Extreme Tyres