spoiler opraven, zalaminován, zakitován, nově nalakován, nový tahokov..už zase jezdíme...
Dál se pomalu pracuje na motoru
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
22:17:48
15.04.2009
15.04.2009
Kapřík
13:01:21
29.03.2009
29.03.2009
Kapřík
takovej nenápadnej debilní hompák..to by samo o sobě nevadilo, škrtám často..to neva..ale jak tam byly ty koleje zrovna v tom hompáku, tak se levá část trošku zapíchla a praskla
13:00:06
29.03.2009
29.03.2009
Kapřík
Jožynek 29.03.09 12:25:04 napsal:
→ Kapřík faster: a sakra…není to tak zlý, praskla spodní část levé poloviny Stejně jsem ho chtěl přestříkávat protože je otlučenej od kamínků..všechno se opraví..jak je to jen laminát tak je to detail Za týden bude opraveno
→ Kapřík faster: a sakra…není to tak zlý, praskla spodní část levé poloviny Stejně jsem ho chtěl přestříkávat protože je otlučenej od kamínků..všechno se opraví..jak je to jen laminát tak je to detail Za týden bude opraveno
12:25:04
29.03.2009
29.03.2009
Jožynek
-> Kapřík faster: a sakra...
12:21:45
29.03.2009
29.03.2009
Kapřík
tak včera jsem na železničním přejezdu při první jarní vyjížďce částečně poškodil přední spoiler Takže zase práce navíc, laminování, kitování a pak přestříkat..no radost no
23:28:49
18.03.2009
18.03.2009
Kapřík
-> Qwert..: tak to jsem zvědavej co plánuješ
22:29:12
18.03.2009
18.03.2009
Qwert..
-> Kapřík faster: o přežívám tak ja mam v kvetnu taky koncit skolu, ale projet bch se aji sel, jj zastesklo, zadohrab je proste nejlepsi, jen to chce trochu vykonu, vsak uvidis...
11:53:03
18.03.2009
18.03.2009
Kapřík
-> Klubko_: to klidně můžeme ale do Ovy jezdím vlakem, takže bych musel přijít po svých
11:38:19
18.03.2009
18.03.2009
Klubko_
-> Kapřík faster: tak nedame sraz aspon v ostrave s reeaperem?
10:23:38
18.03.2009
18.03.2009
Kapřík
-> Qwert..: zdarec, ty ještě žiješ Jo pěkněj kousek blištivýho kusu železa..a hlavně hoooodně drahej kousek železa Su teď finančně zruinovanej na půl roku dopředu Sraz..no momentálně o ničem nevím. Do června budu mimo, koncem května státnicuju, takže mám o zábavu postaráno Ale pak bych rád pár srazů v létě odjel. Tak ty a zadohrab? Že bys zase dostal rozum a zastesklo se ti po škodovce?
08:52:56
18.03.2009
18.03.2009
Qwert..
-> Kapřík faster: zdarec, docela pěknej kousek blištivýho kusu železa
Planuje se nějakej sraz ? Bych ti to omrknul, možná bych s nějakým zadohrabem dorazil
Planuje se nějakej sraz ? Bych ti to omrknul, možná bych s nějakým zadohrabem dorazil
16:18:26
16.03.2009
16.03.2009
Kapřík
Tak pásy už jsou v autě a nášivky jim sluší
Příští týden už snad vyjedu
Taky jsem nasadil duralové podložky místo železných, tak to snad taky trochu pomůže
Příští týden už snad vyjedu
Taky jsem nasadil duralové podložky místo železných, tak to snad taky trochu pomůže
13:34:08
09.03.2009
09.03.2009
Kapřík
-> Klubko_: čau, no původně měl Klemsa, ale měl moc práce a neměl čas zajistit přebrus kliky, ojnice... tak jsem si sehnal firmu u nás, která dělá motory do veteránů a tam mi to udělali všechno komplet. Sice asi o 1500 dráž, ale je to hotový a to je důležitý Sám bych se do toho nepustil ani náhodou..sice bych to složil, ale chci aby to jezdilo a vydrželo, takže to raději svěřím profesionálům
00:15:07
09.03.2009
09.03.2009
Klubko_
kdo ti nakonec slozil motor? Nebo ses do toho pustil sam?
13:26:08
07.03.2009
07.03.2009
Kapřík
-> libor-nem: ahoj, já to nijak neměřil ani nezkoušel náklony atd. Měl jsem v dílně auto a zkoušel jsem to na tom.. a ještě jsem nezkoušel s tím vyndávat a nandávat motor. Takže nevím jestli nebude nějaký problém. Zatím jsem na to jen takhle motor položil.. proto bych podle toho mého vozíčku zatím radši nic nevyráběl, dokud to nebude vyzkoušený na autě
13:06:58
07.03.2009
07.03.2009
jerrom
-> libor-nem: www.skoda110r.cz/article.
php?id=1014
12:48:31
07.03.2009
07.03.2009
libor-nem
čau mohl bysmi prosimtě poslat rozměry toho vozíčku alespon náklon toho motoru a výšku
23:38:09
06.03.2009
06.03.2009
Kapřík
minno 06.03.09 22:45:35 napsal:
→ Kapřík faster: aký škaredý motor :-) to určite moc
dobre nepôjde, ja som ti hneď vravel, šupni tam radšej nejaký
z raketykdyž jsem si tohle přečetl tak jsem se dost dlouho smál s pusou od ucha k uchu Perfektní No hej, já doufám, že to půjde ještě líp než motor z rakety Ale zas aby to se mnou neuletělo
-> kaprof von Bahnhof:): máš pravdu. Dneska jsem ho vyzkoušel poprvé a taky se mi líbí čímdál víc.. Motorek je nasazenej, zajížděl jsem ho dokola po dílně :-) Žádný tahání..je to fajn věcička
→ Kapřík faster: aký škaredý motor :-) to určite moc
dobre nepôjde, ja som ti hneď vravel, šupni tam radšej nejaký
z raketykdyž jsem si tohle přečetl tak jsem se dost dlouho smál s pusou od ucha k uchu Perfektní No hej, já doufám, že to půjde ještě líp než motor z rakety Ale zas aby to se mnou neuletělo
-> kaprof von Bahnhof:): máš pravdu. Dneska jsem ho vyzkoušel poprvé a taky se mi líbí čímdál víc.. Motorek je nasazenej, zajížděl jsem ho dokola po dílně :-) Žádný tahání..je to fajn věcička
22:50:47
06.03.2009
06.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> Kapřík faster: ten vozejček na motor je moc pekna vecička