Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

16:36:56
20.11.2009
Kapřík
-> Maxx: nahrál jsem to na mobilu, ale nejde mi to spustit. Tak zítra druhý pokus4
16:17:17
20.11.2009
Maxx
-> Kapřík: vyborne tak ted videjko 4
15:45:17
20.11.2009
Kapřík
-> haso: v reálu to vypadá moc hezky. Na těchto hnusnejch fotkách to vůbec nevynikne8
15:42:51
20.11.2009
haso
-> Kapřík: zaujimave
15:38:52
20.11.2009
Kapřík
15:38:09
20.11.2009
Kapřík
Hrozná kvalita, zatím lepší foto nemám...
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 20.11.2009 15:38:09
15:36:50
20.11.2009
Kapřík
15:36:08
20.11.2009
Kapřík
15:35:04
20.11.2009
Kapřík
Tak pár fotek z dnešního rána...tohle byla testovací verze (finální výrobek je trošku upravenější ale v podstatě stejný)..



Snímač na řadící tyči
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 20.11.2009 15:35:04
23:16:03
19.11.2009
Kapřík
-> U-Geen: jj máš pravdu4 Je to přesně naopak5
22:04:59
19.11.2009
U-Geen
-> Kapřík: nepletes si pojmy?
20:36:47
19.11.2009
Kapřík
-> Karel.: souhlasím 4 Bezúčelné to je. Ale prostě z toho mám radost. Něco takového jsem chtěl už od doby co jsem začal jezdit šáde v 18cti. Takže jsem si to konečně splnil 3

Koukal jsem že chceš kastli. Nevím... a kdybych věděl, už ji mám doma :-)
upraveno 1x, naposled 19.11.2009 20:37:27
20:35:35
19.11.2009
Karel.
-> Kapřík: mně to příjde jako vyhozený peníze1 jako blbůstka je to dobrý, jak ty říkáš, ale dle mě bezúčelná naprosto4

Hele nevíš o nějaké pěkné kastli4
20:32:40
19.11.2009
Kapřík
-> U-Geen: ano... po designové stránce4 Krásně to svítí, bliká..co víc si člověk může přát.

Efektivní to je, efektní to asi moc nebude v mých podmínkách, ale o je to další zajímavá a efektivní blbůstka do auta4
20:26:30
19.11.2009
U-Geen
-> Kapřík: efektivni?
20:07:57
19.11.2009
Kapřík
-> Maxx: domluv se s Marciusem 4

skoda-virt.cz/cz/.../idca rd.php?login=k-vi...



Když to zítra dobře půjde a dodělám to, udělám video. Ale je to hodně efektivní
20:06:25
19.11.2009
Maxx
-> Kapřík: to chci taky 4 na kolik to vyslo?
20:03:53
19.11.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: asi seš na to moc šikovnej4 Mně to šlape jak má (zatím) 5
20:00:18
19.11.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: ani nevim co sem udělal
19:57:53
19.11.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: a co tys propojil, že se ti to podařilo spálit?
Extreme Tyres