Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

08:52:57
07.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: no je a není. Na přesun aut ze srazu je to daleko8

-> SOMALECEK (martin120): no koukej makat. Sraz je už za chvíli4 Asi jsi té svářečce moc nakládal. Musíš na ni jemněji4
07:25:56
07.09.2009
SOMALECEK (martin120)
V brně je cokoliv normálního problém co se týče dopravy. Doufám že do srazu stihnu dodělat auto, tenhle víkend jsem toho moc neudělal, shořel mi tranzistor na posuvu u COčka :-(
12:03:44
06.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: to není zas tak daleko :-)
09:48:36
06.09.2009
Kapřík
-> Karel.: jasný, já to chápu že to v Brně není jednoduchý. Sprint by bezrproblémů šlo udělat u nás. Jsou tu 2 letiště o délce kolem 500 m a bezproblémů propůjčitelné4 Ale to je od Brna 30 km a to je daleko6
16:53:09
05.09.2009
Karel.
-> Kapřík: sprint nebude, kde to chceš dělat? Jen tak něco nenajdeš, jinak by se to muselo hlásit a to by stálo love a love8
22:25:03
30.08.2009
Kapřík
-> minno: taky bych byl rád za sprint. No třeba nás kluci překvapí. Každopádně taková dlouhá cesta jakou jste absolvovali musela být vážně super. Je to jak píšeš. Mít motor po GO je opravdu moc dobrá věc. Člověk ví, že se na něj může spolehnout. To je taky hlavní důvod proč jsem GO dělal. Teď už to snad bude jen jezdit a jezdit.

Se zapalováním už problémy nemám. Příčinou byla vadná ETZ. Problém se občas náhodně opakoval. Sehnal jsem tedy jinou starší ETZ, vyměnil a je pokoj. Auto startuje na brnk, všechno funguje jak má. Je to perfektní. Teď jsem konečně spokojen. Nápravy jsou obě perfektní, to stejné tlumiče, pružiny atd. Motor je super, převodovka nová, bolavá rezavá místa vyvařeny. Takže už jen jezdit a jezdit...4

Koukej do Jihomoraváku nějakou tu ženu ulovit4
22:15:13
30.08.2009
minno
-> Kapřík: jj šprint viem že nezvykne bývať, ale keby bol, nebolo by zlé... :) Pretože tohtoročný typický hrocháčsky šprint bol trochu nevydarený kvôli tomu že šprintoval každý solo....:(

To áno, škodovka je perfketne spoľahlivá, mám z toho fakt ohromnú radosť, keď to má človek všetko porobené a vie čo má v akom stave, stačí vziať pár ND so sebou pre istotu a zájde s tým autom aj na koniec sveta...Síce to moje sa už pomaly ale isto čo sa týka plechariny ide rozpadnúť, ale na plechy a lak to nejazdí :) A mať v škodovke motor po riadnej generálke je fakt veľká výhoda, hlavne na takéto dlhé cesty. Nežerie to olej, nežerie to vodu, nevarí to, len sadneš a jazdíš. Teraz na tých cestách talianskom som bol neskutočne rád tomu, ako perfektne fungovalo chladenie. Sme fakt dlhý čás trávili jazdami v mestách, kolóny, zápchy, vonku horúčavy 35 stupňov. Teplota vody stúpla na 90-95, čidlo zaplo ventilátor, a teplota šla hneď po chvíli krásne dole, ochladilo to na 80 st. a po ďalšom ohriatí znova ventilátor a takto dookola :) radosť sledovať teplomer :)



A čo tvoje zapalko? Po oprave už nie sú problémy?



