skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
16:14:17
29.05.2008
29.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kaprik faster: Když už jsme u toho chválení aut, tak je dobře, že jsi krom plastů nezapoměl i na podvozek, to chválím, ale plasty coby zbytečnou zátěž bych sundal A druhá má výtka směřuje k vytlumení, tlumení by mělo být nějak podepřeno a hlavně pořádně přilepeno k plechu. Jen tak snižuje rezonance plechu, když je jen tak přilepené, tak to neplní svůj účel 100%. Koukni jak hluboké díry na dveřích jsou: skoda-virt.cz/cz/auta?id3
=37&...
13:36:43
28.05.2008
28.05.2008
Petr81 - zrušená registrace
-> Tuner#2: dík...
11:26:18
28.05.2008
28.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr81: Tak samozřejmě Dynamat je lepší a nejlepší je to pak ještě zatřít pastou od braxu apod. ale to už jsme úplně v jiné cenové... Takhle nějak by to mělo vypadat: www.car-audio.cz/index.ph
p?option=com...
v levnější verzi u mě v galerii
v levnější verzi u mě v galerii
09:59:24
28.05.2008
28.05.2008
Petr81 - zrušená registrace
Budu to lepit právě i zevnitř, tak jo, dík.
22:03:19
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Petr81: no vnitřek jsem nepolepoval celej. Jen jsem nastříhal cca 5cm široký pásy a ty jsem tam lepil. Ale ideální je dát to vevnitř (na vnitřní stranu venkovního plechu dveří) po celý ploše....Já to ale celé nepolepoval. Jen jsem tam lepil takový pruhy. A jinak nerezonuje to, je to dobrý...
21:52:27
27.05.2008
27.05.2008
Petr81 - zrušená registrace
-> kaprik faster: to jo a dávals ho dovnitř aji?
21:18:42
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Petr81: no právě..je to relativně levný a prý i účinný....a dobře se s tím dělá. Takže to klidně kup Když to má audiofil T2 tak je to dobrý určitě
21:12:09
27.05.2008
27.05.2008
Petr81 - zrušená registrace
-> kaprik faster: Tak to jsem si prohlížel a nezávisle na tobě i tunerovi jsem si to předběžně vybral taky, je to totiž cenově někde jinde než dynamat. Na stánky vestinu sem se díval už, no tak jo, díky za radu.
20:56:44
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Petr81: čau, no je to vestin. Doporučil mi to Tuner2 a má to i Tuner. Jmenuje se to Tecsound alu.....
www.audioves.cz/Tecsound/ Tecsound-2-mm-s-Alu-folii_ g1727.html
Třeba tady to mají. Jinak na šáde jsem potřeboval na dvě přední dveře 1metr čtvereční... Je to samolepící, hezky se s tím dělá. Doporučuju
www.audioves.cz/Tecsound/ Tecsound-2-mm-s-Alu-folii_ g1727.html
Třeba tady to mají. Jinak na šáde jsem potřeboval na dvě přední dveře 1metr čtvereční... Je to samolepící, hezky se s tím dělá. Doporučuju
20:54:52
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Karel.: dík, jo ta fotka se povedla. Asi prej bude v novinách. Buď ta nebo ta druhá s tím pohárem a mnou. Co říkali kluci na srazu. Je to hezká fotka. Hlavně ji nekazí ten golf a oktáfka vedle co mě porazily
20:53:41
27.05.2008
27.05.2008
Karel.
-> Petr81: co sem lezeš?? zval tě někdo?
20:52:02
27.05.2008
27.05.2008
Petr81 - zrušená registrace
-> kaprik faster: čau, co máš za matroš použitej na vytlumení? A kde jsi ho sehnal. Taky sháním, a vypadá to že v brně nic není
20:51:35
27.05.2008
27.05.2008
Karel.
-> kaprik faster: jako škodovky se spoilerem nemusím, ale tohle je fakt povedená fotka
skoda-virt.cz/cz/.../9037 6
skoda-virt.cz/cz/.../9037 6
20:51:11
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Karel.: dík Zkus si vzpomenout
20:50:35
27.05.2008
27.05.2008
Karel.
-> kaprik faster: ajo díky za připomenutí, jsem na to zapomněl úplně Ale napíšu si to a stavím se tam
20:34:38
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Karel.: no problemo. Jsem doma do příštího čtvrtka. Takže dej vědět až tam pojedeš a určitě se stavím. Jo a zajeď prosím ve čtvrtek za Johnym pro ty moje samolepky a vezmi mi je na chatu...aby to Johny nemusel balit...díky moc
16:46:06
27.05.2008
27.05.2008
Karel.
-> kaprik faster: hele buď v pátek nebo v neděli vyjíždím, tak doufám,že se tam ukážeš
15:30:13
27.05.2008
27.05.2008
Kapřík
-> Qwert..: to víš že mám Je hezkej co? A ještě s tím autem v pozadí
-> Karel.: prej jsi dal zkoušku jo? Gratuluju. Tak teď koukej hejbnout kostrou, udělat auto a pak se třeba taky nějakého ocenění dočkáš
-> Karel.: prej jsi dal zkoušku jo? Gratuluju. Tak teď koukej hejbnout kostrou, udělat auto a pak se třeba taky nějakého ocenění dočkáš
12:56:36
27.05.2008
27.05.2008
Karel.
-> kaprik faster: mě chceš nasrat? Jestli ne tak tu fotku s pohárem smaž, grrrrrrrrrrrr
10:54:02
27.05.2008
27.05.2008
Qwert..
-> kaprik faster: nemáš čísoloi an toho pěknýho kluka s tím pohárem ?