Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

11:05:18
25.05.2008
Kapřík
-> minno: děkuji4 25 Však taky mám radost85 15
10:32:01
25.05.2008
minno
-> kaprik faster: gratulujem k poháru, zaslúžený :)
13:57:36
24.05.2008
Qwert..
-> kaprik faster: žádnej strach, chystám se to takto udělat taky, sice ne z plechu ale z pásoviny cca 4 mm tlusté, chci to přišroubouvat a ještě bodnout k tomu zadku, jinak oko na pás je koupený s pásem dolů nějaký tlustší podložky 2 matky na kontra. neřešil bych to víc...
14:54:58
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: nojo, tak podložka homologovaná pro závody musí být samozřejmě naddimenzovaná..4 A jak to máš teda uchycené? Taky takhle vzadu? Docela by mě to zajímalo..Přemýšlel jsem nad možnostma jak pás uchytit. Vzadu v Csloupkách je to divné, dole pod sedačkama se mi to taky nelíbilo... Tohle bylo jediné přijatelné řešení...
14:35:26
23.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> kaprik faster: Proč mu k tomu nic nikdo neřekne to nevím.Já jsem viděl v nečtených tvé auto a přečetl jsem si to co jsi napsal.A jen jsem reagoval, protože jsem kdysi koupil homologaci uchycení pásu pro 3 bod ve 120Ls sk A.A tam je ta podložka asi 10 krát větší než máš.
14:25:30
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: podle mě je nejlepší nebourat6 Já vím, člověk nikdy neví..

Podívej nechci se dohadovat čí řešení a co je lepší6 Jakmile budu mít k dispozici COčko tak si ten držák ještě nechám přibodovat, ale i tak myslím, že je to "snad" dostačující...

4
14:21:13
23.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> kaprik faster: Podle mne ti mají pásy zachráni život při nižších rychlostech.
14:14:40
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: mimochodem když je to tak špatné řešení, proč to má prakticky stejně i Tuner2 a nikdo mu k tomu nic neřekne? Faktem je, že on má ten držák navařenej. Ale zas takový rozdíl bych v tom neviděl4
14:12:25
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: pod každým šroubem mám danou velkou podložku4 Cca o průměru 3cm. Takže i ta plocha je dost velká. No nejsem odborník. Dle mého úsudku by to mělo být dostačující. Ale zkoušet to nehodlám8

A nesouhlasíš s tím, že škodovka je pojídzná plechovka? Pokud tam není rám, tak při havárii můžeš mít v interiéru co chceš a držet čím chceš, ale ty plechy se mačkají jak papír..
14:08:49
23.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> kaprik faster 23.05.08 14:02:07: To není zrovna moc chyté tvrzení....jen aby jsi nebyl vepředu dříve než se to začne deformovat.
14:07:27
23.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> kaprik faster: Dobře nevytrhne tak nevytrhne...ale nemyslíš, že tam může hrát roli taky plocha ze kterou je to uchycené?
14:02:07
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: ale co, ve škodovce můžeme mít pásy jaký chceme a stejně když to trefíme na předek tak jsme jak v konzervě8
13:57:45
23.05.2008
Kapřík
-> Bedřich: chápu, že rukou vytvořím mnohem menší sílu. To ano..je mi to jasné. Ale s tvrzením, že takto pás drží méně než v origo dírách nesouhlasím. V origo díře je matka na 1čce plechu, což není zrovna ideální. Při mém řešení drží pás v 1cce plechu zadního plata + ten Lkovej držák, který je ze 4ky plechu..což myslím že něco udrží. A je přišroubovanej 2 šroubama k zadnímu plechu, kterej jak určitě víš je dvojitej a určitě se nevytrhne. Takže bych tomu opravdu věřil4
13:51:18
23.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> kaprik faster: Nechci ti do toho kecat ani nijak dělat chytrého, ale víš že když trhneš za pás rukou tak vyvoláš mnohem menší sílu než když má při nárazu udržet celé tělo?Navíc jenom podle mne jsou takto uchycené pásy mnohem nebezpečnejší než origo tří body.
13:39:14
23.05.2008
Kapřík
-> Karel.: ti říkám, že naviják je nahovno. Pokud to jde tak ho vyhoď...8 Ale myslím , že by to mělo jít přidělat i s navijákem ne? Ten naviják má přece taky nějaký očko na přišroubování? Nejlepší by bylo udělat to jak to má Tuner2...ten držák ještě svařit, ale k dispozici nebylo COčko tak to musí podržet šrouby. Ale myslím, že to je dostatečný4 Hele až k tobě přijedu na chatu tak to omrkneš a nějak se to namyslí jak to tam chytíš4
13:30:27
23.05.2008
Karel.
-> kaprik faster: oooo děkuji, jenže teď m+ě trochu napadlo jak to tam mám dát, když tam mám naviják8
12:16:32
23.05.2008
Kapřík
Pro Karla...takhle mám vyztužený plato...na držák pásu. Prostě jen Lko uchycený vzadu...Za pás jsem zkoušel trhat co to šlo a ani se to nehlo, tak snad o stačí...4
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 23.05.2008 12:16:32
19:57:53
12.05.2008
Kapřík
-> Rasta Forever :): ahoj, jojo, je to dřina, to jo. Ale když to baví tak to vůbec nevadí4 Však chlap musí mít nějakej koníček. Jinak bysme z těch ženských zbláznili3
19:01:43
12.05.2008
Rasta Forever :)
Zdravim Drive sem se tady nedostal je opravdu heska taky sis sni urcite hral a jak si tady nekde psal chce to more casu a pri kazdem nezdaru se odhodlat to skouset porad znova a znova vzdyt chybama se clovek uci :)5
19:18:53
02.05.2008
Kapřík
-> haso: jojo, to je věc s kterou nejsem spokojenej....4 Taky se na to dostane. Teď jsem rád že jsem to konečně dal dokupy. Dělal jsem na tom od ledna! No beskydky..zatím netřeba. Jsem tady s těma celkem i spokojenej4 Děkuju2
Extreme Tyres