skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
19:55:45
19.11.2009
19.11.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: bacha na propojení kabelů
19:10:12
19.11.2009
19.11.2009
Kapřík
První pokusná část senzoru...na rychlosti 1, 3, 5
Je to dost o vymýšlení a přemýšlení.
Jinak jistě vám došlo že se jedná o ukazatel zařazeného kvaltu. Snímací zařízení bude na táhle řazení. Po včerejším odpoledni a dnešním celodenním snažení už je vše k mé radosti plně funkční!!! Během zítřka proběhne zabudování displeje do palubovky (půjde mezi vypínač varovných blinkrů a vypínat ventilátoru).. Jak bude hotovo, nafotím a udělám video v provozu..
Je to dost o vymýšlení a přemýšlení.
Jinak jistě vám došlo že se jedná o ukazatel zařazeného kvaltu. Snímací zařízení bude na táhle řazení. Po včerejším odpoledni a dnešním celodenním snažení už je vše k mé radosti plně funkční!!! Během zítřka proběhne zabudování displeje do palubovky (půjde mezi vypínač varovných blinkrů a vypínat ventilátoru).. Jak bude hotovo, nafotím a udělám video v provozu..
09:06:31
13.11.2009
13.11.2009
Kapřík
-> minno: tak nějak. Je mi to líto nejedit s autem v zimě a nechávat to stát ve stodole. Ale na druhou stranu víme co dělá zima a sůl s plechama Takže je lepší to těch pár měsíců vydržet. Aspoň se na to svezení pak člověk víc těší. Já mám tu výhodu že na běžné ježdění (včetně zimy) mám 130tku. Takže si to ježdění v zimě vychutnám i tak
08:41:17
13.11.2009
13.11.2009
minno
-> Kapřík: už len tých pár mesiacov zimy vydržať a bude zas dobre :) Na jednej strane sme fanúšikovia kombinácie zima-sneh-škodovka, na druhej strane chceme, aby tá zima čím skôr prešla :)
19:01:30
12.11.2009
12.11.2009
Kapřík
-> minno: bohužel to padlo. Všechno bylo domluvené, ale v den kdy jsem tam měl jet u nás napadlo 10 cm sněhu. No a na letních gumách jsem si netroufnul jet do Brna. Takže se to bohužel odkládá. Zřejmě až na jaro. Už budu auto schovávat do garáže
11:56:45
12.11.2009
12.11.2009
minno
-> Kapřík: no ako, bola brzda?
17:44:32
02.11.2009
02.11.2009
Kapřík
Během tohoto týdne když bude trochu štěstíčka by mělo proběhnout měření motoru na brzdě...uvidíme co z toho vyskočí na numeeeero
13:22:34
26.10.2009
26.10.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: asi určitě... jsem vzal nabíječku od notebooku 2 kablíky a pak škub... a bylo to.... místo nuly tam bylo r a na zpátečku to nereagovalo. tak jsem vzal multimetr a nepípa,,,tak jsem připojil + a - a zakouřilo a multimetr začal pískat
13:17:12
26.10.2009
26.10.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: byls asi moc zvědavej a pak to tak dopadá
13:16:40
26.10.2009
26.10.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: stačí si nehrát s kablíkama jak já....
12:38:08
26.10.2009
26.10.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: aha tak to jo. To si musím pohlídat abych to nezlikvidoval
12:16:43
26.10.2009
26.10.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: na displeji nic ale na krabičce kam vedou kontakty jsem to jaksi zkřížil,ale Marcius tam dá ledku na ochranu
12:02:29
26.10.2009
26.10.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: dobroš díky za info. No ony anatomy jsou vždycky výborný a prožitej z jízdy je úplně někde jinde Cos prosímtě posral na tom displeji? Jen abych věděl čeho se vyvarovat
11:49:21
26.10.2009
26.10.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: ahoj jsou stavitelný a super posez jen se musí lehce opravit. samá chvála, indikátor jsem měl ale jaksi sem to posr... tak šel na opravu. jinak jsem si koupil větší displej ale nevim jak moc to bude svítit, ale s tim 37mm to svítí hodně dobře. musim vymyslet ještě uchycení na řadící páce. a zabudovat. takže ještě nevim.
17:56:48
25.10.2009
25.10.2009
Kapřík
-> Rider skoda: jojo hotovo dávno...foto ani není. Leda snad tady je to trochu vidět img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/2203_2009-10-06_
12-54-56_24.jpg
21:21:08
24.10.2009
24.10.2009
Rider skoda
-> Kapřík: tak co celo?uz hotovo?Foto nejaky?
19:41:09
11.10.2009
11.10.2009
Kapřík
-> SOMALECEK (martin120): haha Ale víš jak, maso je drahý, takhle to chytám zadarmo
18:31:11
11.10.2009
11.10.2009
SOMALECEK (martin120)
vite jak poznate ze byl kaprik za jizdy veselej?
ma na prednich zubech musky :-)
ma na prednich zubech musky :-)
15:54:13
11.10.2009
11.10.2009
Kapřík
-> Punisher136: k ničemu Tuning
-> ChozeMB: asi tak nějak
-> ChozeMB: asi tak nějak