Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

00:31:22
11.10.2009
ChozeMB - zrušená registrace
-> Punisher136: privod much do kabiny..
23:54:37
10.10.2009
Punisher136
k čemu máš ten nasávač na střeše???
09:35:36
09.10.2009
minno
-> MOLSO: tak sa dohodnite a pridite :)
09:34:41
09.10.2009
MOLSO
-> minno: to by som isol s kukom a rovno by som mu cstu ukazoval 3
09:27:26
09.10.2009
minno
Kapřík 09.10.09 09:17:40 napsal:

→ MOLSO: nj, i Minno je jen člověk1


síce sa to nezdá, ale je3



-> MOLSO: dokop kuka nech príde na výlet a nádobu ti prinesie :)
09:17:40
09.10.2009
Kapřík
-> MOLSO: nj, i Minno je jen člověk1
09:15:06
09.10.2009
MOLSO
-> Kapřík: jo mne mal doniest taku inu nadobku a zabudou 3
09:09:00
09.10.2009
minno
-> MOLSO: huš1
08:52:44
09.10.2009
Kapřík
-> MOLSO: 3 Myslíš, že je to s ním až tak zlé3 3 4
08:28:58
09.10.2009
MOLSO
-> Kapřík: mozes byt rad aj keby ti tu expanzku slubil tak by ti ju zabudol doniest 2 3 3
00:18:23
09.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: super..inac ticho zavidim,...ked ja poviem vetuKapřík 09.10.09 00:07:00 napsal:

→ gabo000000: neladím, není co. Jede to krásně, výkon je

tam pěkný,
00:10:47
09.10.2009
Kapřík
-> gabo000000: no při běžné jízdě a občasném sešlápnutí plynu cca 7,5 l / 100 km. 4
00:09:18
09.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: super..ako vychadza spotreba...ked smiem vediet?
00:07:00
09.10.2009
Kapřík
-> SOMALECEK (martin120): tak až nějakou seženeš tak ji kup dvakrát i pro mě4



-> gabo000000: neladím, není co. Jede to krásně, výkon je tam pěkný, spotřeba taky solidní, takže spokojenost. Není co ladit4
00:05:40
09.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: no jak? ladis? ci uz nie? si spokojny tak ako to mas?
00:02:37
09.10.2009
SOMALECEK (martin120)
ja chci taky novou expanzkuuuuuu
23:53:25
08.10.2009
Kapřík
-> minno: čau, no zatím mlhovku nemám. Ale plánuji ji "nějak" zabudovat do origo světla. Ještě jsem nad tím moc nepřemýšlel4 Ale nějak to vymyslím až se mi do toho bude chtít4 Ty máš novou expanzku? Sákriš to je ale škoda10 U nás ji nemůžu sehnat. Ta co mám už je celá žlutá a nic na ní není vidět10
22:48:32
08.10.2009
minno
-> Kapřík: čau. ako máš ty vlastne teraz riešené tie hmlovky (hmlovku)? Zabudované do origo svetla? Btw. škoda, že si o tej expanzke nepovedal pred zrazom, jednú novú zvyšnú mám doma.
19:43:17
01.10.2009
Kapřík
-> Petrson: budíky teploty a paliva zůstávají původní (beze změny). Ty dva jsem nepředělával. Ale jsou dělané ve stejném stylu jako tyto dva
18:31:05
01.10.2009
Petrson
-> Kapřík: moc pěkný, ještě naho´d fotky i teploty a paliva
Extreme Tyres