skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
18:26:25
20.05.2009
20.05.2009
Kapřík
-> Petuli: děkuji 0d tebe si pochvaly velice cením
20:54:57
15.05.2009
15.05.2009
Petuli
-> Kapřík faster: já musím taky pochválit,se mi líbí nejvíce motorový prostor a sám motor a taky barva autí
20:10:33
12.05.2009
12.05.2009
Kapřík
-> techgen: díky za pochvalu..no snažím se Interiér si myslím, že se povedl a chtěl jsem aby byl "útulný". Což si myslím, že i je No a palubovka zůstala Lková, protože se mi líbí víc než GL
19:37:15
12.05.2009
12.05.2009
techgen
Maš velmi pekný interier....a hlavne palubovku sa mi paci ako mas zakrite kurenie..ale aj skodka je velmi pekna
22:01:56
29.04.2009
29.04.2009
Kapřík
Tuner#2 29.04.09 21:34:44 napsal:
→ Kapřík faster: Tak podložka pod karbec má 8mm, dneska
jsem si na tebe vzpoměl.ááá díky pane že jste si vzpomněl Supr, já ti to chtěl připomenout o víkendu
→ Kapřík faster: Tak podložka pod karbec má 8mm, dneska
jsem si na tebe vzpoměl.ááá díky pane že jste si vzpomněl Supr, já ti to chtěl připomenout o víkendu
21:34:44
29.04.2009
29.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Tak podložka pod karbec má 8mm, dneska jsem si na tebe vzpoměl.
19:50:36
21.04.2009
21.04.2009
Kapřík
-> strucy: vidíš dobře Hlavu mi upravoval Gemini
-> Tuner#2: byls rychlejší
-> Tuner#2: byls rychlejší
13:38:26
21.04.2009
21.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> strucy: Nezdá. Mrkni na popis téhle fotky: skoda-virt.cz/cz/.../1057
21
09:38:46
21.04.2009
21.04.2009
strucy
-> Kapřík faster: sa mi zdá alebo na tej hlave je nápis Gemini Racing?
00:09:08
21.04.2009
21.04.2009
Kapřík
-> MIC: zdarec, jojo, zplácal jsem to doma v garáži. Dělal jsem to podle fotek od Klubka (tady z virtu). On vymyslel tuhle konstrukci..
22:48:41
20.04.2009
20.04.2009
MIC
-> Kapřík faster: zdar, koukam na ten vozejcek na motor, to si sestrojil sam?
14:42:17
17.04.2009
17.04.2009
Kapřík
-> stika87: jestli to vůbec pojede
12:58:58
17.04.2009
17.04.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík faster: pockam na ten tvuj special a pak se podle toho zacnu ridit :) podle rad a tak :)
12:55:59
17.04.2009
17.04.2009
Kapřík
-> stika87: když měníš vačku tak se vevnitř nikde nevrtáš Pouze sundáš prsa, rozvody, vanu, vytáhneš vačku, dáš jinou, nandáš zpátky..není to zas tak složitý A hlava z feldy lepší je, má větší kanály a pár dalších věcí, ale musí to být z feldy MPI 50 kw a ještě specifickej typ kterejch moc není (7mm ventily, kuželové pružiny)..
23:04:24
16.04.2009
16.04.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík faster: jo vacka by se mi libila protoze favo vacka ma blby casovani :( hlavu jsme tam chtel dat s feldy to je pry znat ;-) no nevim zatim rikam udelal sjem elektriku svicky seridil. a jede lip a do vnitr s emi nece vrtat kdyz je v zabehu :)
18:58:30
16.04.2009
16.04.2009
Kapřík
-> stika87: to je sotva zajetej V tom případě tam kup lepší vačku, nech trochu líznout hlavu a hned to pojede líp..a o spodek se bát nemusíš když nemá nic najeto
11:23:48
16.04.2009
16.04.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík faster: to ja mam sviho frajera na motory z Hradce na svitavou. a premejslime prave co s nim udelat :) ale moc se mi do mootru nece vrtat kdyz ma najeto 5,5 tisice tedka ;-)
08:43:26
16.04.2009
16.04.2009
Kapřík
-> minno: dík soudruhu Zas to vypadá trošku líp..nakonec sem rád, že jsem to musel dělat. Přece jen lak na tom byl omlácenej od kamínků, ty tahokovy vypadaly taky děsně. Je to teď lepší. Odpoledne hodím fotku No a motor nevrčí protože nemám moc času..včera jsem konečně odevzdal diplomku, na které jsem makal od prosince, teď se zase budu učit na státnice...ale všechno bude :-)
-> stika87: motor jsem si nachystal, rozebral a posháněl veškeré komponenty sám a dohromady (včetně přebrusu kliky, úhlování ojnic, vyvažování) mi to skládal pan Holátko z Moravského Krumlova. Já osobně můžu doporučit
Odpoledne sem hodím fotky nynějšího stavu...
-> stika87: motor jsem si nachystal, rozebral a posháněl veškeré komponenty sám a dohromady (včetně přebrusu kliky, úhlování ojnic, vyvažování) mi to skládal pan Holátko z Moravského Krumlova. Já osobně můžu doporučit
Odpoledne sem hodím fotky nynějšího stavu...
22:55:29
15.04.2009
15.04.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Kapřík faster: motor delas sam nebo ti nekdo ?
22:36:30
15.04.2009
15.04.2009
minno
-> Kapřík faster: tak gratulujem k úspešnej oprave....a motor už mal vrčať :-)