skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
17:27:46
01.10.2009
01.10.2009
Kapřík
-> Labros: díky Taky se mi líbí. Jsou podobné těm starým, jen jsou trochu "vylepšené". Naživo vypadají líp jak na fotce
14:23:11
01.10.2009
01.10.2009
Labros
-> Kapřík: docela ujdou, rozhodně lepší než co jsem tady na virtu v poslední době viděl nějaký strašný...
09:14:01
30.09.2009
30.09.2009
Kapřík
gabo000000 29.09.09 23:33:53 napsal:
→ Kapřík: co je nanom zavarene?2 dírky po plastovém štítku označující typ auta na pravé straně
-> Rabbit: origo budíky do origo auta Vyhrály to ty bílé A znak..no vidíš, mně se tenhle líbí. Je takovej víc barevnej. Mám rád zelenou
→ Kapřík: co je nanom zavarene?2 dírky po plastovém štítku označující typ auta na pravé straně
-> Rabbit: origo budíky do origo auta Vyhrály to ty bílé A znak..no vidíš, mně se tenhle líbí. Je takovej víc barevnej. Mám rád zelenou
23:54:27
29.09.2009
29.09.2009
Rabbit
Čuss, no nevim jak seš aktuálně stěma budíkama, ale muj názor je nechat origo. Stejně nic moc lepšího nevymyslíš. No a když už tak ty žlutý. Ale dej tam proboha strej zanak, tudele zelnou mrchu ne.
23:33:53
29.09.2009
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: co je nanom zavarene?
22:50:37
29.09.2009
29.09.2009
Kapřík
-> minno: jiné Made in Aukro
22:43:58
29.09.2009
29.09.2009
minno
-> Kapřík: to je čelo čo bolo teraz na aute či úplne iné čelo?
19:24:04
29.09.2009
29.09.2009
Kapřík
Připravené zavařené čelo .. dnes ve večerních hodinách první vrstva laku
01:02:16
28.09.2009
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: ach jo..ja som porovnaval vysledky z hrochaca..no zvody...
23:45:40
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
gabo000000 27.09.09 22:21:53 napsal:
→ Kapřík: no videl som ze honza ma casy na 400m asi
o sekundu a kusok viac lepsie…kde jsi vzal sekundu a kousek? Honza je v těch výsledcích 4tý (jméno Růžička). Na prvním sprintu mi ujel asi O,6 s a na druhém O,3 Na druhou stranu mám jen sériové svody. Ale zase krátkou převodovku Takže to chce vychytat muchy Sprint byl do mírného kopce
→ Kapřík: no videl som ze honza ma casy na 400m asi
o sekundu a kusok viac lepsie…kde jsi vzal sekundu a kousek? Honza je v těch výsledcích 4tý (jméno Růžička). Na prvním sprintu mi ujel asi O,6 s a na druhém O,3 Na druhou stranu mám jen sériové svody. Ale zase krátkou převodovku Takže to chce vychytat muchy Sprint byl do mírného kopce
22:21:53
27.09.2009
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: no videl som ze honza ma casy na 400m asi o sekundu a kusok viac lepsie...co je mrte zaujmave
je mozne fakt ze nemas vychytane niektore muchy..btw co mas na tom motore za karburator?
je mozne fakt ze nemas vychytane niektore muchy..btw co mas na tom motore za karburator?
20:59:31
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
petr s 27.09.09 20:58:32 napsal:
→ Kapřík: Točíš 10 000?zatím ne. To bude ta chyba
→ Kapřík: Točíš 10 000?zatím ne. To bude ta chyba
20:58:32
27.09.2009
27.09.2009
petr s
-> Kapřík: Točíš 10 000?
20:56:28
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
-> gabo000000: hej, jede pěkně Na moje poměry jede hodně hezky. S Honzou jsme byli na sprintu v pár desetinách. Ale pokazil jsem start a taky nemám vychytané řazení, při kolika ot. řadit, atd, takže ano, jede to dobřeJeště je třeba poladit mezičlánek mezi pedály a sedačkou
20:12:07
27.09.2009
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: vsak ty mas motor ako honza a este si myslim ze aj s lepsou hlavou...to musi ist jak pila:)
20:10:21
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
-> gabo000000: video nemám a asi dělat ani nebudu. Kameru nemám a ono stejně by na tom bylo houby vidět. Jede to "trochu" líp jak sériová škodovka
20:09:09
27.09.2009
27.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: uz mas video ako ti to jazdi?
20:02:10
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
Aktuálně:
- dávám nové zadní čelo (cílem zavařit mlhovky a ostatní nežádoucí dírky)..právě jsem ve fázi přípravy na lak
- vytvářím nové polepy budíků kvůli instalaci otáčkoměru MERA Lumel
- během následujícího týdne budu podvazovat vlečku
- dávám nové zadní čelo (cílem zavařit mlhovky a ostatní nežádoucí dírky)..právě jsem ve fázi přípravy na lak
- vytvářím nové polepy budíků kvůli instalaci otáčkoměru MERA Lumel
- během následujícího týdne budu podvazovat vlečku
19:17:20
27.09.2009
27.09.2009
Kapřík
-> Rider skoda: jojo vyhrály to čistě bílé...už jsou ve výrobě