btw. priateľku nemám, ale tak do jihomoraváku človek nikdy nevie čo sa ešte stane :)
upraveno 1x, naposled 30.08.2009 22:17:08
21:33:03
30.08.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: čau čau, díky za odkaz4 Polský Beskydky už se mi moc nelíbí a vidět je v nich totální kulový. A právě tenhle styl zrcátek se mi líbí o poznání víc. Omrknu je u tebe ve VYškově (pokud pojedu) a pak se kdyžtak rozhodnu pro změnu4
upraveno 1x, naposled 30.08.2009 21:33:21
21:29:47
30.08.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: čau zrcátka jsou race-look, nejlevnější v čr jsem našel v Brně v D&M autodoplnky. tuning.autodoplnky.cz/spo rtovni-zrcatka-race-look?s mid=3904



jinak kit car zrcátka stojí 2000,- myslim že musíš koupit ale adaptéry a v pravém zrcátku nic moc není vidět, pokud chceš můžeš to vyzkoušet u mě na Vyškově... jak se v tom dívá dozadu :-)
20:14:39
30.08.2009
Kapřík
-> minno: neboj to tam bude určitě a určitě i víc než 3000 tisíce4 Ale myslím, že na Jihomoraváku sprint nebude (i když bych si ho přál). Dneska jsem se byl projet a mám tam nějakých 2500 km. Jezdím s tím jen k mladé nebo když se jedu projet, takže to přibývá pomalu5 Mimochodem sledoval jsem u tvého auta tvoji cestu a gratuluju...škodovka jezdí krásně a je spolehlivá. Tak to má být. Musel to být krásný výlet!! 4 A doufám že tvojí přítelkyni přivezeš na Jihomoravák4
19:39:32
30.08.2009
minno
-> Kapřík: do Jihomoraváku nech tam už máš aspoň 3000 km :) A ak by bol náhodou aj nejaký šprint, nech to všetkým ukážeš čo to máš za delo :))
21:08:59
24.08.2009
Kapřík
-> Vrba: ahoj, už mám najeto kolem 2300 km a jezdím už normálně. Nejezdím dlouho třeba ve vysokých otáčkách, ale už se nebojím ho do 5000 - 5500 vytočit.. no a jede krásně. Každopádně pořád se mi zdá, že ožívá a výkon jde neustále nahoru. Každopádně jsem velice spokojenej a proti sériovce je to nebe a dudy4
20:51:37
24.08.2009
Vrba
-> Kapřík: Ahoj,co motor?uz jsi zkoušel plné otáčky?
20:54:05
21.08.2009
Kapřík
Přidány fotky 48 - 64 z dnešního dne4
22:15:40
20.08.2009
Kapřík
-> minno: nene, to já bych to rád vyfotil, ale nebylo co fotit. Však mně se taky líbí hezké upravené škodovky v sériovém vzhledu. Ale prostě ta moje potvora se mi zatím líbí víc4 Ale moje auto vypadalo bez těch laminátů a kol hrůzostrašně. Ono s kolama a sériovými nárazníky by vypadalo celkem obstojně. Ale na plecháčích s gumama 165/80 to byl děs3
22:11:59
20.08.2009
minno
-> Kapřík: alebo si to schválne nefotil preto, lebo keby to videli tunajší členovia tak by ťa dokopali k tomu nechať to tak :-)
22:08:48
20.08.2009
Kapřík
-> minno: díky 4 Foto bohužel nemám a vím proč jsem to nefotil. Auto bez plastů vypadalo příšerně. Jak tam byly plecháče bez podložek, plasty dole tak to vypadalo vážně hrozně8 Prostě ty doplňky, sedačky atd. vůbec nepasovalo k sériovému vzhledu... jen mě to utvrdilo v tom, že zůstávám u laminátové příšery4 3
21:50:54
20.08.2009
minno
-> Kapřík: gratulujem....hoď foto ako auto vyzeralo bez plastov :)
21:00:38
20.08.2009
Kapřík
Tak po dnešku máme novou STK + Emise ... na 2 roky pokoj4 Ufff2
22:24:41
19.08.2009
suri
-> minno: jj pravdu vravíš jedine bliat vodou a otestovat
Extreme Tyres